öneri(konusu)

2 views
Skip to first unread message

hakan karabayir

unread,
Feb 3, 2007, 12:08:12 PM2/3/07
to yesildu...@googlegroups.com

selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok memnun olurum saygılarımı sunarım

HAKAN KARABAYIR



Messenger'da sohbet ederken bilgisayar basinda oldugunuzu unutacaksiniz! Burayi tiklayin!

hüseyin basri tüzüner

unread,
Feb 3, 2007, 12:42:20 PM2/3/07
to yesildu...@googlegroups.com


>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; öneri(konusu)
>Date: Sat, 03 Feb 2007 17:08:12 +0000


>
>
>
>
>selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti
>o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl
>çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir
>degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin
>başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı
>ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini
>yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem
>birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz
>kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii
>bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız
>bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size
>söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok
>memnun olurum saygılarımı sunarım
>
>HAKAN KARABAYIR
>

sunduğunuz öneriyi serbestçe tartışmak güzel elbette ama yesildumlupinar
gibi küçük ve akrabalık bağları çok kuvvetli olan bir yerde, kimsenin seçim
konusunda ve başkan konusunda 'tarafsız' olacağını ben şahsım adına
düşünmüyorum. yani bence hiçkimse bu konuyla ilgili güzel ve tarafsız
eleştiri yapamaz. çünkü herkes genelde(hatta geneli bırak her seçimde)
seçimlerde en yakın akrabasına oy vermektedir. oy verdiği aday dğer adaylar
arasında en başarısız aday da olsa herkes en yakın akrabasına oy
vermektedir. bende isterim elbette, en kaliteli, en başarılı ve en iyi iş
yapan adamın seçimi kazanmasını ama kimse oy verdiği kişinin gerçekten
belediye başkanı olup olamayacağını düşünmüyor.herkes kendi işine gelene ve
kendi akrabasına oy veriyor. köyümüzün genel durumunu düşünen hiç yok
gibi...bence belediye başkanlarını değerlendirmek yerine kasaba insanımızın
seçimlerdeki tutumunu değerlendirmek ve eleştirmek gerekir..oy verirken
akrabalık duygularımızdan ve şahsi menfaatlerimizden arınmamız
gerekir..seçimlerde başkanlık sıfatını haketmeyen insanların başkan olması
bunun en güzel ispatı(hangi seçimler olduğunu sizin yorumunuza
bırakıyorum)...benim düşüncelerim en kısa haliyle bunlar arkadaşlar.
hepinize iyi günler dilerim:)

_________________________________________________________________
Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com

mustafa üngör

unread,
Feb 4, 2007, 7:03:24 AM2/4/07
to yesildu...@googlegroups.com
Belediye başkanları ne için belediye başkanı olduklarını biliyorlar mı? En
son belediye başkanı kim? Bu güne kadar köye kaçkere gelmiş? Köyümüz için
neler yapmış gibi bir sürü soru sorulabilir. Tabi bunlar geçti. Bundan sonra
gelen kişilerin titizlikle seçilmesi lazım.Babanın veya başka birinin hatırı
için seçilmemeli insanlar. Yılda bir kere insanları dağda toplayıp
oynatmakla başkanlık olmaz. Yollarımız herzaman kinden daha beter Bizim köy
geçmişi olan bir yer buna göre daha adil , ne yaptığını bilen ve masaya
vurmasını bilip korkusuz iş yapacak hatır gönül işini mesai saatleri dışında
arayacak bir başkan istiyorum.İnşallah bundan sonra gerçekten hakeden biri
başkan olur.HERKEZ LAYIK OLDUĞU GİBİ YÖNETİLİR.HADİS

ugur tüzüner

unread,
Feb 5, 2007, 4:46:58 AM2/5/07
to yesildu...@googlegroups.com
belediye başkanı fikirlerinde düşüncem; son üç başkanı inceleyelim deniyor
ama şöyle bütün adaylar arasında değerlendirme yapıldığında duygusal yada
akraba olarak değil, gerçekten bu işi yapabilecek kişiler seçildi diye
düşünüyorum. tabiki bundan sonra vatandaşlarımız gene en iyi yapabilecekleri
seçecektir. fakat bizim belediye başkanından önce bu seçimlerdeki çirkin
siyaseti eleştirmemiz ve buna çözüm bulup bundan sonra başkanı,
akrabacılığın kaldırıp daha adil seçimin yapılmasını tartışmamız lazım.

_________________________________________________________________
Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr

_*_DiaBLo_*_

unread,
Feb 5, 2007, 10:20:00 AM2/5/07
to Yeşildumlupınar Kasabası
Bence,
Yalanlarlarla, akrabacı zihniyetle, belaltı vurularak yapılan çirkin
siyasetin, dedikoducu zihniyetin ve geleceğini yalanlıyan siyasetin
artık vakti geçmiştir.
Zamana yenik düşen bu tarz ilişkilerle belediyecilik yapılamıyacağı
bariiz ortadadır.
Artık gerçeklerin görülmesi ve geleceğe dair gerçek projelerin
çizilmesi gerekmektedir.
SU
Bence beldemizin en önemli sorunu "SU"dur.
Bu konu hakkında DSİ, Kaymakamlık, ILGAZ belediyesi ve Belde
belediyemiz tarafından
ortak -gerçek- projeler oluşturulamaz ise yarınlara artık ÇÖL olarak
bakabiliriz.
EROZYON
Artık Yeşildumlupınar SARIDumlupınar olacak. Siz buna müsade
EDERMİSİNİZ?
Tema Vakfı ve/veya Kaymakamlık ve Belediyemiz tarafından ortak ıslah
ve ağaçlandırma
projeleri oluşturularak doğru tarım yapılarak gerçek hayvancılık
Gerçek Tarım yapılarak
köyümüzü ve çevremizi bu kaderden kurtarabiliriz.


On 3 Şubat, 19:08, "hakan karabayir" <mahkumaske...@hotmail.com>
wrote:


> selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok memnun olurum saygılarımı sunarım
>
>
>
> HAKAN KARABAYIR
>

_*_DiaBLo_*_

unread,
Feb 5, 2007, 10:23:14 AM2/5/07
to Yeşildumlupınar Kasabası
Bence,
Yalanlarlarla, akrabacı zihniyetle, belaltı vurularak yapılan çirkin
siyasetin, dedikoducu zihniyetin ve geleceğini yalanlıyan siyasetin
artık vakti geçmiştir.
Zamana yenik düşen bu tarz ilişkilerle belediyecilik yapılamıyacağı
bariiz ortadadır.
Artık gerçeklerin görülmesi ve geleceğe dair gerçek projelerin
çizilmesi gerekmektedir.
SU
Bence beldemizin en önemli sorunu "SU"dur.
Bu konu hakkında DSİ, Kaymakamlık, ILGAZ belediyesi ve Belde
belediyemiz tarafından
ortak -gerçek- projeler oluşturulamaz ise yarınlara artık ÇÖL olarak
bakabiliriz.
EROZYON
Artık Yeşildumlupınar SARIDumlupınar olacak. Siz buna müsade
EDERMİSİNİZ?
Tema Vakfı ve/veya Kaymakamlık ve Belediyemiz tarafından ortak ıslah
ve ağaçlandırma
projeleri oluşturularak doğru tarım yapılarak gerçek hayvancılık
Gerçek Tarım yapılarak
köyümüzü ve çevremizi bu kaderden kurtarabiliriz.


On 3 Şubat, 19:08, "hakan karabayir" <mahkumaske...@hotmail.com>
wrote:

> selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok memnun olurum saygılarımı sunarım
>
>
>
> HAKAN KARABAYIR
>

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages