FW: BENCE DE DOÐRU:))

0 views
Skip to first unread message

ekrem koç

unread,
Feb 14, 2007, 12:08:40 PM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com





Agir bir hasta hastahanede. Tum ailesi bekleme odasinda doktorlardan haber bekliyor. Yorgun ve umutsuz bakisli bir doktor cikiyor "Tek yasam sansi var oda  beyin  nakli. Boyle bir ameliyati ilk olarak deneyecegiz, tabi masraflar hastanin ailesine ait." Aile, saskin, yorgun, caresiz... Aralarindan biri "Peki ama fiat  nedir diyor ?"Degisir diyor cerrah. 5000  Euro erkek beyni kullanirsak, 200 euro kadin beyni kullanirsak. Uzun bir  sessizlik coker. Beyler gulmemeye calisirlar. Hanimlarla gozgoze gelmekten kacarlar. Ama aralarindan biri merakini yenemez, peki doktor bu fiat farkinin  nedeni nedir diye sorar. Cerrah gulumser. "Eh tabi, ayni arabalar gibi, kadin beyinleri ucuz oluyor  akillarini cok kullandiklari icin. Kullanilmis akil,  kullanilmis beyin. Erkek  beyni hic kullanilmamis sifir km araba gibi pahali oluyor.
*sonunda gulumseyen hanimlar  *opuldunuz*  
YEŞİLDUMLUPINARLI GENÇLERE SESLENİYORUM.BEYİNLERİNİZİ DAHA OLUMLU İŞLERDE KULLANIRSANIZ ŞU GÜZEL GÜNDE BAYANLARA MAHÇUP OLMAYINIZ.SAYGILARIMLA EKREM KOÇ

Messenger ile canli ve heyecanli sohbet edin! Burayi tiklayin!


Sesinizi sadece harflerle duyurmayin! Sesli sohbete ne dersiniz? Burayi tiklayin!

ugur tüzüner

unread,
Feb 14, 2007, 12:10:51 PM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com
eyvallah ekrem abi :))


>From: "ekrem koç" <ekrem...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; FW: BENCE DE DO&ETH;RU:))
>Date: Wed, 14 Feb 2007 17:08:40 +0000
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>Agir bir hasta hastahanede. Tum ailesi bekleme odasinda doktorlardan haber
>bekliyor. Yorgun ve umutsuz bakisli bir doktor cikiyor "Tek yasam sansi var
>oda  beyin  nakli. Boyle bir ameliyati ilk olarak deneyecegiz, tabi
>masraflar hastanin ailesine ait." Aile, saskin, yorgun, caresiz...
>Aralarindan biri "Peki ama fiat  nedir diyor ?"Degisir diyor cerrah.
>5000  Euro erkek beyni kullanirsak, 200 euro kadin beyni kullanirsak. Uzun
>bir  sessizlik coker. Beyler gulmemeye calisirlar. Hanimlarla gozgoze
>gelmekten kacarlar. Ama aralarindan biri merakini yenemez, peki doktor bu
>fiat farkinin  nedeni nedir diye sorar. Cerrah gulumser. "Eh tabi, ayni
>arabalar gibi, kadin beyinleri ucuz oluyor  akillarini cok kullandiklari
>icin. Kullanilmis akil,  kullanilmis beyin. Erkek  beyni hic kullanilmamis
>sifir km araba gibi pahali oluyor.
>*sonunda gulumseyen hanimlar  *opuldunuz*  
>YEŞİLDUMLUPINARLI GENÇLERE SESLENİYORUM.BEYİNLERİNİZİ DAHA OLUMLU İŞLERDE
>KULLANIRSANIZ ŞU GÜZEL GÜNDE BAYANLARA MAHÇUP OLMAYINIZ.SAYGILARIMLA EKREM
>KOÇ
>
>

>Messenger ile canli ve heyecanli sohbet edin! Burayi tiklayin!
>

>Sesinizi sadece harflerle duyurmayin! Sesli sohbete ne dersiniz? Burayi
>tiklayin!
>
>

>--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
>
>Gruba Eposta göndermek için              : yesildu...@googlegroups.com
>
> Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için  :
>yesildumlupin...@googlegroups.com
>
> Grup Web                                          :
>http://groups.google.com/group/yesildumlupinar
>
>
>                    http://www.yesildumlupinar.com
> -~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
>
>
>

_________________________________________________________________
Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages