Bence,
Yalanlarlarla, akrabacı zihniyetle, belaltı vurularak yapılan çirkin
siyasetin, dedikoducu zihniyetin ve geleceğini yalanlıyan siyasetin
artık vakti geçmiştir.
Zamana yenik düşen bu tarz ilişkilerle belediyecilik yapılamıyacağı
bariiz ortadadır.
Artık gerçeklerin görülmesi ve geleceğe dair gerçek projelerin
çizilmesi gerekmektedir.
SU
Bence beldemizin en önemli sorunu "SU"dur.
Bu konu hakkında DSİ, Kaymakamlık, ILGAZ belediyesi ve Belde
belediyemiz tarafından
ortak -gerçek- projeler oluşturulamaz ise yarınlara artık ÇÖL olarak
bakabiliriz.
EROZYON
Artık Yeşildumlupınar SARIDumlupınar olacak. Siz buna müsade
EDERMİSİNİZ?
Tema Vakfı ve/veya Kaymakamlık ve Belediyemiz tarafından ortak ıslah
ve ağaçlandırma
projeleri oluşturularak doğru tarım yapılarak gerçek hayvancılık
Gerçek Tarım yapılarak
köyümüzü ve çevremizi bu kaderden
kurtarabiliriz.
On 3 Şubat, 19:08, "hakan karabayir" <
mahkumaske...@hotmail.com>
wrote:
> selamın aleyküm degerli hemşerilerim bu duyarlılıgınız beni çok mutlu etti o halde ben bir konu yaratmak istiyorum sizce blediye başkanları nasıl çalıştı bizim kasabamızı yöneten insanın nasıl çalıştıgını bilmek ve bir degerledirme yapmak bizim için en hayrılısıdır çünkü belediyemizin başkanını biz seçiyoruz ve bizi seçtigimiz kişi yönetiyo yani kasabamızı ona emanet ediyorum şimdiden son 3 belediye başkanının degerlendirmesini yaparsak ve birdahaki başkanımızı kimin olması gerektigini tartışırsak hem birlik ve beraberligi saglarız hemde kasabamız için bir karar almış aluruz kasabanın ortak kararı çok önemli olan bişeydir bu konudaki görüşlerinii bekliyorum eger daha başka bi fikri olan varsa görüşlere her zaman açıgız bu konuyu begenmiyen arkadaşlar veya uygun görmeyen arkadaşlar
size söylüyorum aklınıza gelen ve bize yararı olan bir konu seçerseniz çok memnun olurum saygılarımı sunarım
>
>
>
> HAKAN KARABAYIR
>
> Messenger'da sohbet ederken bilgisayar basinda oldugunuzu unutacaksiniz!Burayi tiklayin!
su bencede çok önemli konu fakat o masrafları kim karşılayacak.O kadar belediye başkanı geldi geçti köyümüze gelir getirecek,gençlerimizi köyde tutup büyükşehirlere ekmek sevdasına göndermeyecek bir başkan çıkmadı. gerçi bazıları at çiftliği kuruyordu bazılarıda beton çit imalatı yapıyordu. turizm merkezi yapan bile vardı tabiki sözler havada kaldı. hayırlı akşamlar.......
and get answers from real people who know.