0 views
Skip to first unread message

mevlüt özalp

unread,
Feb 10, 2007, 7:16:03 AM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
herkese selam

_________________________________________________________________
Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin!
http://messenger.live.com

mevlüt özalp

unread,
Feb 10, 2007, 7:19:16 AM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
herkese selam

_________________________________________________________________
Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com

CEM POLAT

unread,
Feb 10, 2007, 7:23:07 AM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
herkese selam

_________________________________________________________________
Bilgisayariniz Messenger ile oturma odaniz olsun! Hem sohbet edin hem
eglenin! http://messenger.live.com

mevlüt özalp

unread,
Feb 10, 2007, 7:29:18 AM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
iyi hafta sonları

mevlüt özalp

unread,
Feb 10, 2007, 9:57:37 AM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
Sayın degerli hemserilerim sitemizi kuruldugu günden beri devamlı takip
ediyorum.bilgilerin gelmesi acısından cok güzel. Fakat sonradan siteye
eklenen googlegrops da herkes ayrı gündem yaratmaya calısıyor.Güzelde bu
gündemler neden köyümüzle ilgili deyil neden günlük yaşantımızla ilgili
deyil. Köyümüz cok güzel ben cok seviyorum. Herfırsattada
gidiyorum.Sizlerden ricam köyümüzün sorunlarını tartışalım.Köyümüzün
GELECEGİNİ tartısalım. Bazı arkadaşlarımız türkiyenin sorunlarına
giriyolar.Tamam girsinler herkes özgür bir TC vatandaşı fakat benim düşüncem
öncelikle köyümüzü düşünelim derim.herkese teşekkür ederim.

Sabit COŞKUN

unread,
Feb 10, 2007, 12:04:57 PM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
Sayın Mevlüt bey; birkaç arkadaş ortaya bir gündem vs atalım ve tartışalım
diye bir öneri sundular bizimde aklımıza o an o geldi ortaya attık birkaç
kişi dışında kimse fikrini söylemedi 1 gün sonrada başkası köyle ilgili 1
konu attı(ilk konu konuşulmuş gibi) ona da herkes ilgisiz kaldı. Sende
köyümü seviyorum falan filan diyorsun. Eee, köyü düşün bakalım aklına ne
geliyor birkaç tane sorununu da dile getir yada halet'te sevgini göster,
herkes; köyümü çok seviyorum sonra?!!!!!! Bitti. Ben isterdim ki ortaya
atılan konuya sahip çıkılsın herkes fikrini söylesin köyle ilgili konularda
da bir beyin fırtınası yaratılsın herkes bir şeyler yazsın, atsın, tutsun
fakat nafile. Duyarsız bir Türkiye'nin duyarsız Kasabasının insanlarıyız bu
yüzden hiçbir sorunumuz çözülmez ve köyümüzün geleceğini nede geçmişini
kurtaramayız. Yoksa köye aşığım çok seviyorum ölüyorum bitiyorum demekle
işler hallolmuyor köye gidip gelmekle de sadece kendini sevindirirsin köyün
sorunları hallolmaz yani çay sıra gidip yol sıra gelmekle bu işler olmuyor
değerli kardeşim. Saygılar.

__________ NOD32 2050 (20070210) Bilgi __________

Bu mesaj NOD32 antivirüs sistemi tarafından kontrol edilmiştir.
http://www.eset.com


CEM POLAT

unread,
Feb 10, 2007, 12:12:37 PM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
herkese iyi aksamlar dılerım.Oncelıkle herkese duyarlı oldukları ıcın
tesekkur ederım.(tum hemserılerıme) Herkesın goruslerını az cok elımden
geldıgınce okumaya calısıyorum fakat bıraz once Mevlut OZALP'ın gonderdıgı
e_maili aldım gercekten taktır ettım.şimdi bakıyorum bazı arkadaslar hırank
dınk mıdır nedır onu tartısıyorlar.kardesım once kendı koyumuzun
sorunlarıyla ılgılenıp cozelım sonra devlet sorunlarına acılsak daha ıyı
olmaz mı? yanı bır dumlupınarın sorunlarını halledemeden turkıye'ye acılmak
sacma gelıyo BU GUNE KADAR koyumuze ne yapılmıs hangı sorunlarına egınılmıs
herkes kısısel memfatlerı doğrultusundamı?yoksa koyumuz için mı calısmıs 30
senelık beldede 30 senelık kansorolojık madde içeren su tesısatını
kıllanıyoruz bunları tartıssak koyumuz için elımızden gelenı (maddı_manevı)
yapsak tartıssak daha ıyı olmazmı??????????????

_________________________________________________________________
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com

mevlüt özalp

unread,
Feb 10, 2007, 12:26:00 PM2/10/07
to yesildu...@googlegroups.com
kardeşim SABİT duyarlılıgın icin teşekkür ederim.Benim amacım konuyu bu
yönde cekmek.Ama biratasözü vardır BİR ELİN NESİ VAR İKİ ELİN SESİVAR birlik
icinde herşey yapa biliriz.Kişiler böyle zamanlarda yalnız birşey
yapamaz.konularıda kişileştirmeyelim.konulara çözüm üretelim. herkesin fikri
kendince dogrudur.

Sabit COŞKUN

unread,
Feb 11, 2007, 4:28:28 AM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
Mevlüt kardeş hep aynı yere geliyoruz şu an sen fikir üretiyorsun çözüm
üretmiyorsun herkes aynı şeyi söylüyor bir şeyler yapmak lazım, lazımda bunu
diyenler hiçbir şey yapmıyor sende hele bir şey yap. Bir şeyler yap sanda
senden başkası bir şeyler yapmaz. Yani memleketin durumu gibi herkes kendi
arasında konuşur, konuşur ortaya çıkıp ta aklı başında şahsi menfaatlerini
düşünmeden konuşan icraat yapan olmaz.
Benim takıldığım; yer birkaç kişi çıkıyor şöyle yapmalıyız böyle
yapmalıyız. Akıl vermemek lazım sadece icraat icraat. Hoşça kal.

-----Original Message-----
From: yesildu...@googlegroups.com
[mailto:yesildu...@googlegroups.com] On Behalf Of mevlüt özalp

Sent: Saturday, February 10, 2007 7:26 PM
To: yesildu...@googlegroups.com
Subject:


Kardeşim SABİT duyarlılıgın icin teşekkür ederim. Benim amacım konuyu bu
yönde cekmek. Ama biratasözü vardır BİR ELİN NESİ VAR İKİ ELİN SESİVAR


birlik
icinde herşey yapa biliriz.Kişiler böyle zamanlarda yalnız birşey
yapamaz.konularıda kişileştirmeyelim.konulara çözüm üretelim. herkesin fikri

kendince dogrudur.

_________________________________________________________________
Bilgisayariniz Messenger ile oturma odaniz olsun! Hem sohbet edin hem
eglenin! http://messenger.live.com

__________ NOD32 2050 (20070210) Bilgi __________

Sabit COŞKUN

unread,
Feb 11, 2007, 4:45:41 AM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
Sayın Cem Polat seni tanımıyorum. Fakat sen herhalde benim ne demek
istediğimi anlamada belli ki biraz güçlük çekiyorsun. Benim memleketin
sorunlarını çözmek gibi bir derdim yok kendi sorunlarımla uğraşıyorum. Benim
amacım ortaya atılan konulara hiç kimsenin tepki vermemesi; Hiç kimse bir
şey tartışmıyor ki çözüm üretsin. Benim gücüm memleketin sorunlarına yetmez
ama köyün sorunlarını çözerim diyorsan buyur. Sende hala yapsak etsek
tartışsak vs vs vs vs vs vs vs vs vs vs. Selamlar.

__________ NOD32 2050 (20070210) Bilgi __________

CEM POLAT

unread,
Feb 11, 2007, 5:14:52 AM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
sayın :SABIT bey bende sızı tanımıyorum fakat ben sıze yonelık bısey
yazdıgımı hatırlamıyorum daha dogrusu sahsa yonelık bısey yazmadım neden
sahsa dokuyonuzkı anlamadım.ben yazdıklarımı bana gelen mesajlar
dogrultusunda yazdım. pekı ben ANLATABILDIM MI? SELAMLAR tum
y.dumlupınarlılara

cemıl ATEŞ (ILYASIN
MEHMETIN OĞLU)

HÜSEYİN KIVILCIM

unread,
Feb 11, 2007, 5:38:09 AM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
SİZ BU GRUBU OLUŞTURURKEN KENDİ ARANIZDA TARTIŞMAK İÇİNMİ ÇABA
SARFEDİYOSUNUZ YOKSA SORUN ÇÖZMEK İÇİNMİ ANLAMADIM BEYLER AKLIMIZ
MANTIGIMIZIN ÖNÜNE GEÇMESİN OLAYLARA KİŞİSEL DEGİL GEREKTİGİ GİBİ YAKLAŞALIM
AÇIKÇASI BİZ SORUN ÇÖZMEYE DEĞİL SANKİ SORUN ÇIKARMAYA ÇALIŞIYORUZ GİBİ
GELİYOR BANA HERKESE SELAMLAR HAYIRLI GÜNLER ALLAH CC.EMENET OLUN

Sabit COŞKUN

unread,
Feb 11, 2007, 8:16:20 AM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
SEN DE AKIL HOCASIMISIN. SEN ÇÖZ BAKALIM SORUNLARI

__________ NOD32 2052 (20070211) Bilgi __________

mustafa gurses

unread,
Feb 12, 2007, 7:31:03 AM2/12/07
to yesildu...@googlegroups.com
arkadaşlar sağ olsun onur yanartaş ve tekrar tekrar yazıyorum bu site
konusunu akıl edip bu duruma taşıyan herkese ayrıca teşekkür ediyorum .
köyle ilgili değişik yaş gruplarına ait abi ve kardeş diyebileceğimiz
arkadaşlardan köyü tanıtmak ve köyde yapılabilecekler konusunda hem fikir
olunmuş konular geçiyor. bunlardan bir tanesi yamaç paraşütü gibi tabiyki
güzel ama daha bunlar için ben kendi fikrim olarak erken derim. önce maddi
olarak insanlarımızı belli bir yere taşımk gerekiyor. sonra bu gibi şeyleri
düşünmek daha doğru olacaktır.kimse bunu inkar edemez bizim o tarafın insanı
daha yeni yeni memuriyetten kurtulup ticari hayata geçiyor.malum herkesin
bütcesi belli bana soracak olursanız köy adını ön plana çıkararak belli
sayıda üyesi bulunan ciddi prosüdüre dayalı vakıf kuralım derim .
Daha sonra birkaç yıl içindede devlet desteğini alarak ciddi bir
sektörde söz sahibi olabiliriz.

mehmet yılmaz

unread,
Feb 13, 2007, 9:34:54 AM2/13/07
to yesildu...@googlegroups.com
ARKADASLAR GERCEKTEN BU TUR TARTISMALARA YA DA SURTUSMELERE HIC YOL
ACMAYALIM..

BEN SIMDI SOLEYECEGIM FIKRI GERCEKLESTIRMEYI COK ISTIYORUM.. HEP BERABER BIR
ARADA TOPLANMA, TANISMA FIRSATI BULABILIRMIYIZ DIE DUSUNUYORUM.. SIZCE BUNUN
ICIN NE YAPMALIYIZ?? BENIM FIKRIM TUM YESILDUMLUPINAR'LILAR OLARAK GENCLERE
YONELIK BIR DERNEK KURUP KOYUMUZ ICIN NEYAPABILIRIZ DIE YUZ YUZE TARTISMAK
VE SONUCLANDIRMAK BOYLECE BU SANAL ORTAMDA KALMAZ KONUSTUKLARIMIZ..
CEVAPLARINIZI BEKLIYORUM
HOSCAKALINNN

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages