SABİT BEY EFENDİYE

7 views
Skip to first unread message

HÜSEYİN KIVILCIM

unread,
Feb 11, 2007, 5:39:36 PM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
ŞU ANA KADAR ORTAYA ATILAN KONULARDAN HİÇ BİRİNİ YAMAÇ PARŞÜTÜ VE RÜZGAR
GÜLÜ HARİÇ KAYDA DEGER BULMUYORUM AÇIKÇASI KAFA YORMAYA BİLE DEYMEZ AMA
ENERJİ ALANINDA HERKESİN KENDİNE YETEBİLMESİ LAZIM BU DEVLETLER BAZINDA
OLSUN ENKÜÇÜK KÖYLER BAZINDA OLSUN BU İŞE KAFA YORMAK LAZIM RÜZGAR GÜLÜ
BİZİM ORALARDA OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM MELÜT KARDEŞİMİNDE SÖĞLEDİĞİGİBİ HAVA
KİRLİLİĞİ SIFIR OLAN BİR ENERJİ ÜRETME YÖNTEMİ FAKAT BUİŞİ ÜSLECEK YANİ MALİ
DESTEK VERECEK BİR KURUM KURULUŞ YADA HERHANGİ BİRİNİ BULA BİLİRMİYİZ ONUN
ÇALIŞMASI İÇERİSİNDE OLMAK LAZIM MESELA SAYIN BELEDİYE BAŞKANIMIZA BU
TEKLİFİ BİR GÖTÜRELİM ORADAN BİR FİKİR ALALIM TABİ BUİŞLER HEMEN YAPALIM
DEYİNCE OLMAZ BİR MÜHENDİSLİK ÇALIŞMASINA İHTİYAÇVAR HERŞEYDEN ÖNEMLİSİ MALİ
KAYNAGA İHTİYAÇVAR HERKESE SELAMLAR AYRICA YANLIŞ ANLAŞILMAK İSTEMEM BEN NE
AKIL HOCASIYIM NEDE ÖYLE BİR NİYETİM VAR.

_________________________________________________________________
Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.live.com

Sabit COŞKUN

unread,
Feb 12, 2007, 3:08:45 AM2/12/07
to yesildu...@googlegroups.com
YAMAÇ PARAŞÜ TÜ İÇİN NEREYİ UYGUN GÖRDÜNÜZ NEREDEN ATLAMAYI
DÜŞÜNÜYORSUN(DİKKAT ET Bİ YERİNİ İNCİTME) YAZLARI KÖYE GELİNCE BİR SEN
ATLARSIN HERHALDE BİRDE İKİ KAVAK, KAYI, ÇATAK, ÇIRDAK LILAR DAN YAZIN KÖYE
GELEN GENÇ LEREDE YARDIMCI OLURSUN ÖĞRETİRSİN.RÜZGAR ENERJİSİNE GELİNCE HEP
SÖYLEDİĞİM GİBİ ÖYLE OLSA BÖYLE OLSA SEN ELEKTRİKÇİSİN İŞTE PROJEYİ YAP HER
TÜRLÜ ARAŞTIRMASINI YAP MALİYETİNİ ÇIKART SONRA DA GEL KÖYE YADA İSTANBULA
YAPILABİLİRLİĞİ VARSA TABİ SENİ CUMHURBAŞKANI ORKESTRASIYLA KARŞILAYALIM
HATTA SENİ BAŞIMAZA KAVUK BİLE YAPARIZ YOKSA ÖYLE OLABİLİR BÖYLE OLABİLİR
TRAŞ YAPMAMAK LAZIM TAMAMMI DEĞERLİ KARDEŞİM.YOKSA BU LAFLAR SADECE LAF
OLAAA BERİ GELE OLUR.CANIM.

__________ NOD32 2052 (20070211) Bilgi __________

Bu mesaj NOD32 antivirüs sistemi tarafından kontrol edilmiştir.
http://www.eset.com


ugur tüzüner

unread,
Feb 12, 2007, 5:30:59 AM2/12/07
to yesildu...@googlegroups.com

öncelikler bütün heşerimize hayırlı haftalar. benim sizlerle paylaşmak
istediğim şöyle bir düşüncem var.bu konu özellikle gençler bakımında dikkate
alınması isterim. derneğimiz adı altında ciddi bir çalışmayla GENÇLİK
KOLLARI'nı kursak, ayrıca bir başkan seçsek, gene cüzzi bir miktarda genç
üyelerimizden yıllık aidat alsak, dernek üyeleri haricinde ayrıca gençlik
kolu üyeleri oluştursak, her ay dernegimizde toplanıp sohbetler etsek,
aramızda çeşitli aktiviteler yapsak, hiç bir şeyi beceremesek bile en
azından köyümüzle ilgili dernegimizle ilgili ufakta olsa maddi yada manevi
destek olsak ve tabiki bütün bunların hepsini resmi prosedürleri neyse ona
uygun olarak yapılacak şekilde faaliyete geçirsek bence çok güzel olur fakat
siz değerli hemşerilemizin fikirleri daha çok önemli. bu konuyla ilgili
güzel fikirlerini yazsanız birazda araştırma bakımından bizlere yardımcı
olursanız çok mutlu oluruz. güzel ve destekleyici yorumlarınızdan dolayı
şimdiden bütün hemşerimize teşekkürlerimi iletir saygılar sunarım

_________________________________________________________________
Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr

ugur tüzüner

unread,
Feb 13, 2007, 3:34:35 AM2/13/07
to yesildu...@googlegroups.com

o_ya...@hotmail.com

unread,
Feb 13, 2007, 5:59:44 AM2/13/07
to Yeşildumlupınar Kasabası
Selamünaleyküm; Sayın hemşerilerim. GENÇLİK KOLLARI'nın kurulması
konusunda Uğur arkadaşıma katılıyorum ve elimden gelen desteği yapmaya
hazırım.Öncelikle İstanbul'da oturan gençlerin listesini hazırlayıp
hepsine ulaşmak ve bilgilendirmek gerekir.Tabi bu gençlerin alt ve üst
sınır yaşlarının ne olacağına karar vermek gerekir.Bu işler tek
kişiyle olmaz düşünceyi icraata dökecek bir grup genç olması lazım.Ben
Uğur arkadaşımın yanındayım. Kasabamız gençlerinden de bu konuda
destek bekliyorum. Saygılarımla...


in...@sisteminoks.com

unread,
Feb 14, 2007, 8:20:59 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com
arkadasım ben oguz ebicekgilden kimse birbirini tanımıyor ne sen benı nede
ben senı tanıyorum boyle bırsey yerını sadece bızım koylulerın sohbet
edebılecegı bı kanal yapılabılır tanışmak daha kolay olur bence insanlar
kaynaşır tanışır bu işin istanbulu ankarası yok ayrımcılık yapmayın
ankaradkiler sankı bu koyun insanı degıl gıbı davranılıyor bzen ben
ankaradayım siz sadece istanbul için düşünüyorsunuz böle birseyi
yanılmıyorsam o zaman bbaşarılar dilerim

mehmet yılmaz

unread,
Feb 13, 2007, 9:38:14 AM2/13/07
to yesildu...@googlegroups.com
BEN MEHMET ANKARADAN BENDE SONUNA KADAR DESTEKLIYORUM SIZI ELIMDEN GELEN NE
VARSA SOLEMENIZI ISTERIM..


>From: o_ya...@hotmail.com
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: "Yeşildumlupınar Kasabası" <yesildu...@googlegroups.com>
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: GENÇLİK KOLLARI HAKKINDA

_________________________________________________________________
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com

ISA OZTURK

unread,
Feb 13, 2007, 10:12:50 AM2/13/07
to yesildu...@googlegroups.com
Sevgili Oğuz

Ben Karahasangilin Öcük Hasanın Alinin oğlu İsa ÖZTÜRK,

Sen arkadaşımızın söylemek istediğini tam olarak anlamadın yada
arkadaşımız yanlış veya eksik ifade etmiş olabilir.

Ben konuyu öncelikle şöyle ifade edeyim.

Kurulması düşünülen bu Gençlik kolları İstanbulda bulunan Dernek bünyesinde
kurulması planlanmakta olup öncelikle istanbulda bulunan gençlerle
kurulacak ve faaliyete başlayacak sistemini oturttuğu zaman sırasıyla
Ankara, köy ve diğer Türkiyenin her yerinde bulunan genç arkadaşlarımız
dahil edilecektir. Kesinlikle köylülerimiz arasında ayrımcılık yapmak gibi
düşünce yoktur.

Neden öncelikle İstanbul dersen çünkü bir Yapılanma yaparken bir yer
oturmadan başka bölgeleri de bu oluşumun içerisnie dahil edilirse karmaşa
oluşur ve birlik olalım derken , küskünlüğü yolaçabiliriz.

Ayrıca bu konuda kafa takılan bişey olursa bana yazmaktan çekinme.

Saygı ve sevgiler sunuyorum

İsa ÖZTÜRK
cep : 0532 251 25 88
msn : the_p...@hotmail.com
yesildumlup...@hotmail.com

ifade etmekte herhalde ,

__________ NOD32 2057 (20070213) Bilgi __________

Bu mesaj NOD32 Antivirüs Sistemi tarafından kontrol edilmiştir.
http://www.nod32.com.tr


ISA OZTURK

unread,
Feb 13, 2007, 10:17:06 AM2/13/07
to yesildu...@googlegroups.com
Sayın Grup üyeleri ,

GENÇLİK KOLLARI biz çok geç kalmış bulunmaktayız ancak zararın neresinden
dönerseniz kar dır hesabından yola çıkarak biraz araştırma yaptım.

Çankırlılar Vakfı Gençlik Kolları Başkanı ile bir tanışıklığım bulunmaktadır
; kendilerinden bu konu hakkında bilgiler ve belgeler gönderecekler .

Ancak bu iş için öncelikle bir komisyon kurulmasını ve tüm toplanacak
bilgilerin ve belgelerin komisyon tarafından toplanmasını ve takip
edilmesi daha uygun olacağı düşüncesindeyim.

Komisyonda görevli olmak isteyen arkadaşlar varsa buradan isimlerini
belirtsinler. Ben derneğimiz ve köyümüzü için her türlü göreve hazır
olduğumu bildiririm.

Herkese hayırlı günler dileriz.

Saygılarımla

İsa ÖZTÜRK
0532 251 25 88
0542 467 35 01

----- Original Message -----
From: <o_ya...@hotmail.com>
To: "Yeşildumlupınar Kasabası" <yesildu...@googlegroups.com>
Sent: Tuesday, February 13, 2007 12:59 PM
Subject: Yesildumlupinar.com; Re: GENÇLİK KOLLARI HAKKINDA

__________ NOD32 2057 (20070213) Bilgi __________

ISA OZTURK

unread,
Feb 13, 2007, 10:21:52 AM2/13/07
to yesildu...@googlegroups.com
Arkadaşlar

Kurulması düşünülen Gençlik Kolları için bir MSN adresi açılmış olup her
türlü bilgi alış verişi buradan da sağllayabilirsiniz.

yesildumlup...@hotmail.com


Bilginize sunariz .

İsa ÖZTÜRK

ugur tüzüner

unread,
Feb 13, 2007, 10:30:55 AM2/13/07
to yesildu...@googlegroups.com
İSA ABİNİN DEDİĞİ GİBİ GÖNÜLLÜ ARKADAŞLARIMIZ VARSA BURAYA İSİMLERİNİ YAZSIN
KOMİSYON KURULDUKTAN SONRADA TOPLANTI YAPILIP BÜTÜN GENÇ HEMŞERİLERİMİZE
ULAŞMAYI, YAŞ SINIRI GİBİ KONULARI TARTIŞALIM. BİRİNCİ GÖNÜLLÜMÜZ İSA ABİ,
İKİNCİSİDE BENİM. DEVAMININ GELMESİNİ VE BU KONUNUN GERÇEK ANLAMDA CİDDİYE
ALINMASINI RİCA EDER SAYGILAR SUNARIM.


BU ARADA OGUZ KARDEŞİM BEN İYİYİM SAOL SEN NASILSIN. VARSA MSN ADRESİN
ORADAN DAHA SIK GÖRÜŞÜRÜZ KENDİNE İYİ BAK .HERKEZE SELAMLAR.

hakan karabayir

unread,
Feb 14, 2007, 10:50:06 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com

ya arkadaşlar siz neden bahsediyorsunuz ya ne paraşütü kafayımı üşüttünüz kim nerden bilecek paraşütü falan bizim kasabamıza kim nasıl gelecek hadi geldi kalmak için otel isteyecek lokanta isteyecek güneşlenmek için kumsal isteyecek siz harbi harbi sıyırmışsını keçegili geçmişsiniz her halde en akıllınız onlar çok hayal perestsiniz bide gençlik kolları çıktıarkadaşlar gençlik kollarına yasal olarak bişeyler yapmak istiyosanız reşit olmayan kişi orda bulunumaz üye olamaz yetki verilemez buınu düşünün ondan sonra karar verin hem sadece istanbulda olmaz bu iş o zaman ankaradakiler de ayrı bir dernek kurmaya çalışır bunu aklınızın bir köşesine yazın sayın isa bey



 


From:  Sabit COŞKUN <sabit...@perkontekstil.com>
Reply-To:  yesildu...@googlegroups.com
To:  <yesildu...@googlegroups.com>
Subject:  Yesildumlupinar.com; Re: SABİT BEY EFENDİ den SAYIN FİKİR ADAMI HÜSEYİN BEYE
Date:  Mon, 12 Feb 2007 10:08:45 +0200

ISA OZTURK

unread,
Feb 14, 2007, 11:07:49 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com
Hakancığım
 
Canım kardeşim
 
Biz gençlik kolları kuralım derken öyle ilkokul talebelerini alacağız demedik gerçi senin yaşını da bilmiyorum ama
bizimde derneklerde olduğu gibi bir tüzüğümüz ve kurallarımız olacaktır. Anladığım kardarıyla sen ankarada oturuyorsun bu işi istersen sen organize ankara derneği adına bizde istanbul gençleri olarak sadece üye olalım.
 
Nasıl hoş olmaz mı ?
 
iyi akşamlar
 
isa
 
 
 
 
----- Original Message -----

ugur tüzüner

unread,
Feb 14, 2007, 11:10:55 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com
ya arkadaşlar bizim halkımızı anlamak çok zor. fikir atarız yapalım edelim
deriz ama illa birisi çıkar saçma sapan açıklamalr yapıp ortalığı germeye
çalışıyor. aslında yazıya cevap yazmamak iyi bir cevap olacaktır ama birine
yazma ikisine yazma patavatsızlık derecesi günden güne artıyor. insanlar
paraşüt fikiri atmış ortaya saygı duyup elimizden geliyorsa destek vermemiz
lazım, gençlik kolları kuralım dedik gene bir köstek. en iyisi at gözlüğünü
çıkarıp etrafımıza daha iyi bakmamız lazım.öyle köstek olmakla hiç bir yere
varılmaz. he ortaya atılan fikirler hoşunuza gitmiyorsa gitmediyse
susarsınız yada daha güzel bir uslupla cevap yazılmaıdır. he daha iyi
mantıklı bir fikiri varsa şahısların sölesin bakalım biz onu uygulamaya
geçirelim. lütfen daha terbiyeli olalım.


>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: SABİT BEY EFENDİ den SAYIN FİKİR ADAMI
>HÜSEYİN BEYE
>Date: Wed, 14 Feb 2007 15:50:06 +0000
>
>
>
>
>ya arkadaşlar siz neden bahsediyorsunuz ya ne paraşütü kafayımı üşüttünüz
>kim nerden bilecek paraşütü falan bizim kasabamıza kim nasıl gelecek hadi
>geldi kalmak için otel isteyecek lokanta isteyecek güneşlenmek için kumsal
>isteyecek siz harbi harbi sıyırmışsını keçegili geçmişsiniz her halde en
>akıllınız onlar çok hayal perestsiniz bide gençlik kolları çıktıarkadaşlar
>gençlik kollarına yasal olarak bişeyler yapmak istiyosanız reşit olmayan
>kişi orda bulunumaz üye olamaz yetki verilemez buınu düşünün ondan sonra
>karar verin hem sadece istanbulda olmaz bu iş o zaman ankaradakiler de ayrı
>bir dernek kurmaya çalışır bunu aklınızın bir köşesine yazın sayın isa bey

_________________________________________________________________

hakan karabayir

unread,
Feb 14, 2007, 11:20:22 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com

bak isa abi sen saygı duyulacak birisin ama biraz mantıklı olalaım bu iş ankara derneginden çıkmış bir fikir olsa istanbul dernegindeki arkadaşlarımız itiraz edecek benim demek istedigim yasal prosüdürlere uyularak tüm türkiye çapında olmalı evet istanbul merkez olabilir ama diger illerdede bir yetkili kişi bulundurup faliyet gösterilmeli bu arada bu bu fikir tartışma konusunu ilk ortaya atan ve fikir öncüsü olan benim bilmeyen varsa ögrensin ben bir konu koydum ortaya ve cevap bekledim tabi bizim insanlarımız biraz küçük düşündügü için yarım yamalak katıldılar ben belediyemizden bahsediyorum başkalnından bahsediyorum bizim için en iyi hizmeti verecek kişiyi bulalım diyorum degerlendirme yapalım diyorum ama hiç yok efendim paraşütmüş nederi buya  bizim kasabamız turistik alan olamaz bunu unatalım


From: "ISA OZTURK" <isao...@aquapa.com.tr>

Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
To: <yesildu...@googlegroups.com>
Subject: Yesildumlupinar.com; Re: SABİT BEY EFENDİ den SAYIN FİKİR ADAMI HÜSEYİN BEYE
Date: Wed, 14 Feb 2007 18:07:49 +0200
><BR

hakan karabayir

unread,
Feb 14, 2007, 11:29:23 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com

tebiyemi senden alacak degilim herkes yerini bilsin ben bu fikir tartışma konusunu açan kişiyim ilk tartışma konusunu ben açtım benu bil öncelikle neymiş benim sundugum konu ögren ondan sonra senin sundugun konuyla karşılaşitır bakalım ne fark buylacaksın


From:  ugur tüzüner <mavi...@hotmail.com>
Reply-To:  yesildu...@googlegroups.com
To:  yesildu...@googlegroups.com
Subject:  Yesildumlupinar.com; bence patavatsızlığın anlamı yok
Date:  Wed, 14 Feb 2007 16:10:55 +0000

ugur tüzüner

unread,
Feb 14, 2007, 11:38:49 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com
emin ol güzel kardeşim herkes yerini biliyor. ikimizinde bahsettiği konu
aynı şey.boş ver sen takıl kafana göre.


>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
>Date: Wed, 14 Feb 2007 16:29:23 +0000
>
>
>
>
>tebiyemi senden alacak degilim herkes yerini bilsin ben bu fikir tartışma
>konusunu açan kişiyim ilk tartışma konusunu ben açtım benu bil öncelikle
>neymiş benim sundugum konu ögren ondan sonra senin sundugun konuyla
>karşılaşitır bakalım ne fark buylacaksın
>
>
>
>
>
>

hakan karabayir

unread,
Feb 14, 2007, 11:40:49 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com

bana polemik yaratma ben başkanlıktan kasabamızın başakanından söz ediyorum nasıl seçmeliyiz neden akrabalık ilişkileri oluyo sizce en iyi bu görevi kim yapabilir bunu söylüyorum siz ne diyosunuz


Subject:  Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
Date:  Wed, 14 Feb 2007 16:38:49 +0000

ugur tüzüner

unread,
Feb 14, 2007, 11:47:10 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com
walla güzel kardeşim yazını büyüteçle inceledim fakat böyle başkanlıkla
alakalı seçmeyle alakalı bir konuyu göremedim. demin dediğim gibi sen kafana
takma böyle şeyleri takıl kendine göre. iyi akşamlar.


>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
>Date: Wed, 14 Feb 2007 16:40:49 +0000
>
>
>
>
>bana polemik yaratma ben başkanlıktan kasabamızın başakanından söz ediyorum
>nasıl seçmeliyiz neden akrabalık ilişkileri oluyo sizce en iyi bu görevi
>kim yapabilir bunu söylüyorum siz ne diyosunuz
>
>
>
>
>
>

hakan karabayir

unread,
Feb 14, 2007, 11:49:15 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com

beni konuşturma bu fikri ilk ortaya atan benim istersen araştır bakalım ne zaman atılmış ne olmuş



 


From:  ugur tüzüner <mavi...@hotmail.com>
Reply-To:  yesildu...@googlegroups.com
To:  yesildu...@googlegroups.com
Subject:  Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
Date:  Wed, 14 Feb 2007 16:47:10 +0000

ugur tüzüner

unread,
Feb 14, 2007, 11:54:22 AM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com
ben sana yamaç paraşütü ve gençlik kollarıyla alakalı olan açıklamadan
bahsediyorum sen taa gitmişsin kaç zaman önceki konuyu ortaya atıyosun.
neyse biz istanbul dernegi adı altında gençlik kollarını kurmaya
çalışıyoruz, ankaradaki gençlerimizde; ankara dernegi adının altında gençlik
kollarını kurabilir. kimse size engel yada köstek olmaz, hatta biz
kurabilirsek sizede bilgi açısından yardımcı olabiliriz. yapacagınız yada
yapmayı düşüneceğiniz konularla ilgili size şimdiden iyi çalışmalar. allah
kolaylık versin.


>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
>Date: Wed, 14 Feb 2007 16:49:15 +0000
>
>
>
>
>beni konuşturma bu fikri ilk ortaya atan benim istersen araştır bakalım ne
>zaman atılmış ne olmuş
>
>
>

>
>
>
>

ugur tüzüner

unread,
Feb 14, 2007, 12:00:16 PM2/14/07
to yesildu...@googlegroups.com

:)

ugur tüzüner

unread,
Feb 15, 2007, 12:13:48 PM2/15/07
to yesildu...@googlegroups.com
merhaba hemşerilerim. 13 şubat tarihinde ki mesajımda bence çok güzel ve
olabilecek bir mail atmıştım. ve sonrası... bugün bakıyorumda mail grubunda
bu mailleri alan 100'e yakın hemşerimiz var. demek istediğim bu kadarmı
mantıksız bir mail attık yada olmayacak boşuna hayalini kurdugumuz bir
fikiri danıştık sizlere. bir kaç kişi hariç kimselerden güzel, destekleyici
bırakın bunları desteklenmeyen yorum bile alamadık. yani bukadarmı vurdum
duymazız anlamıyorum. ilerde bu yada başka faaliyetler uygulamaya geçtiğinde
herkez muhalefet olmayı biliyor. ben isterdimki bütün hemşerilemiz yorum
yazsın bir an önce uygulayalım. ama nafile.... kabahtimiz sadece duyarlılık
eksikliği. (lütfen istanbul haricindeki hemşerimiz kırılmasın çok özür
diliyorum. bu uygulamayı istanbul geçnleri olarak yapacagımızdan dolayı
sözüm istanbuldaki hemşerilerime. ayrıca diğer şehirlerdeki hemşerimiz böyle
bir uygulama yapacaklarsa biz biraz bilgi aldıktan sonra kendilerinede bilgi
verebiliriz. saygılar sunuyorum)

CEM POLAT

unread,
Feb 15, 2007, 1:33:39 PM2/15/07
to yesildu...@googlegroups.com
bende farkılı bıseyanlatmaya calısmamıstım zaten semıha hanım FAKAT SIZINDE
DEDIGI GIBI SEHIT OLANLARA SEHITLER DEYIP GECIYOZ YANI İSİMLERI SAYIYA
KARISIYO sızde hoscakalın semıha hanım

cemıl ates

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages