_________________________________________________________________
Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.live.com
_________________________________________________________________
Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com
_________________________________________________________________
Bilgisayariniz Messenger ile oturma odaniz olsun! Hem sohbet edin hem
eglenin! http://messenger.live.com
__________ NOD32 2050 (20070210) Bilgi __________
Bu mesaj NOD32 antivirüs sistemi tarafından kontrol edilmiştir.
http://www.eset.com
_________________________________________________________________
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com
-----Original Message-----
From: yesildu...@googlegroups.com
[mailto:yesildu...@googlegroups.com] On Behalf Of mevlüt özalp
Sent: Saturday, February 10, 2007 7:26 PM
To: yesildu...@googlegroups.com
Subject:
Kardeşim SABİT duyarlılıgın icin teşekkür ederim. Benim amacım konuyu bu
yönde cekmek. Ama biratasözü vardır BİR ELİN NESİ VAR İKİ ELİN SESİVAR
birlik
icinde herşey yapa biliriz.Kişiler böyle zamanlarda yalnız birşey
yapamaz.konularıda kişileştirmeyelim.konulara çözüm üretelim. herkesin fikri
kendince dogrudur.
_________________________________________________________________
Bilgisayariniz Messenger ile oturma odaniz olsun! Hem sohbet edin hem
eglenin! http://messenger.live.com
__________ NOD32 2050 (20070210) Bilgi __________
__________ NOD32 2050 (20070210) Bilgi __________
cemıl ATEŞ (ILYASIN
MEHMETIN OĞLU)
__________ NOD32 2052 (20070211) Bilgi __________
BEN SIMDI SOLEYECEGIM FIKRI GERCEKLESTIRMEYI COK ISTIYORUM.. HEP BERABER BIR
ARADA TOPLANMA, TANISMA FIRSATI BULABILIRMIYIZ DIE DUSUNUYORUM.. SIZCE BUNUN
ICIN NE YAPMALIYIZ?? BENIM FIKRIM TUM YESILDUMLUPINAR'LILAR OLARAK GENCLERE
YONELIK BIR DERNEK KURUP KOYUMUZ ICIN NEYAPABILIRIZ DIE YUZ YUZE TARTISMAK
VE SONUCLANDIRMAK BOYLECE BU SANAL ORTAMDA KALMAZ KONUSTUKLARIMIZ..
CEVAPLARINIZI BEKLIYORUM
HOSCAKALINNN