Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
Yeşildumlupınar Kasabası
Conversations
About
Send feedback
Help
Group path
Yeşildumlupınar Kasabası
1–30 of 45
Mark all as read
Report group
0 selected
yemree...@mynet.com
2/22/07
çanakkale
Herkese selamlar.Arkadaşlar bir dosya ekledim. Vaktiniz olursa bir bakın.
unread,
çanakkale
Herkese selamlar.Arkadaşlar bir dosya ekledim. Vaktiniz olursa bir bakın.
2/22/07
ozlem tuzuner
, …
HÜSEYİN KIVILCIM
4
2/22/07
ÜLKELER YARIŞIYOR
olum ben senin tepene atlıyacam kepezden kafanı yorma bide rüzgar gülü yapacam senden hiç durmadan
unread,
ÜLKELER YARIŞIYOR
olum ben senin tepene atlıyacam kepezden kafanı yorma bide rüzgar gülü yapacam senden hiç durmadan
2/22/07
yemreerdogan
2/22/07
unread,
2/22/07
ISA OZTURK
2/19/07
Midnight Express (Geceyarısı Ekspresi) filminin arkasındaki gerçek
Midnight Express (Geceyarısı Ekspresi) filminin arkasındaki gerçek Reklamcı Alinur Velidedeoğlu,
unread,
Midnight Express (Geceyarısı Ekspresi) filminin arkasındaki gerçek
Midnight Express (Geceyarısı Ekspresi) filminin arkasındaki gerçek Reklamcı Alinur Velidedeoğlu,
2/19/07
coskunsad...@gmail.com
2/15/07
genel
sevgili hemşehrilerim Yamaç paraşütü konusu bence hayal ürünü. Bugün yamaç paraşütüyle ilgili bir
unread,
genel
sevgili hemşehrilerim Yamaç paraşütü konusu bence hayal ürünü. Bugün yamaç paraşütüyle ilgili bir
2/15/07
HÜSEYİN KIVILCIM
, …
CEM POLAT
24
2/15/07
SABİT BEY EFENDİYE
bende farkılı bıseyanlatmaya calısmamıstım zaten semıha hanım FAKAT SIZINDE DEDIGI GIBI SEHIT
unread,
SABİT BEY EFENDİYE
bende farkılı bıseyanlatmaya calısmamıstım zaten semıha hanım FAKAT SIZINDE DEDIGI GIBI SEHIT
2/15/07
CEM POLAT
,
semiha...@hotmail.com
3
2/15/07
hırank dınk
değerli yiğemim anladığım kadarıyla sen dayımın torunusun baştada dedim ya beni vatan haini ilan
unread,
hırank dınk
değerli yiğemim anladığım kadarıyla sen dayımın torunusun baştada dedim ya beni vatan haini ilan
2/15/07
yemree...@mynet.com
2/14/07
14 Şubatsevgililer günü
Hazır mısın? -Neye? -Neye olucak 'Sevgililer Günü' ne? Ay inanmıyorum yoksa sen daha
unread,
14 Şubatsevgililer günü
Hazır mısın? -Neye? -Neye olucak 'Sevgililer Günü' ne? Ay inanmıyorum yoksa sen daha
2/14/07
musti akpınar
, …
semiha...@hotmail.com
3
2/14/07
RE: Yesildumlupinar.com; yamac paraütü
selam değerli hemşerilerim bende bir fikir ortaya attım kayda değer bulmadınız canınız sağolsun köyüm
unread,
RE: Yesildumlupinar.com; yamac paraütü
selam değerli hemşerilerim bende bir fikir ortaya attım kayda değer bulmadınız canınız sağolsun köyüm
2/14/07
ekrem koç
,
ugur tüzüner
2
2/14/07
FW: BENCE DE DOÐRU:))
eyvallah ekrem abi :)) >From: "ekrem koç" <ekrem...@hotmail.com> >Reply-To:
unread,
FW: BENCE DE DOÐRU:))
eyvallah ekrem abi :)) >From: "ekrem koç" <ekrem...@hotmail.com> >Reply-To:
2/14/07
Sabit COŞKUN
, …
semiha...@hotmail.com
3
2/13/07
Hrant DİNK
selam arkadaşlar .bazı arkadaşlarımız hrant dink öldürüldü diye zil takıp oynuycaklar ölen bir insan
unread,
Hrant DİNK
selam arkadaşlar .bazı arkadaşlarımız hrant dink öldürüldü diye zil takıp oynuycaklar ölen bir insan
2/13/07
ISA OZTURK
2
2/13/07
Fw:
Sayın Grup üyeleri, Bu resimlerin daha fazlasını http://www.yesildumlupinar.com/RSM_Resim.asp?KTG_ID=
unread,
Fw:
Sayın Grup üyeleri, Bu resimlerin daha fazlasını http://www.yesildumlupinar.com/RSM_Resim.asp?KTG_ID=
2/13/07
mevlüt özalp
, …
mehmet yılmaz
15
2/13/07
ARKADASLAR GERCEKTEN BU TUR TARTISMALARA YA DA SURTUSMELERE HIC YOL ACMAYALIM.. BEN SIMDI SOLEYECEGIM
unread,
ARKADASLAR GERCEKTEN BU TUR TARTISMALARA YA DA SURTUSMELERE HIC YOL ACMAYALIM.. BEN SIMDI SOLEYECEGIM
2/13/07
mehmet yılmaz
2/13/07
turızm
selam arkadaslar.. mevlut senın fıkrını cok begendım.. ama neyazıkkı ıste herkesın soledıgı gıbı bu
unread,
turızm
selam arkadaslar.. mevlut senın fıkrını cok begendım.. ama neyazıkkı ıste herkesın soledıgı gıbı bu
2/13/07
mustafa üngör
2/13/07
hedeflere nasıl ulaşırız
_________________________________________________________________ Bilgisayariniz Messenger ile oturma
unread,
hedeflere nasıl ulaşırız
_________________________________________________________________ Bilgisayariniz Messenger ile oturma
2/13/07
mevlüt özalp
2/12/07
yamac paraütü
selamün aleyküm herkese iyi akşamlar.sayın arkadaşlar yamac paraşütü fikri yanlış anlaşıldı galiba.
unread,
yamac paraütü
selamün aleyküm herkese iyi akşamlar.sayın arkadaşlar yamac paraşütü fikri yanlış anlaşıldı galiba.
2/12/07
musti akpınar
,
mevlüt özalp
3
2/12/07
RE: Yesildumlupinar.com; fikir birligi
sayın mevlut kardesım haklısın ama yamac parasutune kımse onem vermes sahsen benım aklıma yatmıo ama
unread,
RE: Yesildumlupinar.com; fikir birligi
sayın mevlut kardesım haklısın ama yamac parasutune kımse onem vermes sahsen benım aklıma yatmıo ama
2/12/07
mevlüt özalp
2
2/11/07
fikir birligi
sayın hemserilerim attıgım fikirler azda olsa benimsendi gibi düsünüyorum. rüzgar gülü biraz
unread,
fikir birligi
sayın hemserilerim attıgım fikirler azda olsa benimsendi gibi düsünüyorum. rüzgar gülü biraz
2/11/07
CEM POLAT
2/11/07
ruzgar gulu ve yamac parasutu
oncelıkle tum hemserlerımı selamlarım.Mevlut beyın Mesajını okudum cok mantıklı fıkırlerdı.Ruzgar
unread,
ruzgar gulu ve yamac parasutu
oncelıkle tum hemserlerımı selamlarım.Mevlut beyın Mesajını okudum cok mantıklı fıkırlerdı.Ruzgar
2/11/07
alex...@hotmail.com
2/9/07
hrand dink
hrand dink öldü herkes maşallah azından düşürmüyor bizim türk milleti bukadar işte ya vatanımız için
unread,
hrand dink
hrand dink öldü herkes maşallah azından düşürmüyor bizim türk milleti bukadar işte ya vatanımız için
2/9/07
Onur YANARTAŞ
2/9/07
Küresel Isınma ve Yapabileceklerimiz
Küresel ısınma olmasın diyoruz hepimiz. İşte üzerimize düşen görevler. Saygılar. (Bulunduğunuz ortam
unread,
Küresel Isınma ve Yapabileceklerimiz
Küresel ısınma olmasın diyoruz hepimiz. İşte üzerimize düşen görevler. Saygılar. (Bulunduğunuz ortam
2/9/07
semiha...@hotmail.com
2/8/07
çevrecilik
merhaba ben şanlıurfadan semiha alkan belde halkımıza seslenmek istiyorum gelin cennet doğamızı
unread,
çevrecilik
merhaba ben şanlıurfadan semiha alkan belde halkımıza seslenmek istiyorum gelin cennet doğamızı
2/8/07
ümit gökmen
2/8/07
Fw: Yesildumlupinar.com; Re: öneri(konusu)
----- Forwarded Message ---- From: _*_DiaBLo_*_ <baris.c...@gmail.com> To: Yeşildumlupınar
unread,
Fw: Yesildumlupinar.com; Re: öneri(konusu)
----- Forwarded Message ---- From: _*_DiaBLo_*_ <baris.c...@gmail.com> To: Yeşildumlupınar
2/8/07
mustafa üngör
2/7/07
şehitler ölmez
_________________________________________________________________ Sevdiklerinizle Messenger'da
unread,
şehitler ölmez
_________________________________________________________________ Sevdiklerinizle Messenger'da
2/7/07
yemree...@mynet.com
2/6/07
MALUM KONU - BİRDE BİZ YAZALIM BAKALIM-
Selamun aleyküm değerli hemşerilerim.Görüyorumki tüm ülkemizi saran Hrant DİNK' in öldürülmesi
unread,
MALUM KONU - BİRDE BİZ YAZALIM BAKALIM-
Selamun aleyküm değerli hemşerilerim.Görüyorumki tüm ülkemizi saran Hrant DİNK' in öldürülmesi
2/6/07
hakan karabayir
, …
_*_DiaBLo_*_
6
2/5/07
öneri(konusu)
Bence, Yalanlarlarla, akrabacı zihniyetle, belaltı vurularak yapılan çirkin siyasetin, dedikoducu
unread,
öneri(konusu)
Bence, Yalanlarlarla, akrabacı zihniyetle, belaltı vurularak yapılan çirkin siyasetin, dedikoducu
2/5/07
mevlüt yazgan
, …
HÜSEYİN KIVILCIM
4
2/4/07
ben ne hrant dinkim nede ermeniyim o şahsın öldürülmesi doğru degil olaya o şu bu diyerek değil insan
unread,
ben ne hrant dinkim nede ermeniyim o şahsın öldürülmesi doğru degil olaya o şu bu diyerek değil insan
2/4/07
mustafa üngör
2/4/07
RE: Yesildumlupinar.com; Re: mail gönderimi
_________________________________________________________________ Sevdiklerinizle Messenger'da
unread,
RE: Yesildumlupinar.com; Re: mail gönderimi
_________________________________________________________________ Sevdiklerinizle Messenger'da
2/4/07
mustafa üngör
2/4/07
hrand dink
o ermeni yani islam değil müslüman değil Türk değil kardeşim onun ölmesi umurumda değil ırakta ve
unread,
hrand dink
o ermeni yani islam değil müslüman değil Türk değil kardeşim onun ölmesi umurumda değil ırakta ve
2/4/07
mahkumasker
, …
şuayp yerli
5
2/3/07
öneri
Grup yapmak değğilde ne kafar yararlı olacağiı anomli değişen bişe olmaıcak bende ama tabiiki
unread,
öneri
Grup yapmak değğilde ne kafar yararlı olacağiı anomli değişen bişe olmaıcak bende ama tabiiki
2/3/07