Arkadaşlar hafta sonu çalışıyoruz akşam saatleri olsa katılabilirim Ayhan Çetin
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattamısın yahu,hiç sesin soluğun çıkmadı. :)))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkadaşlar selam,
Cumartesi günkü toplantımız için bazı arkadaşlar dönüş yaptı bazılarından hiç ses çıkmadı. Yanıt alamadığımız arkadaşlar huuu hayattımısınız :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz önümüzü daha net görebiliriz.
Son şeklimiz,katılacak olan arkadaşlar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Aydın? Ayarlamaya çalışacak.
Bir iki yokmu artıran :;))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkadaşlar gelmeye çalışacağım.
Kimse gelmeye niyetli gibi gözükmüyor...hadi hayırlısı :))))
Subject: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkadaşlar herkese merhaba,
Umarım iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayramı daha geride bıraktık yani tekrar toplanma zamanımız geldi :)))))
Nursel cuma günü İstanbul'a geliyor ve bir iki gün kalıcak. Hazır gelmişken hep beraber toplanım, sohbet edelim ,vakit geçirelim diye düşündük ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi çalışanlar içinde uygun olur diye cumartesi günü saat 14:30 da Taksimde buluşalım diyoruz.. Umarım bu kez herkes katılabilir. Hepinizin muhabbetini özledim. Bu mail grubunda olmayan arkadaşlarıda telefonla haberdar ediyorum. Katılıp katılmayacağınızı haber verin lütfen ki buluşma yerimizi ona göre netleştirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin katılacaklar sizlerinde cevabını bekliyorum.
Görüşmek üzere, sevgi ve selamlarımla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
pervin yalnız kalma yetiştim ben :))))))))
nursel ve aykut sessiz kaldı biraz ama onlardanda okursunuz .
inanın güzeldi...
torunlarımıza anlatacağımız anılar :))))))))))) iyiydi bu yeterliydi.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 01:05:06 +0200
Neler yapmadıkki:))) İlerde torunlarımıza anlatacağımız bir yığın komik anılarımız oldu o gün. Anlatmakla olmaz yaşamak gerekirdi o anları. Ama gerçekten muhteşem bir gündü ve süppperrrr eğlendik.
Darısı bir dahaki toplanmamızın başına inşallah:))
MERAK ETTİM ŞİMDİ :)))))NELER YAPTINIZ? KİMLER VARDI? NE OLDU DA BU KADAR EĞLENDİNİZ?
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sun, November 28, 2010 7:44:30 PM
Subject: FW: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
From: perv...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 19:43:33 +0200
Evet cumartesi günkü toplantımız inanılmaz keyifli,inanılmaz güzel ve inanılmaz eğlenceli geçti.. En güzel tarafı Halis sadece sen ve ben değil o gün toplantıya katılan herkes aynı duyguları hissetmiş:)))))) Keşke katılamayan arkadaşlarda gelebilselerdi.Kadıköyde toplanmak da değişik bir atmosfer yarattı.
Arkadaşlar daha öncesinde de ayda bir mutlaka toparlanalım diye konuşmuştuk. Hatırlayanınız vardır. Cumartesi günü bu kararın doğru bir karar olduğu düşüncesi dahada olgunlaştı o gün orada olan arkadaşlarda . Hem irtibat halinde oluruz,hem birbirimize çalıştığımız alanlarda ve ihtiyaç duyduğumuz farklı konularda destek olabiliriz, hemde eğitimimiz ve beraberinde yapmamız gereken konular hakkında da istişare etme şansımız olur.
Bundan sonraki toplantıyı aralık ayında gerçekleştireceğiz. Umarım son toplantıya gelemeyen arkadaşlar bu sefer katılabilirler. Aralık 17 gibi nursel gelecek. O tarihlerde toplanılır yine diye düşünüyoruz. Sizler içinde de öncesinde ve sonrasında hangi tarih uygunsa belirtin ona göre programlayalım veya belirttiğim tarihe göre şimdiden ayarlamalarınızı yapın.
Arzumuz bu toplantılarda dersteki gibi yine herkesi bir arada görmek.
Herkese selamlar....
Pervin Kuloğlu
From: ozayd...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:31:01 +0200
Arkadaşlar son buluşmamız çok keyifli geçti. ...Özellikle pervin sana ve diğer herkese teşekkürler.
Planladığımız gibi görüşmek üzere.
Halis Özaydeniz
herkese selam. kusura bakmayın biraz geç oldu. geçen hafta seyahatteydim.bu aralar yoğunum. fırsat bulursam bugün uğrarım. eğer gelirsem ararım. görüşemezsek iyi eğlenceler.
sevgilerKutlay
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sat, November 27, 2010 12:09:50 PM
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
ARKADAŞLAR SELAM,
Bugün gelirken arayacak arkadaşlar vardı .532'li hattımın şarjı bitti ve dışarıda olduğumdan dolduramadım.Bize diğer numaramdan veya Nursel'den ulaşabilirsiniz. 0 505 873 18 19 diğer numaram,0 507 773 20 99 Nursel'in numarası.Görüşmek üzere.
Herkese sonsuz sevgi ve selamlarımla......
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:29 +0200
Bu sefer böyle oldu ama en azından bir dahaki toplantıyı nasıl yapmamız gerektiği hakkında az çok bilgimiz oldu. Bir dahaki toplantıyı akşam saatlerinde yaparız o halde.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 08:48:55 +0000
Arkadaşlar hafta sonu çalışıyoruz akşam saatleri olsa katılabilirim Ayhan Çetin
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattamısın yahu,hiç sesin soluğun çıkmadı. :)))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkadaşlar selam,
Cumartesi günkü toplantımız için bazı arkadaşlar dönüş yaptı bazılarından hiç ses çıkmadı. Yanıt alamadığımız arkadaşlar huuu hayattımısınız :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz önümüzü daha net görebiliriz.
Son şeklimiz,katılacak olan arkadaşlar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Aydın? Ayarlamaya çalışacak.
Bir iki yokmu artıran :;))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkadaşlar gelmeye çalışacağım.
Kimse gelmeye niyetli gibi gözükmüyor...hadi hayırlısı :))))
Subject: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkadaşlar herkese merhaba,
Umarım iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayramı daha geride bıraktık yani tekrar toplanma zamanımız geldi :)))))
Nursel cuma günü İstanbul'a geliyor ve bir iki gün kalıcak. Hazır gelmişken hep beraber toplanım, sohbet edelim ,vakit geçirelim diye düşündük ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi çalışanlar içinde uygun olur diye cumartesi günü saat 14:30 da Taksimde buluşalım diyoruz.. Umarım bu kez herkes katılabilir. Hepinizin muhabbetini özledim. Bu mail grubunda olmayan arkadaşlarıda telefonla haberdar ediyorum. Katılıp katılmayacağınızı haber verin lütfen ki buluşma yerimizi ona göre netleştirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin katılacaklar sizlerinde cevabını bekliyorum.
Görüşmek üzere, sevgi ve selamlarımla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Sessiz kalan bir tek Nursel ve Aykut'mu diğerleride . Ama onlar biz yazıp paylaşalım bugünü diyorlardı dimi yoğunlar sanırım :))))Kutlay merak etmiş o günü ama yazmakla olmaz ki yüz yüze gelince anlatırız yada hepberaber tekrarını yaşarız inşallah. Bu arada sabah seni ve nurseli andım. Nedenmi ? Ayçekirdekli simit yedim kahvaltıda :)))))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 02:40:10 +0200
pervin yalnız kalma yetiştim ben :))))))))
nursel ve aykut sessiz kaldı biraz ama onlardanda okursunuz .
inanın güzeldi...
torunlarımıza anlatacağımız anılar :))))))))))) iyiydi bu yeterliydi.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 01:05:06 +0200
Neler yapmadıkki:))) İlerde torunlarımıza anlatacağımız bir yığın komik anılarımız oldu o gün. Anlatmakla olmaz yaşamak gerekirdi o anları. Ama gerçekten muhteşem bir gündü ve süppperrrr eğlendik.
Darısı bir dahaki toplanmamızın başına inşallah:))
MERAK ETTİM ŞİMDİ :)))))NELER YAPTINIZ? KİMLER VARDI? NE OLDU DA BU KADAR EĞLENDİNİZ?
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sun, November 28, 2010 7:44:30 PM
Subject: FW: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
From: perv...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 19:43:33 +0200
Evet cumartesi günkü toplantımız inanılmaz keyifli,inanılmaz güzel ve inanılmaz eğlenceli geçti.. En güzel tarafı Halis sadece sen ve ben değil o gün toplantıya katılan herkes aynı duyguları hissetmiş:)))))) Keşke katılamayan arkadaşlarda gelebilselerdi.Kadıköyde toplanmak da değişik bir atmosfer yarattı.
Arkadaşlar daha öncesinde de ayda bir mutlaka toparlanalım diye konuşmuştuk. Hatırlayanınız vardır. Cumartesi günü bu kararın doğru bir karar olduğu düşüncesi dahada olgunlaştı o gün orada olan arkadaşlarda . Hem irtibat halinde oluruz,hem birbirimize çalıştığımız alanlarda ve ihtiyaç duyduğumuz farklı konularda destek olabiliriz, hemde eğitimimiz ve beraberinde yapmamız gereken konular hakkında da istişare etme şansımız olur.
Bundan sonraki toplantıyı aralık ayında gerçekleştireceğiz. Umarım son toplantıya gelemeyen arkadaşlar bu sefer katılabilirler. Aralık 17 gibi nursel gelecek. O tarihlerde toplanılır yine diye düşünüyoruz. Sizler içinde de öncesinde ve sonrasında hangi tarih uygunsa belirtin ona göre programlayalım veya belirttiğim tarihe göre şimdiden ayarlamalarınızı yapın.
Arzumuz bu toplantılarda dersteki gibi yine herkesi bir arada görmek.
Herkese selamlar....
Pervin Kuloğlu
From: ozayd...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:31:01 +0200
Arkadaşlar son buluşmamız çok keyifli geçti. ...Özellikle pervin sana ve diğer herkese teşekkürler.
Planladığımız gibi görüşmek üzere.
Halis Özaydeniz
herkese selam. kusura bakmayın biraz geç oldu. geçen hafta seyahatteydim.bu aralar yoğunum. fırsat bulursam bugün uğrarım. eğer gelirsem ararım. görüşemezsek iyi eğlenceler.
sevgilerKutlay
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sat, November 27, 2010 12:09:50 PM
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
ARKADAŞLAR SELAM,
Bugün gelirken arayacak arkadaşlar vardı .532'li hattımın şarjı bitti ve dışarıda olduğumdan dolduramadım.Bize diğer numaramdan veya Nursel'den ulaşabilirsiniz. 0 505 873 18 19 diğer numaram,0 507 773 20 99 Nursel'in numarası.Görüşmek üzere.
Herkese sonsuz sevgi ve selamlarımla......
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:29 +0200
Bu sefer böyle oldu ama en azından bir dahaki toplantıyı nasıl yapmamız gerektiği hakkında az çok bilgimiz oldu. Bir dahaki toplantıyı akşam saatlerinde yaparız o halde.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 08:48:55 +0000
Arkadaşlar hafta sonu çalışıyoruz akşam saatleri olsa katılabilirim Ayhan Çetin
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattamısın yahu,hiç sesin soluğun çıkmadı. :)))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkadaşlar selam,
Cumartesi günkü toplantımız için bazı arkadaşlar dönüş yaptı bazılarından hiç ses çıkmadı. Yanıt alamadığımız arkadaşlar huuu hayattımısınız :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz önümüzü daha net görebiliriz.
Son şeklimiz,katılacak olan arkadaşlar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Aydın? Ayarlamaya çalışacak.
Bir iki yokmu artıran :;))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkadaşlar gelmeye çalışacağım.
Kimse gelmeye niyetli gibi gözükmüyor...hadi hayırlısı :))))
Subject: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkadaşlar herkese merhaba,
Umarım iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayramı daha geride bıraktık yani tekrar toplanma zamanımız geldi :)))))
Nursel cuma günü İstanbul'a geliyor ve bir iki gün kalıcak. Hazır gelmişken hep beraber toplanım, sohbet edelim ,vakit geçirelim diye düşündük ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi çalışanlar içinde uygun olur diye cumartesi günü saat 14:30 da Taksimde buluşalım diyoruz.. Umarım bu kez herkes katılabilir. Hepinizin muhabbetini özledim. Bu mail grubunda olmayan arkadaşlarıda telefonla haberdar ediyorum. Katılıp katılmayacağınızı haber verin lütfen ki buluşma yerimizi ona göre netleştirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin katılacaklar sizlerinde cevabını bekliyorum.
Görüşmek üzere, sevgi ve selamlarımla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Sessiz kalan bir tek Nursel ve Aykut'mu di�erleride . Ama onlar biz yaz�p payla�al�m bug�n� diyorlard� dimi yo�unlar san�r�m :))))Kutlay merak etmi� o g�n� ama yazmakla olmaz ki y�z y�ze gelince anlat�r�z yada hepberaber tekrar�n� ya�ar�z in�allah. Bu arada sabah seni ve nurseli and�m. Nedenmi ? Ay�ekirdekli simit yedim kahvalt�da :)))))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 02:40:10 +0200
pervin yaln�z kalma yeti�tim ben :))))))))
nursel ve aykut sessiz kald� biraz ama onlardanda okursunuz .
inan�n g�zeldi...
torunlar�m�za anlataca��m�z an�lar :))))))))))) iyiydi bu yeterliydi.
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 01:05:06 +0200
Neler yapmad�kki:))) �lerde torunlar�m�za anlataca��m�z bir y���n komik an�lar�m�z oldu o g�n. Anlatmakla olmaz ya�amak gerekirdi o anlar�. Ama ger�ekten muhte�em bir g�nd� ve s�ppperrrr e�lendik.
Dar�s� bir dahaki toplanmam�z�n ba��na in�allah:))
MERAK ETT�M ��MD� :)))))
NELER YAPTINIZ? K�MLER VARDI? NE OLDU DA BU KADAR E�LEND�N�Z?
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sun, November 28, 2010 7:44:30 PM
Subject: FW: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
From: perv...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 19:43:33 +0200
Evet cumartesi g�nk� toplant�m�z inan�lmaz keyifli,inan�lmaz g�zel ve inan�lmaz e�lenceli ge�ti.. En g�zel taraf� Halis sadece sen ve ben de�il o g�n toplant�ya kat�lan herkes ayn� duygular� hissetmi�:)))))) Ke�ke kat�lamayan arkada�larda gelebilselerdi.Kad�k�yde toplanmak da de�i�ik bir atmosfer yaratt�.
Arkada�lar daha �ncesinde de ayda bir mutlaka toparlanal�m diye konu�mu�tuk. Hat�rlayan�n�z vard�r. Cumartesi g�n� bu karar�n do�ru bir karar oldu�u d���ncesi dahada olgunla�t� o g�n orada olan arkada�larda . Hem irtibat halinde oluruz,hem birbirimize �al��t���m�z alanlarda ve ihtiya� duydu�umuz farkl� konularda destek olabiliriz, hemde e�itimimiz ve beraberinde yapmam�z gereken konular hakk�nda da isti�are etme �ans�m�z olur.
Bundan sonraki toplant�y� aral�k ay�nda ger�ekle�tirece�iz. Umar�m son toplant�ya gelemeyen arkada�lar bu sefer kat�labilirler. Aral�k 17 gibi nursel gelecek. O tarihlerde toplan�l�r yine diye d���n�yoruz. Sizler i�inde de �ncesinde ve sonras�nda hangi tarih uygunsa belirtin ona g�re programlayal�m veya belirtti�im tarihe g�re �imdiden ayarlamalar�n�z� yap�n.
Arzumuz bu toplant�larda dersteki gibi yine herkesi bir arada g�rmek.
Herkese selamlar....
Pervin Kulo�lu
From: ozayd...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:31:01 +0200
Arkada�lar son bulu�mam�z �ok keyifli ge�ti. ...�zellikle pervin sana ve di�er herkese te�ekk�rler.
Planlad���m�z gibi g�r��mek �zere.
Halis �zaydeniz
herkese selam. kusura bakmay�n biraz ge� oldu. ge�en hafta seyahatteydim.bu aralar yo�unum. f�rsat bulursam bug�n u�rar�m. e�er gelirsem arar�m. g�r��emezsek iyi e�lenceler.
sevgilerKutlay
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sat, November 27, 2010 12:09:50 PM
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
ARKADA�LAR SELAM,
Bug�n gelirken arayacak arkada�lar vard� .532'li hatt�m�n �arj� bitti ve d��ar�da oldu�umdan dolduramad�m.Bize di�er numaramdan veya Nursel'den ula�abilirsiniz. 0 505 873 18 19 di�er numaram,0 507 773 20 99 Nursel'in numaras�.G�r��mek �zere.
Herkese sonsuz sevgi ve selamlar�mla......
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:29 +0200
Bu sefer b�yle oldu ama en az�ndan bir dahaki toplant�y� nas�l yapmam�z gerekti�i hakk�nda az �ok bilgimiz oldu. Bir dahaki toplant�y� ak�am saatlerinde yapar�z o halde.
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 08:48:55 +0000
Arkada�lar hafta sonu �al���yoruz ak�am saatleri olsa kat�labilirim Ayhan �etin
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattam�s�n yahu,hi� sesin solu�un ��kmad�. :)))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkada�lar selam,
Cumartesi g�nk� toplant�m�z i�in baz� arkada�lar d�n�� yapt� baz�lar�ndan hi� ses ��kmad�. Yan�t alamad���m�z arkada�lar huuu hayatt�m�s�n�z :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz �n�m�z� daha net g�rebiliriz.
Son �eklimiz,kat�lacak olan arkada�lar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Ayd�n? Ayarlamaya �al��acak.
Bir iki yokmu art�ran :;))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkada�lar gelmeye �al��aca��m.
Kimse gelmeye niyetli gibi g�z�km�yor...hadi hay�rl�s� :))))
Subject: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkada�lar herkese merhaba,
Umar�m iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayram� daha geride b�rakt�k yani tekrar toplanma zaman�m�z geldi :)))))
Nursel cuma g�n� �stanbul'a geliyor ve bir iki g�n kal�cak. Haz�r gelmi�ken hep beraber toplan�m, sohbet edelim ,vakit ge�irelim diye d���nd�k ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi �al��anlar i�inde uygun olur diye cumartesi g�n� saat 14:30 da Taksimde bulu�al�m diyoruz.. Umar�m bu kez herkes kat�labilir. Hepinizin muhabbetini �zledim. Bu mail grubunda olmayan arkada�lar�da telefonla haberdar ediyorum. Kat�l�p kat�lmayaca��n�z� haber verin l�tfen ki bulu�ma yerimizi ona g�re netle�tirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin kat�lacaklar sizlerinde cevab�n� bekliyorum.
G�r��mek �zere, sevgi ve selamlar�mla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
pervin yaln�z kalma yeti�tim ben :))))))))
nursel ve aykut sessiz kald� biraz ama onlardanda okursunuz .
inan�n g�zeldi...
torunlar�m�za anlataca��m�z an�lar :))))))))))) iyiydi bu yeterliydi.
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 01:05:06 +0200
Neler yapmad�kki:))) �lerde torunlar�m�za anlataca��m�z bir y���n komik an�lar�m�z oldu o g�n. Anlatmakla olmaz ya�amak gerekirdi o anlar�. Ama ger�ekten muhte�em bir g�nd� ve s�ppperrrr e�lendik.
Dar�s� bir dahaki toplanmam�z�n ba��na in�allah:))
MERAK ETT�M ��MD� :)))))
NELER YAPTINIZ? K�MLER VARDI? NE OLDU DA BU KADAR E�LEND�N�Z?
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sun, November 28, 2010 7:44:30 PM
Subject: FW: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
From: perv...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 19:43:33 +0200
Evet cumartesi g�nk� toplant�m�z inan�lmaz keyifli,inan�lmaz g�zel ve inan�lmaz e�lenceli ge�ti.. En g�zel taraf� Halis sadece sen ve ben de�il o g�n toplant�ya kat�lan herkes ayn� duygular� hissetmi�:)))))) Ke�ke kat�lamayan arkada�larda gelebilselerdi.Kad�k�yde toplanmak da de�i�ik bir atmosfer yaratt�.
Arkada�lar daha �ncesinde de ayda bir mutlaka toparlanal�m diye konu�mu�tuk. Hat�rlayan�n�z vard�r. Cumartesi g�n� bu karar�n do�ru bir karar oldu�u d���ncesi dahada olgunla�t� o g�n orada olan arkada�larda . Hem irtibat halinde oluruz,hem birbirimize �al��t���m�z alanlarda ve ihtiya� duydu�umuz farkl� konularda destek olabiliriz, hemde e�itimimiz ve beraberinde yapmam�z gereken konular hakk�nda da isti�are etme �ans�m�z olur.
Bundan sonraki toplant�y� aral�k ay�nda ger�ekle�tirece�iz. Umar�m son toplant�ya gelemeyen arkada�lar bu sefer kat�labilirler. Aral�k 17 gibi nursel gelecek. O tarihlerde toplan�l�r yine diye d���n�yoruz. Sizler i�inde de �ncesinde ve sonras�nda hangi tarih uygunsa belirtin ona g�re programlayal�m veya belirtti�im tarihe g�re �imdiden ayarlamalar�n�z� yap�n.
Arzumuz bu toplant�larda dersteki gibi yine herkesi bir arada g�rmek.
Herkese selamlar....
Pervin Kulo�lu
From: ozayd...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:31:01 +0200
Arkada�lar son bulu�mam�z �ok keyifli ge�ti. ...�zellikle pervin sana ve di�er herkese te�ekk�rler.
Planlad���m�z gibi g�r��mek �zere.
Halis �zaydeniz
herkese selam. kusura bakmay�n biraz ge� oldu. ge�en hafta seyahatteydim.bu aralar yo�unum. f�rsat bulursam bug�n u�rar�m. e�er gelirsem arar�m. g�r��emezsek iyi e�lenceler.
sevgilerKutlay
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sat, November 27, 2010 12:09:50 PM
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
ARKADA�LAR SELAM,
Bug�n gelirken arayacak arkada�lar vard� .532'li hatt�m�n �arj� bitti ve d��ar�da oldu�umdan dolduramad�m.Bize di�er numaramdan veya Nursel'den ula�abilirsiniz. 0 505 873 18 19 di�er numaram,0 507 773 20 99 Nursel'in numaras�.G�r��mek �zere.
Herkese sonsuz sevgi ve selamlar�mla......
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:29 +0200
Bu sefer b�yle oldu ama en az�ndan bir dahaki toplant�y� nas�l yapmam�z gerekti�i hakk�nda az �ok bilgimiz oldu. Bir dahaki toplant�y� ak�am saatlerinde yapar�z o halde.
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 08:48:55 +0000
Arkada�lar hafta sonu �al���yoruz ak�am saatleri olsa kat�labilirim Ayhan �etin
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattam�s�n yahu,hi� sesin solu�un ��kmad�. :)))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkada�lar selam,
Cumartesi g�nk� toplant�m�z i�in baz� arkada�lar d�n�� yapt� baz�lar�ndan hi� ses ��kmad�. Yan�t alamad���m�z arkada�lar huuu hayatt�m�s�n�z :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz �n�m�z� daha net g�rebiliriz.
Son �eklimiz,kat�lacak olan arkada�lar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Ayd�n? Ayarlamaya �al��acak.
Bir iki yokmu art�ran :;))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkada�lar gelmeye �al��aca��m.
Kimse gelmeye niyetli gibi g�z�km�yor...hadi hay�rl�s� :))))
Subject: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkada�lar herkese merhaba,
Umar�m iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayram� daha geride b�rakt�k yani tekrar toplanma zaman�m�z geldi :)))))
Nursel cuma g�n� �stanbul'a geliyor ve bir iki g�n kal�cak. Haz�r gelmi�ken hep beraber toplan�m, sohbet edelim ,vakit ge�irelim diye d���nd�k ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi �al��anlar i�inde uygun olur diye cumartesi g�n� saat 14:30 da Taksimde bulu�al�m diyoruz.. Umar�m bu kez herkes kat�labilir. Hepinizin muhabbetini �zledim. Bu mail grubunda olmayan arkada�lar�da telefonla haberdar ediyorum. Kat�l�p kat�lmayaca��n�z� haber verin l�tfen ki bulu�ma yerimizi ona g�re netle�tirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin kat�lacaklar sizlerinde cevab�n� bekliyorum.
G�r��mek �zere, sevgi ve selamlar�mla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
pervin yalnız kalma yetiştim ben :))))))))
nursel ve aykut sessiz kaldı biraz ama onlardanda okursunuz .
inanın güzeldi...
torunlarımıza anlatacağımız anılar :))))))))))) iyiydi bu yeterliydi.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 01:05:06 +0200
Neler yapmadıkki:))) İlerde torunlarımıza anlatacağımız bir yığın komik anılarımız oldu o gün. Anlatmakla olmaz yaşamak gerekirdi o anları. Ama gerçekten muhteşem bir gündü ve süppperrrr eğlendik.
Darısı bir dahaki toplanmamızın başına inşallah:))
MERAK ETTİM ŞİMDİ :)))))NELER YAPTINIZ? KİMLER VARDI? NE OLDU DA BU KADAR EĞLENDİNİZ?
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sun, November 28, 2010 7:44:30 PM
Subject: FW: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
From: perv...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 19:43:33 +0200
Evet cumartesi günkü toplantımız inanılmaz keyifli,inanılmaz güzel ve inanılmaz eğlenceli geçti.. En güzel tarafı Halis sadece sen ve ben değil o gün toplantıya katılan herkes aynı duyguları hissetmiş:)))))) Keşke katılamayan arkadaşlarda gelebilselerdi.Kadıköyde toplanmak da değişik bir atmosfer yarattı.
Arkadaşlar daha öncesinde de ayda bir mutlaka toparlanalım diye konuşmuştuk. Hatırlayanınız vardır. Cumartesi günü bu kararın doğru bir karar olduğu düşüncesi dahada olgunlaştı o gün orada olan arkadaşlarda . Hem irtibat halinde oluruz,hem birbirimize çalıştığımız alanlarda ve ihtiyaç duyduğumuz farklı konularda destek olabiliriz, hemde eğitimimiz ve beraberinde yapmamız gereken konular hakkında da istişare etme şansımız olur.
Bundan sonraki toplantıyı aralık ayında gerçekleştireceğiz. Umarım son toplantıya gelemeyen arkadaşlar bu sefer katılabilirler. Aralık 17 gibi nursel gelecek. O tarihlerde toplanılır yine diye düşünüyoruz. Sizler içinde de öncesinde ve sonrasında hangi tarih uygunsa belirtin ona göre programlayalım veya belirttiğim tarihe göre şimdiden ayarlamalarınızı yapın.
Arzumuz bu toplantılarda dersteki gibi yine herkesi bir arada görmek.
Herkese selamlar....
Pervin Kuloğlu
From: ozayd...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:31:01 +0200
Arkadaşlar son buluşmamız çok keyifli geçti. ...Özellikle pervin sana ve diğer herkese teşekkürler.
Planladığımız gibi görüşmek üzere.
Halis Özaydeniz
herkese selam. kusura bakmayın biraz geç oldu. geçen hafta seyahatteydim.bu aralar yoğunum. fırsat bulursam bugün uğrarım. eğer gelirsem ararım. görüşemezsek iyi eğlenceler.
sevgilerKutlay
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sat, November 27, 2010 12:09:50 PM
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
ARKADAŞLAR SELAM,
Bugün gelirken arayacak arkadaşlar vardı .532'li hattımın şarjı bitti ve dışarıda olduğumdan dolduramadım.Bize diğer numaramdan veya Nursel'den ulaşabilirsiniz. 0 505 873 18 19 diğer numaram,0 507 773 20 99 Nursel'in numarası.Görüşmek üzere.
Herkese sonsuz sevgi ve selamlarımla......
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:29 +0200
Bu sefer böyle oldu ama en azından bir dahaki toplantıyı nasıl yapmamız gerektiği hakkında az çok bilgimiz oldu. Bir dahaki toplantıyı akşam saatlerinde yaparız o halde.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 08:48:55 +0000
Arkadaşlar hafta sonu çalışıyoruz akşam saatleri olsa katılabilirim Ayhan Çetin
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattamısın yahu,hiç sesin soluğun çıkmadı. :)))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkadaşlar selam,
Cumartesi günkü toplantımız için bazı arkadaşlar dönüş yaptı bazılarından hiç ses çıkmadı. Yanıt alamadığımız arkadaşlar huuu hayattımısınız :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz önümüzü daha net görebiliriz.
Son şeklimiz,katılacak olan arkadaşlar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Aydın? Ayarlamaya çalışacak.
Bir iki yokmu artıran :;))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkadaşlar gelmeye çalışacağım.
Kimse gelmeye niyetli gibi gözükmüyor...hadi hayırlısı :))))
Subject: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkadaşlar herkese merhaba,
Umarım iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayramı daha geride bıraktık yani tekrar toplanma zamanımız geldi :)))))
Nursel cuma günü İstanbul'a geliyor ve bir iki gün kalıcak. Hazır gelmişken hep beraber toplanım, sohbet edelim ,vakit geçirelim diye düşündük ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi çalışanlar içinde uygun olur diye cumartesi günü saat 14:30 da Taksimde buluşalım diyoruz.. Umarım bu kez herkes katılabilir. Hepinizin muhabbetini özledim. Bu mail grubunda olmayan arkadaşlarıda telefonla haberdar ediyorum. Katılıp katılmayacağınızı haber verin lütfen ki buluşma yerimizi ona göre netleştirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin katılacaklar sizlerinde cevabını bekliyorum.
Görüşmek üzere, sevgi ve selamlarımla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
sanırım ben bu eğitim olayının ne anlama geldiği kısmını kaçırdım.. bana bu konu ile ilgili bilgi verir misiniz? birde benim hala tablolarım hiç hazır dfeğil... aklıma gelince sıkıntıya giriyorum..
bu arada 10 aralık da ki eğitim gitmemize değecek birşey ise bana uyar.. birde şimdiden sürekli eğitim merkezini devamlı hepimiz birden arayalım ki sertifikalarımızı 10 aralık tarihine yetiştirsinler.. gitmişken sertifikalrımızıda alır ve üzerine birde pasta keserek kutlama yaparız????????? :))))) ne dersiniz?
P Lütfen çevreyi düşünün. Bu mesajı gerçekten yazdırmak zorunda mısınız? Please consider the environment , do you really need to print this email?
Serpil KARYAĞDI
NOBEL VİZE DANIŞMANLIK & FOTOĞRAFÇILIK HİZMETLERİ
İstiklal Cd. Postacılar Sk. No:1/B Tünel- Beyoğlu- İSTANBUL
(Hollanda Konsolosluğu Vize Kapısı Yanı)
0212 2492337
0212 2528233
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Tue, 30 Nov 2010 02:55:33 +0200
Arkadaşlar sizede uygun olursa eğitime 10 aralıkta gitsek olurmu?
Bana ozaman uygun oluyor.
1 aralıktaki eğitimin aynısı 10 aralıktada var.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 23:06:07 +0200
Arkadaşlar,ben de geldim.biraz geç oldu ama!!!keyifli bir hafta sonu geçirdim.sizlere teşekkür ederim.BUu arada,Ankarada çekirdekli simit yok,istan bula geldiğimde lütfen tekrarını yapalım.ben hala gülüyorum.....inşallah birdahaki buluşmada gelemiyen diğer arkadaşlarımızın da katılma şansı olur.GİRİŞİMCİ ARKADAŞLARIMA,ANKARADAN SEVGİLER SAYGILAR.........
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 17:35:21 +0200
Ayhan O yüzden aralık toplantısını şimdiden yazdım herkes kendine uyan zamanı söylesin yada o zamana işlerini ayarlasın diye. Bana uyar konuşup akşam toplanırız. Diğer arkadaşlar içinde sorun teşkil etmez sanırım sende torunlarına bol bol anı biriktirirsin :))))
Aykut cumartesi konuştuğumuz gibi eğitimlere katılırız beraber ama daha linkleri ancelemedim. İnceledikten sonra haber vericem. Bu arada bugünden beri iş planının tablolarını hazırlıyorum ama daha bitmedi beynim patlamak üzere. Sertifikalarda haftaya gelecekmiş aksilik çıkmazsa. Şu an kosgebde imzalanıyormuş. Sertifikalatımızıda da haberleşip aynı gün alamaya gidelim hep beraber,işte size bir toplantı daha:)))))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 15:06:24 +0000
Pervin bir sonraki buluşmayı akşam saatlerine organize ederseniz çok iyi olur.Bende torunlarıma anlatacak birşeyler yaşayayım herkese selmlar
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 15:34:21 +0200
Sessiz kalan bir tek Nursel ve Aykut'mu diğerleride . Ama onlar biz yazıp paylaşalım bugünü diyorlardı dimi yoğunlar sanırım :))))Kutlay merak etmiş o günü ama yazmakla olmaz ki yüz yüze gelince anlatırız yada hepberaber tekrarını yaşarız inşallah. Bu arada sabah seni ve nurseli andım. Nedenmi ? Ayçekirdekli simit yedim kahvaltıda :)))))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 02:40:10 +0200
pervin yalnız kalma yetiştim ben :))))))))
nursel ve aykut sessiz kaldı biraz ama onlardanda okursunuz .
inanın güzeldi...
torunlarımıza anlatacağımız anılar :))))))))))) iyiydi bu yeterliydi.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 01:05:06 +0200
Neler yapmadıkki:))) İlerde torunlarımıza anlatacağımız bir yığın komik anılarımız oldu o gün. Anlatmakla olmaz yaşamak gerekirdi o anları. Ama gerçekten muhteşem bir gündü ve süppperrrr eğlendik.
Darısı bir dahaki toplanmamızın başına inşallah:))
MERAK ETTİM ŞİMDİ :)))))NELER YAPTINIZ? KİMLER VARDI? NE OLDU DA BU KADAR EĞLENDİNİZ?
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sun, November 28, 2010 7:44:30 PM
Subject: FW: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
From: perv...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 19:43:33 +0200
Evet cumartesi günkü toplantımız inanılmaz keyifli,inanılmaz güzel ve inanılmaz eğlenceli geçti.. En güzel tarafı Halis sadece sen ve ben değil o gün toplantıya katılan herkes aynı duyguları hissetmiş:)))))) Keşke katılamayan arkadaşlarda gelebilselerdi.Kadıköyde toplanmak da değişik bir atmosfer yarattı.
Arkadaşlar daha öncesinde de ayda bir mutlaka toparlanalım diye konuşmuştuk. Hatırlayanınız vardır. Cumartesi günü bu kararın doğru bir karar olduğu düşüncesi dahada olgunlaştı o gün orada olan arkadaşlarda . Hem irtibat halinde oluruz,hem birbirimize çalıştığımız alanlarda ve ihtiyaç duyduğumuz farklı konularda destek olabiliriz, hemde eğitimimiz ve beraberinde yapmamız gereken konular hakkında da istişare etme şansımız olur.
Bundan sonraki toplantıyı aralık ayında gerçekleştireceğiz. Umarım son toplantıya gelemeyen arkadaşlar bu sefer katılabilirler. Aralık 17 gibi nursel gelecek. O tarihlerde toplanılır yine diye düşünüyoruz. Sizler içinde de öncesinde ve sonrasında hangi tarih uygunsa belirtin ona göre programlayalım veya belirttiğim tarihe göre şimdiden ayarlamalarınızı yapın.
Arzumuz bu toplantılarda dersteki gibi yine herkesi bir arada görmek.
Herkese selamlar....
Pervin Kuloğlu
From: ozayd...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:31:01 +0200
Arkadaşlar son buluşmamız çok keyifli geçti. ...Özellikle pervin sana ve diğer herkese teşekkürler.
Planladığımız gibi görüşmek üzere.
Halis Özaydeniz
herkese selam. kusura bakmayın biraz geç oldu. geçen hafta seyahatteydim.bu aralar yoğunum. fırsat bulursam bugün uğrarım. eğer gelirsem ararım. görüşemezsek iyi eğlenceler.
sevgilerKutlay
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sat, November 27, 2010 12:09:50 PM
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
ARKADAŞLAR SELAM,
Bugün gelirken arayacak arkadaşlar vardı .532'li hattımın şarjı bitti ve dışarıda olduğumdan dolduramadım.Bize diğer numaramdan veya Nursel'den ulaşabilirsiniz. 0 505 873 18 19 diğer numaram,0 507 773 20 99 Nursel'in numarası.Görüşmek üzere.
Herkese sonsuz sevgi ve selamlarımla......
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:29 +0200
Bu sefer böyle oldu ama en azından bir dahaki toplantıyı nasıl yapmamız gerektiği hakkında az çok bilgimiz oldu. Bir dahaki toplantıyı akşam saatlerinde yaparız o halde.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 08:48:55 +0000
Arkadaşlar hafta sonu çalışıyoruz akşam saatleri olsa katılabilirim Ayhan Çetin
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattamısın yahu,hiç sesin soluğun çıkmadı. :)))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkadaşlar selam,
Cumartesi günkü toplantımız için bazı arkadaşlar dönüş yaptı bazılarından hiç ses çıkmadı. Yanıt alamadığımız arkadaşlar huuu hayattımısınız :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz önümüzü daha net görebiliriz.
Son şeklimiz,katılacak olan arkadaşlar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Aydın? Ayarlamaya çalışacak.
Bir iki yokmu artıran :;))
Subject: RE: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkadaşlar gelmeye çalışacağım.
Kimse gelmeye niyetli gibi gözükmüyor...hadi hayırlısı :))))
Subject: [Yeni Girişimciler] FW: buluşma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkadaşlar herkese merhaba,
Umarım iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayramı daha geride bıraktık yani tekrar toplanma zamanımız geldi :)))))
Nursel cuma günü İstanbul'a geliyor ve bir iki gün kalıcak. Hazır gelmişken hep beraber toplanım, sohbet edelim ,vakit geçirelim diye düşündük ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi çalışanlar içinde uygun olur diye cumartesi günü saat 14:30 da Taksimde buluşalım diyoruz.. Umarım bu kez herkes katılabilir. Hepinizin muhabbetini özledim. Bu mail grubunda olmayan arkadaşlarıda telefonla haberdar ediyorum. Katılıp katılmayacağınızı haber verin lütfen ki buluşma yerimizi ona göre netleştirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin katılacaklar sizlerinde cevabını bekliyorum.
Görüşmek üzere, sevgi ve selamlarımla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
san�r�m ben bu e�itim olay�n�n ne anlama geldi�i k�sm�n� ka��rd�m.. bana bu konu ile ilgili bilgi verir misiniz? birde benim hala tablolar�m hi� haz�r dfe�il... akl�ma gelince s�k�nt�ya giriyorum..
bu arada 10 aral�k da ki e�itim gitmemize de�ecek bir�ey ise bana uyar.. birde �imdiden s�rekli e�itim merkezini devaml� hepimiz birden arayal�m ki sertifikalar�m�z� 10 aral�k tarihine yeti�tirsinler.. gitmi�ken sertifikalr�m�z�da al�r ve �zerine birde pasta keserek kutlama yapar�z????????? :))))) ne dersiniz?
P L�tfen �evreyi d���n�n. Bu mesaj� ger�ekten yazd�rmak zorunda m�s�n�z? Please consider the environment , do you really need to print this email?
Serpil KARYA�DI
NOBEL V�ZE DANI�MANLIK & FOTO�RAF�ILIK H�ZMETLER�
�stiklal Cd. Postac�lar Sk. No:1/B T�nel- Beyo�lu- �STANBUL
(Hollanda Konsoloslu�u Vize Kap�s� Yan�)
0212 2492337
0212 2528233
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Tue, 30 Nov 2010 02:55:33 +0200
Arkada�lar sizede uygun olursa e�itime 10 aral�kta gitsek olurmu?
Bana ozaman uygun oluyor.
1 aral�ktaki e�itimin ayn�s� 10 aral�ktada var.
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 23:06:07 +0200
Arkada�lar,ben de geldim.biraz ge� oldu ama!!!keyifli bir hafta sonu ge�irdim.sizlere te�ekk�r ederim.BUu arada,Ankarada �ekirdekli simit yok,istan bula geldi�imde l�tfen tekrar�n� yapal�m.ben hala g�l�yorum.....in�allah birdahaki bulu�mada gelemiyen di�er arkada�lar�m�z�n da kat�lma �ans� olur.G�R���MC� ARKADA�LARIMA,ANKARADAN SEVG�LER SAYGILAR.........
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 17:35:21 +0200
Ayhan O y�zden aral�k toplant�s�n� �imdiden yazd�m herkes kendine uyan zaman� s�ylesin yada o zamana i�lerini ayarlas�n diye. Bana uyar konu�up ak�am toplan�r�z. Di�er arkada�lar i�inde sorun te�kil etmez san�r�m sende torunlar�na bol bol an� biriktirirsin :))))
Aykut cumartesi konu�tu�umuz gibi e�itimlere kat�l�r�z beraber ama daha linkleri ancelemedim. �nceledikten sonra haber vericem. Bu arada bug�nden beri i� plan�n�n tablolar�n� haz�rl�yorum ama daha bitmedi beynim patlamak �zere. Sertifikalarda haftaya gelecekmi� aksilik ��kmazsa. �u an kosgebde imzalan�yormu�. Sertifikalat�m�z�da da haberle�ip ayn� g�n alamaya gidelim hep beraber,i�te size bir toplant� daha:)))))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 15:06:24 +0000
Pervin bir sonraki bulu�may� ak�am saatlerine organize ederseniz �ok iyi olur.Bende torunlar�ma anlatacak bir�eyler ya�ayay�m herkese selmlar
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 15:34:21 +0200
Sessiz kalan bir tek Nursel ve Aykut'mu di�erleride . Ama onlar biz yaz�p payla�al�m bug�n� diyorlard� dimi yo�unlar san�r�m :))))Kutlay merak etmi� o g�n� ama yazmakla olmaz ki y�z y�ze gelince anlat�r�z yada hepberaber tekrar�n� ya�ar�z in�allah. Bu arada sabah seni ve nurseli and�m. Nedenmi ? Ay�ekirdekli simit yedim kahvalt�da :)))))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 02:40:10 +0200
pervin yaln�z kalma yeti�tim ben :))))))))
nursel ve aykut sessiz kald� biraz ama onlardanda okursunuz .
inan�n g�zeldi...
torunlar�m�za anlataca��m�z an�lar :))))))))))) iyiydi bu yeterliydi.
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Mon, 29 Nov 2010 01:05:06 +0200
Neler yapmad�kki:))) �lerde torunlar�m�za anlataca��m�z bir y���n komik an�lar�m�z oldu o g�n. Anlatmakla olmaz ya�amak gerekirdi o anlar�. Ama ger�ekten muhte�em bir g�nd� ve s�ppperrrr e�lendik.
Dar�s� bir dahaki toplanmam�z�n ba��na in�allah:))
MERAK ETT�M ��MD� :)))))
NELER YAPTINIZ? K�MLER VARDI? NE OLDU DA BU KADAR E�LEND�N�Z?
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sun, November 28, 2010 7:44:30 PM
Subject: FW: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
From: perv...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 19:43:33 +0200
Evet cumartesi g�nk� toplant�m�z inan�lmaz keyifli,inan�lmaz g�zel ve inan�lmaz e�lenceli ge�ti.. En g�zel taraf� Halis sadece sen ve ben de�il o g�n toplant�ya kat�lan herkes ayn� duygular� hissetmi�:)))))) Ke�ke kat�lamayan arkada�larda gelebilselerdi.Kad�k�yde toplanmak da de�i�ik bir atmosfer yaratt�.
Arkada�lar daha �ncesinde de ayda bir mutlaka toparlanal�m diye konu�mu�tuk. Hat�rlayan�n�z vard�r. Cumartesi g�n� bu karar�n do�ru bir karar oldu�u d���ncesi dahada olgunla�t� o g�n orada olan arkada�larda . Hem irtibat halinde oluruz,hem birbirimize �al��t���m�z alanlarda ve ihtiya� duydu�umuz farkl� konularda destek olabiliriz, hemde e�itimimiz ve beraberinde yapmam�z gereken konular hakk�nda da isti�are etme �ans�m�z olur.
Bundan sonraki toplant�y� aral�k ay�nda ger�ekle�tirece�iz. Umar�m son toplant�ya gelemeyen arkada�lar bu sefer kat�labilirler. Aral�k 17 gibi nursel gelecek. O tarihlerde toplan�l�r yine diye d���n�yoruz. Sizler i�inde de �ncesinde ve sonras�nda hangi tarih uygunsa belirtin ona g�re programlayal�m veya belirtti�im tarihe g�re �imdiden ayarlamalar�n�z� yap�n.
Arzumuz bu toplant�larda dersteki gibi yine herkesi bir arada g�rmek.
Herkese selamlar....
Pervin Kulo�lu
From: ozayd...@hotmail.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Sun, 28 Nov 2010 14:31:01 +0200
Arkada�lar son bulu�mam�z �ok keyifli ge�ti. ...�zellikle pervin sana ve di�er herkese te�ekk�rler.
Planlad���m�z gibi g�r��mek �zere.
Halis �zaydeniz
herkese selam. kusura bakmay�n biraz ge� oldu. ge�en hafta seyahatteydim.bu aralar yo�unum. f�rsat bulursam bug�n u�rar�m. e�er gelirsem arar�m. g�r��emezsek iyi e�lenceler.
sevgilerKutlay
From: pervin kuloglu <perv...@hotmail.com>
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Sent: Sat, November 27, 2010 12:09:50 PM
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
ARKADA�LAR SELAM,
Bug�n gelirken arayacak arkada�lar vard� .532'li hatt�m�n �arj� bitti ve d��ar�da oldu�umdan dolduramad�m.Bize di�er numaramdan veya Nursel'den ula�abilirsiniz. 0 505 873 18 19 di�er numaram,0 507 773 20 99 Nursel'in numaras�.G�r��mek �zere.
Herkese sonsuz sevgi ve selamlar�mla......
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:29 +0200
Bu sefer b�yle oldu ama en az�ndan bir dahaki toplant�y� nas�l yapmam�z gerekti�i hakk�nda az �ok bilgimiz oldu. Bir dahaki toplant�y� ak�am saatlerinde yapar�z o halde.
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Fri, 26 Nov 2010 08:48:55 +0000
Arkada�lar hafta sonu �al���yoruz ak�am saatleri olsa kat�labilirim Ayhan �etin
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:31:08 +0200
Bu arada Kutlay sen hayattam�s�n yahu,hi� sesin solu�un ��kmad�. :)))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 23:29:30 +0200
Arkada�lar selam,
Cumartesi g�nk� toplant�m�z i�in baz� arkada�lar d�n�� yapt� baz�lar�ndan hi� ses ��kmad�. Yan�t alamad���m�z arkada�lar huuu hayatt�m�s�n�z :;))) olumlu veya olumsuz cevap verirseniz �n�m�z� daha net g�rebiliriz.
Son �eklimiz,kat�lacak olan arkada�lar;
Pervin
Nursel
Aynur
Halis
Aykut
Ayd�n? Ayarlamaya �al��acak.
Bir iki yokmu art�ran :;))
Subject: RE: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Thu, 25 Nov 2010 00:46:26 +0200
Herkese selam...
Arkada�lar gelmeye �al��aca��m.
Kimse gelmeye niyetli gibi g�z�km�yor...hadi hay�rl�s� :))))
Subject: [Yeni Giri�imciler] FW: bulu�ma organizasyonu
Date: Tue, 23 Nov 2010 20:21:59 +0200
Arkada�lar herkese merhaba,
Umar�m iyisiniz ve keyifler yerindedir. Eeee bir bayram� daha geride b�rakt�k yani tekrar toplanma zaman�m�z geldi :)))))
Nursel cuma g�n� �stanbul'a geliyor ve bir iki g�n kal�cak. Haz�r gelmi�ken hep beraber toplan�m, sohbet edelim ,vakit ge�irelim diye d���nd�k ve benim organize etmemi rica etti. Cumartesi �al��anlar i�inde uygun olur diye cumartesi g�n� saat 14:30 da Taksimde bulu�al�m diyoruz.. Umar�m bu kez herkes kat�labilir. Hepinizin muhabbetini �zledim. Bu mail grubunda olmayan arkada�lar�da telefonla haberdar ediyorum. Kat�l�p kat�lmayaca��n�z� haber verin l�tfen ki bulu�ma yerimizi ona g�re netle�tirebilelim.
1 - Pervin
2 - Nursel
3 -Aynur kesin kat�lacaklar sizlerinde cevab�n� bekliyorum.
G�r��mek �zere, sevgi ve selamlar�mla.....
Pervin.
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,
--
Bu iletiyi �u gruba abone oldu�unuz i�in ald�n�z: Google Gruplar� "Yeni
Giri�imciler" grubu.
Bu gruba posta g�ndermek i�in , mail at�n :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneli�inizi iptal etmek i�in �u adrese e-posta g�nderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla se�enek i�in,