fikir birligi

0 views
Skip to first unread message

mevlüt özalp

unread,
Feb 11, 2007, 11:04:09 AM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
selam sayın arkadaşlar sizlerden ricam birşeyleri tartışırken konuları
kişisel olarak düsünmeyelim.fikir üretelim üretilen fikirleri
tartışalım.mesela ben iki tane fikir üretiyorum...bunları tartışa
biliriz...bizim köyün kepez dedigimiz mevkide çok güzel YAMAÇ PARAŞÜTÜ
atlayışı olur. çünkü rüzgar ağustos ayında bile var. nadir bulunan yerlerden
biyer.İkinci konu ise yine aynı yerde elektrik üretimi için rüzgar gülü
kurula bilir bunun icinde türkiye sınırları içinde nadir bulunan yerlerden
biyer.neden bunları degerdirmeyelimki. Olamazmı .SAYGILARIMLA Herkese selam
fikirlerinizi bekliyorum.

_________________________________________________________________
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com

mevlüt özalp

unread,
Feb 11, 2007, 6:44:11 PM2/11/07
to yesildu...@googlegroups.com
sayın hemserilerim attıgım fikirler azda olsa benimsendi gibi düsünüyorum.
rüzgar gülü biraz maliyetli ama faydası cok fazla bence .hele bu dönemdeki
zamanda hic hava kirliligi yapmadan.....ikinci konuda yamac paraşütüydü ama
bu benimsenmedi galiba .bence bunun maliyetide yok sadece tanıtımı yeterli
olacak diye düsünüyorum .bu konuyuda biraz düşünsek iyi olur.tertibim
hüseyin sanada selamlar sen elektrikcisin bu işlerin kıymetini bilirsin.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages