Önce uzun zamandan sonra herkese bi merhaba diyeyım..
Bende 19 Mayıs tatılınden yararlanıp Istanbula gelıcem persembe sabahı orda olurum..pazar donerım..
Herkesi tekrar bır arada gorebılmeyı cok ısterım yıne..
Eger mumkunse Cuma;gelebılecek olanlar beyoglunda bulusmayı talep edıyorum...
Sanırım bundan sonra işten dolayı zor gibi gelir;tekrar istanbulu zıyaret etmek..
çok ciddiyim. bu gece yola çıkıyorum. dün işim bitmedi.
Subject: RE: [Yeni Girişimciler]
Ney?? Ciddimisin??
Date: Sun, 15 May 2011 11:47:45 -0700
From: kutla...@yahoo.com
To: yeni_gir...@googlegroups.com
Subject: [Yeni Girişimciler]
varmı ankaraya gelen. birazdan gidiyorum.
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
--
Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google Grupları "Yeni
Girişimciler" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
yeni_gir...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
yeni_girisimci...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com/group/yeni_girisimciler?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin