Geçenlerde 400 liralık kirasını 4 aydır ödeyememis işsiz bir kardeşimizin kira borcunu elbirliğiyle kapattık. Kardeşimiz geçici bir işe girdi ama henüz maaş almadı ama tekrar kira günü geldi, bu kardeşimizin başka ödemeleri de var, acaba 1 aylık daha kirasına destek olabilir miyiz?
Esi yine, geçici işlerde çalışan, aralarda işsiz kalan bir ailemiz var, kira destek listemizde.
Dul, oğlunun gönderebildigi harclikla ev gecindirmeye çalışan 2 cocuklu bir ailemiz var, kira destek listemizde.
Esi cagrilirsa oto yıkamaya giden bu ara cagrilmayan bir ailemiz lisede okuyan çocuğu için mont istedi. Aile de destek listemizde...
Ailelerin irtibat bilgileri bende bulunmaktadır..
Bu arada haftasonu iki anneye kışlık palto aldık, 2 aileye erzak gönderdik ve baba işsiz anne terketmis, babannenin baktığı bir ilkokul çocuğumuzun kolu kırıldığı için yapılması gereken ameliyatına maddi destekte bulunduk.
Geçen hafta asgari ücretli bir ailemizin kirasını tamamladık.
Kanser hastası mülteci bir kızımızin yol parasını karşılayıp tekrar tedavisine başlamasına yardimci olduk.
Bütün desteğiniz için teşekkürler.