Zagrebačka regata

Dino Loncaric

to ycza...@googlegroups.com

Pozdrav svima. Zanima me ima li zainteresiranih za učestvovanje na Zagrebačkoj regati koji još traže mjesto na brodu ili posadu!

Ja sam u svakom slučaju zainteresiran samo još razmatram mogućnosti. Ako se odlučim krenuti svojim brodom koji doduše nije baš regatni (ali važno je učestvovati), trebati će mi sigurno još koja „ruka“! Također pošto mi je brod „malo“ dalje od Sukošana (Selce), cjela bi akcija vjerojatno, bez previše forsiranja, potrajala 7 dana ili sl. (3-4 dana dole, 3-4 dana gore) pa su i tu moguće razne kombinacije. Dobrovoljci javite se! Alternativa je naravno da se priključim nekome tko ima brod bliže. Uglavnom, obzirom da ću tada već biti na godišnjem, otvoren sam za sve opcije i kombinacije!

Dino

Damir Pavkovic

to YC Zagreb
Bok, ima zainteresiranih za tvoju ponudu, kao prvo moja malenkost i
još 2-3 nova člana. Javi mi ako ponuda još stoji za detaljniji dogovor
moj broj je 098/648523,
Damir.