Size çok güzel haberlerim var.
Geçen mailde bahsettiğimiz 5 çocuklu Fatma hanımin kirası artik düzenli odemelerimiz arasına girdi.
Daha da güzeli Fatma hanımla beraber 2 anneye daha kira desteğimiz düzenli olarak devam edecek. Bunlardan biri Gülcan hanim. Kendi ve çocuğu astım hastası. Boncuk isi yaparak gecim sağlıyor ancak bu ara cok is yapamiyor. Kendisine erzak ve kömür destegimiz vardı. En Son ramazan başında iki kirasını ödemiştik. O zamandan beri iki aydır yine odeyememis kirasini.
Birikmiş iki kirası ödendi ve düzenli odemeler arasına girdi. Kirası 350 lira.
Esengul hanim 3 çocuklu. Elinde diktiği şeyleri satarak geçim sağlıyor. Satamadigi zaman ya soğukta kaliyor yahut yemek yiyebilsinler diye cocuklari eski eşine yolluyordu. Elindeki şeyleri satmasina destek oluyoruz. Çocuğu şu anda hasta ve hastanede, dolayisi ile su anda kazancı yine durmuş durumda. Kendisini hastanede ziyaret edip temin ettigimiz ihtiyaçlarını teslim ettik. Çok kötü bir evde 350 liraya oturuyor. Kirasini üstlendik.
Vesile olduğunuz için çok teşekkürler.
Selam ile