Arkadaşlar merhaba
Uzun süredir takıbimizde olan kanser hastası bir kızımız var. Türkiye'ye büyükelçilik aracılığı ile hasta vizesi ile gelmiş. Burda kimsesi yok. Koruyucu tedavisi surerken hastalığı tekrarladı. Her ne kadar hasta protokolü ile burda olsa da, hastanelerde bazı teşhis tedavi yöntemlerine bazı ilaçlara ücret ödemesi gerekiyor. Yeniden MR çektirmek için gün verilmiş ama MR ücretini ödemesi gerekiyor. Kendisinin irtibat bilgileri bendedir.
Bir kaç torba kömür ihtiyacı ve erzak ihtiyacı bulunan iki ailemiz vardır. Kendilerine erzak gonderebilirsiniz.
Arkadaşlar her ay mutlaka büyükbaş ve küçükbaş kurban kesip ihtiyaç sahiplerine dagitmaktayiz ve eğer ramazan için erzak, iftar ve sahur vermek isterseniz yine bu konuda yardımcı olabiliriz.
Ramazanimiz mübarek olsun.
selamlar