_________________________________________________________________
Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.live.com
__________ NOD32 2052 (20070211) Bilgi __________
Bu mesaj NOD32 antivirüs sistemi tarafından kontrol edilmiştir.
http://www.eset.com
_________________________________________________________________
Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr
>From: o_ya...@hotmail.com
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: "Yeşildumlupınar Kasabası" <yesildu...@googlegroups.com>
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: GENÇLİK KOLLARI HAKKINDA
_________________________________________________________________
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com
Ben Karahasangilin Öcük Hasanın Alinin oğlu İsa ÖZTÜRK,
Sen arkadaşımızın söylemek istediğini tam olarak anlamadın yada
arkadaşımız yanlış veya eksik ifade etmiş olabilir.
Ben konuyu öncelikle şöyle ifade edeyim.
Kurulması düşünülen bu Gençlik kolları İstanbulda bulunan Dernek bünyesinde
kurulması planlanmakta olup öncelikle istanbulda bulunan gençlerle
kurulacak ve faaliyete başlayacak sistemini oturttuğu zaman sırasıyla
Ankara, köy ve diğer Türkiyenin her yerinde bulunan genç arkadaşlarımız
dahil edilecektir. Kesinlikle köylülerimiz arasında ayrımcılık yapmak gibi
düşünce yoktur.
Neden öncelikle İstanbul dersen çünkü bir Yapılanma yaparken bir yer
oturmadan başka bölgeleri de bu oluşumun içerisnie dahil edilirse karmaşa
oluşur ve birlik olalım derken , küskünlüğü yolaçabiliriz.
Ayrıca bu konuda kafa takılan bişey olursa bana yazmaktan çekinme.
Saygı ve sevgiler sunuyorum
İsa ÖZTÜRK
cep : 0532 251 25 88
msn : the_p...@hotmail.com
yesildumlup...@hotmail.com
ifade etmekte herhalde ,
__________ NOD32 2057 (20070213) Bilgi __________
Bu mesaj NOD32 Antivirüs Sistemi tarafından kontrol edilmiştir.
http://www.nod32.com.tr
GENÇLİK KOLLARI biz çok geç kalmış bulunmaktayız ancak zararın neresinden
dönerseniz kar dır hesabından yola çıkarak biraz araştırma yaptım.
Çankırlılar Vakfı Gençlik Kolları Başkanı ile bir tanışıklığım bulunmaktadır
; kendilerinden bu konu hakkında bilgiler ve belgeler gönderecekler .
Ancak bu iş için öncelikle bir komisyon kurulmasını ve tüm toplanacak
bilgilerin ve belgelerin komisyon tarafından toplanmasını ve takip
edilmesi daha uygun olacağı düşüncesindeyim.
Komisyonda görevli olmak isteyen arkadaşlar varsa buradan isimlerini
belirtsinler. Ben derneğimiz ve köyümüzü için her türlü göreve hazır
olduğumu bildiririm.
Herkese hayırlı günler dileriz.
Saygılarımla
İsa ÖZTÜRK
0532 251 25 88
0542 467 35 01
----- Original Message -----
From: <o_ya...@hotmail.com>
To: "Yeşildumlupınar Kasabası" <yesildu...@googlegroups.com>
Sent: Tuesday, February 13, 2007 12:59 PM
Subject: Yesildumlupinar.com; Re: GENÇLİK KOLLARI HAKKINDA
__________ NOD32 2057 (20070213) Bilgi __________
Kurulması düşünülen Gençlik Kolları için bir MSN adresi açılmış olup her
türlü bilgi alış verişi buradan da sağllayabilirsiniz.
Bilginize sunariz .
İsa ÖZTÜRK
BU ARADA OGUZ KARDEŞİM BEN İYİYİM SAOL SEN NASILSIN. VARSA MSN ADRESİN
ORADAN DAHA SIK GÖRÜŞÜRÜZ KENDİNE İYİ BAK .HERKEZE SELAMLAR.
ya arkadaşlar siz neden bahsediyorsunuz ya ne paraşütü kafayımı üşüttünüz kim nerden bilecek paraşütü falan bizim kasabamıza kim nasıl gelecek hadi geldi kalmak için otel isteyecek lokanta isteyecek güneşlenmek için kumsal isteyecek siz harbi harbi sıyırmışsını keçegili geçmişsiniz her halde en akıllınız onlar çok hayal perestsiniz bide gençlik kolları çıktıarkadaşlar gençlik kollarına yasal olarak bişeyler yapmak istiyosanız reşit olmayan kişi orda bulunumaz üye olamaz yetki verilemez buınu düşünün ondan sonra karar verin hem sadece istanbulda olmaz bu iş o zaman ankaradakiler de ayrı bir dernek kurmaya çalışır bunu aklınızın bir köşesine yazın sayın isa bey
From: Sabit COŞKUN <sabit...@perkontekstil.com>
Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
To: <yesildu...@googlegroups.com>
Subject: Yesildumlupinar.com; Re: SABİT BEY EFENDİ den SAYIN FİKİR ADAMI HÜSEYİN BEYE
Date: Mon, 12 Feb 2007 10:08:45 +0200
----- Original Message -----From: hakan karabayir
>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: SABİT BEY EFENDİ den SAYIN FİKİR ADAMI
>HÜSEYİN BEYE
>Date: Wed, 14 Feb 2007 15:50:06 +0000
>
>
>
>
>ya arkadaşlar siz neden bahsediyorsunuz ya ne paraşütü kafayımı üşüttünüz
>kim nerden bilecek paraşütü falan bizim kasabamıza kim nasıl gelecek hadi
>geldi kalmak için otel isteyecek lokanta isteyecek güneşlenmek için kumsal
>isteyecek siz harbi harbi sıyırmışsını keçegili geçmişsiniz her halde en
>akıllınız onlar çok hayal perestsiniz bide gençlik kolları çıktıarkadaşlar
>gençlik kollarına yasal olarak bişeyler yapmak istiyosanız reşit olmayan
>kişi orda bulunumaz üye olamaz yetki verilemez buınu düşünün ondan sonra
>karar verin hem sadece istanbulda olmaz bu iş o zaman ankaradakiler de ayrı
>bir dernek kurmaya çalışır bunu aklınızın bir köşesine yazın sayın isa bey
_________________________________________________________________
bak isa abi sen saygı duyulacak birisin ama biraz mantıklı olalaım bu iş ankara derneginden çıkmış bir fikir olsa istanbul dernegindeki arkadaşlarımız itiraz edecek benim demek istedigim yasal prosüdürlere uyularak tüm türkiye çapında olmalı evet istanbul merkez olabilir ama diger illerdede bir yetkili kişi bulundurup faliyet gösterilmeli bu arada bu bu fikir tartışma konusunu ilk ortaya atan ve fikir öncüsü olan benim bilmeyen varsa ögrensin ben bir konu koydum ortaya ve cevap bekledim tabi bizim insanlarımız biraz küçük düşündügü için yarım yamalak katıldılar ben belediyemizden bahsediyorum başkalnından bahsediyorum bizim için en iyi hizmeti verecek kişiyi bulalım diyorum degerlendirme yapalım diyorum ama hiç yok efendim paraşütmüş nederi buya bizim kasabamız turistik alan olamaz bunu unatalım
From: "ISA OZTURK" <isao...@aquapa.com.tr>
Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
To: <yesildu...@googlegroups.com>
Subject: Yesildumlupinar.com; Re: SABİT BEY EFENDİ den SAYIN FİKİR ADAMI HÜSEYİN BEYE
Date: Wed, 14 Feb 2007 18:07:49 +0200
><BR
tebiyemi senden alacak degilim herkes yerini bilsin ben bu fikir tartışma konusunu açan kişiyim ilk tartışma konusunu ben açtım benu bil öncelikle neymiş benim sundugum konu ögren ondan sonra senin sundugun konuyla karşılaşitır bakalım ne fark buylacaksın
From: ugur tüzüner <mavi...@hotmail.com>
Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
To: yesildu...@googlegroups.com
Subject: Yesildumlupinar.com; bence patavatsızlığın anlamı yok
Date: Wed, 14 Feb 2007 16:10:55 +0000
>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
>Date: Wed, 14 Feb 2007 16:29:23 +0000
>
>
>
>
>tebiyemi senden alacak degilim herkes yerini bilsin ben bu fikir tartışma
>konusunu açan kişiyim ilk tartışma konusunu ben açtım benu bil öncelikle
>neymiş benim sundugum konu ögren ondan sonra senin sundugun konuyla
>karşılaşitır bakalım ne fark buylacaksın
>
>
>
>
>
>
bana polemik yaratma ben başkanlıktan kasabamızın başakanından söz ediyorum nasıl seçmeliyiz neden akrabalık ilişkileri oluyo sizce en iyi bu görevi kim yapabilir bunu söylüyorum siz ne diyosunuz
From: ugur tüzüner <mavi...@hotmail.com>
Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
To: yesildu...@googlegroups.com
Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
Date: Wed, 14 Feb 2007 16:38:49 +0000
>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
>Date: Wed, 14 Feb 2007 16:40:49 +0000
>
>
>
>
>bana polemik yaratma ben başkanlıktan kasabamızın başakanından söz ediyorum
>nasıl seçmeliyiz neden akrabalık ilişkileri oluyo sizce en iyi bu görevi
>kim yapabilir bunu söylüyorum siz ne diyosunuz
>
>
>
>
>
>
beni konuşturma bu fikri ilk ortaya atan benim istersen araştır bakalım ne zaman atılmış ne olmuş
From: ugur tüzüner <mavi...@hotmail.com>
Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
To: yesildu...@googlegroups.com
Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
Date: Wed, 14 Feb 2007 16:47:10 +0000
>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; Re: bence patavatsızlığın anlamı yok
>Date: Wed, 14 Feb 2007 16:49:15 +0000
>
>
>
>
>beni konuşturma bu fikri ilk ortaya atan benim istersen araştır bakalım ne
>zaman atılmış ne olmuş
>
>
>
>
>
>
>
>
>From: ugur tüzüner <mavi...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
cemıl ates