fetih 1453

Kenan SEZER

to yenis...@googlegroups.com
Fetih 1453'e dikkat!

Herhalde biliyorsunuzdur...

Bugün veya yarın, "Fetih 1453" adlı bir film girecek vizyona... Filmin yapımcısı Faruk Aksoy, bu film için, epey "masraf" yapmış!..

Faruk Aksoy'u, bilenler bilir... Daha önce "Recep İvedik 1-2-3"ün yapımcısı... Yani, "gençlere kötü örnek olan" bir filmi yapıp, bundan epey para kazanan bir adam... Faruk Aksoy; aynı zamanda "şarap" ve "viski"den geri kalmayan bir adam...

Bunları söylüyorum ki; "Fetih 1453" filmine gitmeyi düşünürseniz, bir "beklenti" içine girmeyin!..

Çünkü bu film, zaten ilân edildiği gibi; bir "savaş ve aşk" filmidir...

Daha öz ifadesiyle, Kanuni Sultan Süleyman dönemini çarpıtan "Muhteşem Yüzyıl"ın bir "sinema versiyonu"dur!..

Demek istiyorum ki; "dinî" veya "tarihî" bir film diye düşünüp de, "hayal kırıklığı"na uğramayın!..

Sadece şu kadarını söyleyeyim:

Halen televizyonda oynatılan "İffet" filminde "Cemil" olarak rol alan ve "otomobilin camına sıkıştırıp İffet'e tecavüz eden" İbrahim Çelikkol, "Fetih 1453" filminde "Ulubatlı Hasan" rolündedir, iyi mi?!?..

Haa, bütün bunlara rağmen, yine de filme giderseniz, seyrettikten sonra beni arayıp da; "Bu ne rezalet" demeyin!..

Ben söylüyorum işte, "beklenti"ye girmeyin!..

Çünkü Faruk Aksoy, havayı iyi koklayan ve "para getirecek filmler"e imza atan bir adamdır... Benden söylemesi!..

""
Hasan Karakaya - Yeni Akit
2012-02-16"
--