Dun yine 15 aileye fazla fazla güzel güzel yetecek bir erzak alışverişi yaptık ve bunları güzelce dağıttık. Yanına bayram şekeri ve bebek kıyafetleri ekledik. İki ailenin birikmiş faturasına, bir ailenin kirasina yardım ettik ve 1 aileye de nakdi yardimda bulunduk.
Buraya kadar her şey hoş güzel çünki dün herseyi sifirlamamiz gerekiyordu ama nasıl başardık bilmiyorum ama eksiye geçtik; şöyle ki bir sürü ödenmemiş fatura alarak ramazandan eksiye düşerek çıkma başarısını gösterdik hamdolsun :))
Bu başarıda payım olmadığına emin olabilirsiniz zira akıllı biri olarak her biri 300 lirayı geçmiş bu kadar faturayi alamazdım:))
İnsanin yola çıktığı arkadaşlarına dikkat etmesi gerekiyor, onu arkadan bicaklamayacak arkadaşlar bulması gerekiyor. Bir daha bu ekiple cikmamaya gayret etmem lazım. Bir iki kişiden özellikle sakinmam lazım :))
Siz bana nasıl kiydiniz?
Cennetin bir güzel tarafı da sanırım, orda para ile işleyen bir hayat olmaması. Yoksa sonsuza kadar ne yapardım :))
Şaka bir tarafa, buz gibi sogudugum şu arkadaşlarım yüzünden elimde ihtiyac sahibi ailelerin birikmis ödenmemiş faturalari bulunmakta. Bir faturaya destek olmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Bundan çok memnun olabilirdim🍀 Allah razı olsun.
Yine işin şakası bir tarafa, mahzunuz bir ramazan daha geçti, o güzel günlerle tekrar karsilasacagimizi bilmiyor bir haldeyken bizi terketti. Mahzunuz uzerimizdeki sıcak örtü, ruhumuza vurmuş ılık güneş, iftarı beklediğimiz ezan sesi gitti...
Usuyecegiz bir dahaki ramazana dek.
Belki Son ramazanimizdi bilmeyerek....
Beraber yapabildigimiz bütün işler için çok teşekkürler.
Bayramınız kutlu olsun.
Çok selam ile