selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok memnun olurum saygılarımı sunarım
HAKAN KARABAYIR
>From: "hakan karabayir" <mahkum...@hotmail.com>
>Reply-To: yesildu...@googlegroups.com
>To: yesildu...@googlegroups.com
>Subject: Yesildumlupinar.com; öneri(konusu)
>Date: Sat, 03 Feb 2007 17:08:12 +0000
>
>
>
>
>selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti
>o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl
>çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir
>degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin
>başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı
>ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini
>yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem
>birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz
>kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii
>bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız
>bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size
>söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok
>memnun olurum saygılarımı sunarım
>
>HAKAN KARABAYIR
>
sunduğunuz öneriyi serbestçe tartışmak güzel elbette ama yesildumlupinar
gibi küçük ve akrabalık bağları çok kuvvetli olan bir yerde, kimsenin seçim
konusunda ve başkan konusunda 'tarafsız' olacağını ben şahsım adına
düşünmüyorum. yani bence hiçkimse bu konuyla ilgili güzel ve tarafsız
eleştiri yapamaz. çünkü herkes genelde(hatta geneli bırak her seçimde)
seçimlerde en yakın akrabasına oy vermektedir. oy verdiği aday dğer adaylar
arasında en başarısız aday da olsa herkes en yakın akrabasına oy
vermektedir. bende isterim elbette, en kaliteli, en başarılı ve en iyi iş
yapan adamın seçimi kazanmasını ama kimse oy verdiği kişinin gerçekten
belediye başkanı olup olamayacağını düşünmüyor.herkes kendi işine gelene ve
kendi akrabasına oy veriyor. köyümüzün genel durumunu düşünen hiç yok
gibi...bence belediye başkanlarını değerlendirmek yerine kasaba insanımızın
seçimlerdeki tutumunu değerlendirmek ve eleştirmek gerekir..oy verirken
akrabalık duygularımızdan ve şahsi menfaatlerimizden arınmamız
gerekir..seçimlerde başkanlık sıfatını haketmeyen insanların başkan olması
bunun en güzel ispatı(hangi seçimler olduğunu sizin yorumunuza
bırakıyorum)...benim düşüncelerim en kısa haliyle bunlar arkadaşlar.
hepinize iyi günler dilerim:)
_________________________________________________________________
Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com
_________________________________________________________________
Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr
On 3 Şubat, 19:08, "hakan karabayir" <mahkumaske...@hotmail.com>
wrote:
> selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok memnun olurum saygılarımı sunarım
>
>
>
> HAKAN KARABAYIR
>
On 3 Şubat, 19:08, "hakan karabayir" <mahkumaske...@hotmail.com>
wrote:
> selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar size söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok memnun olurum saygılarımı sunarım
>
>
>
> HAKAN KARABAYIR
>