Fw: Zadarska Koka

Zelimir Mazor

to Tihomir Stricevic, YCZ googlegroup

Poštovani jedroljupci,
Kao što znate Viška regata je zbog lošeg vremena prvi put u svojoj povijesti bila odgođena.
Mi smo međutim u međuvremenu odjedrili Zadarsku koku ispred Zadra po slabom vjetru i prekrasnom sunčanom danu.

ODJEDRENA ZADARSKA KOKA 2007

76 jedrilica pred Zadrom lovili Zadarsku Koku po povjetarcu koji u največoj svojoj snazi nije prelazio 6 čv. Njih 50 dojedrilo do cilja u zadanom vremenu. Pobjednik je DAMACO , iz Kostrene s Berislavom Vranićem, iza njega Luka Šangulin sa X-cite-om a domaćin Gringo 2  sa Robertom Sandalićem morao se zadovoljiti trećim mjestom.

Paula –Salona 37 jedrila je sa sljedećom posadom: Paula Mazor, Željko Pavičić, Robert Skomina, Đuro Plazibat iz Zagreba i Goran Jušić iz Vodica. Dojedrila je 19-ta ukupno i osma u svojoj drugoj grupi.  Po tom kijametu od nevjetrice ovo je vrlo dobar rezultat Paule. Teoretski je mogla biti bolja od još 4 broda, jer prvih 14 su bili oni s laganim plahtama koji su stigli cca sat vremena ranije.  U svojoj grupi koja je okupila same "odlikaše"  kao i pobjednika Damac-a, pa Gringa 2 , Leu itd propustila je samo 40-tice,  ostale je pobijedila.

R                  Rezultate možete pročitati na dobro uređenim stranicama Uskoka.http://www.uskok.biz.hr/

Nadolazeću subotu, poslije dana mrtvih, jedri se Meridijanova regata. Iz Sukošana oko Pašmana i Ugljana natrag u Sukošane. Prvi puta sa ovom prekrasnom rutom. Zahtijevnija i duža od Viške regate.
Javite se......ako Vam se jedri, jasno mi je da je većini ljepše uz toplu pećicu....meni nije.
Lijep pozdrav Želimir Mazor
15.ZADARSKA KOKA 2007 001.jpg
15.ZADARSKA KOKA 2007 031.jpg
15.ZADARSKA KOKA 2007 024.jpg