Akcija u klubu

Aljosa Gatin

to ycza...@googlegroups.com
Poštovani članovi,

kao što je Ratko najavio sutra u 17.00 skupimo se u što većem broju i krenimo urediti lasere i ostalu opremu u klubu.
Za ovu akciju bi bilo dobro da se pojača situacija s alatom pa tko ima kutnu brusilicu nek je uzme sa sobom.

Inace jos jedno mpodsjecam da je ovaj vikend pred nama i regata na Jarunu kojoj smo mi organizatori i da j za organizaciju potrebno što je više ljudi moguće.

Kako samo rekli prekjučer  na skupštini svi koji žele pomoći u tehničkom dijelu - priprema plovila za suce, rad u regatnom odboru, opčenito tehnička podrška regate neka se jave Damiru Zucconu na tel 098207368.
Svi koji žele pomoći u pripremi hrane i rad u kuhinji neka se jave Vesni na 098770688.

Vidimo se u 17 a nadam se velikom odazivu za vikend...

Pozdrav,
aljoša

Zeljko Hrvoj

to ycza...@googlegroups.com
Ja nažalost ne mogu doći ni danas, ni na regatu, jer valjda zbog nedostatka morske soli u krvi, već drugi put u dva mjeseca imam alergiju na sve pelude i gripu i virozu odjednom i još moram raditi...

Zeljko

93,3 The Bone IS The Rock Of Texas
    http://www.933thebone.com/