Başöğretmen, Büyük stratejist Gazi Mustafa Kemal Atatürk şöyle diyor: 
֎ “… Her safhası düşünülmüş, idare edilmiş ve zaferle sonuçlandırılmış olan bu harekât Türk Ordusu, Türk Subay ve Komuta heyetinin yüksek kudret ve kahramanlığını tarihe bir kere daha geçiren muazzam bir eserdir. Bu eser, Türk Milleti’nin hürriyet ve istiklal fikrinin ölümsüz bir abidesidir. Bu eseri vücuda getiren bir milletin evladı, bir ordunun başkumandanı olduğumdan mesut ve bahtiyarım”. Şanlı zaferlerimizin yıldönümünde başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere ordumuzun kahraman askerlerini, şehit ve gazilerini rahmet ve minnetle anıyoruz. ֎ |