Yamaç paraşütü konusu bence hayal ürünü. Bugün yamaç paraşütüyle
ilgili bir konuyu yoldan yuruyenlere sorsanız 99 'u bilmez bu mevzuyu.
Bence bunuda uzatmaya gerek yok. Bu fikir çok marjinal.Daha
yapılabilir şeylerden bahsedelim.. Kasabamızın stratejik konumu
herkesin malumu çok kötü . Yol üzerinde değiliz bir kere. Artı
kurşunlu ve ılgazın tam ortasında kuzeyde içte kalmış bir yer. Bi
etkinlik yapmak istiyorsak buna önce tum kasabamızın ve diasporasının
inanması lazım.
tabi bu kadar konuştuktan sonra senin fikrin ne diye soracak
olursanız birçok şey söyleyebilirim. Daha balıklı gölü bile tam
anlamıyla tanıtıp faaliyete dahi geçiremiyoruz. Bişeyler yapılıyor
yapılan herşey bir iki sene sonra mezbeleye dönüyor. Bir kere işe
balıklı gölü tanıtarak başlayabiliriz. Ana yola bir tabela koymayı
dahi beceremedik. mesela destek gelirse Kanal 7 De yayınlanan ŞORAY
UZUN YOLDA programını kasabamıza çağıralım ve tanıtıma ufak ufak
başlayalım. elalemin kıytırık kasabalarını tanımayan yok. Ama
nerdeyse cumhuriyetle yaşıt bir beldemiz var tanıyan kasabalı hariç
bir allahın kulu yok. Bırakın kasabayı Ilgaz ilçesini bile herkes
hala Kastamonunun bir ilçesi sanıyor. Evvela tanıtımımızı yapmalı
gelen konuklara adam gibi hizmet edilmeli ve konaklayabileceği
imkanlar sağlanmalı. Bunları yaptıktan sonra zaten gerisi çorap söküğü
gibi gelir. Balık lokantası açabiliriz . Gavur evini öyle allayıp
pullayıp ( tabi burası düzeltildikten sonra ) misafirlere
gösterebiliriz. Meydandaki pınarı adam gibi restore edebiliriz. Neyse
şimdilik bu kadar. herkese selamlar.