Ulus Baker Koordinasyon Toplantisi

0 views
Skip to first unread message

Murat Özcan

unread,
Mar 18, 2010, 6:29:16 PM3/18/10
to odtuyapi...@yahoogroups.com, yapito...@googlegroups.com
Merhabalar Yapıcılar,
Sinema Koordinasyonu için uygun olan arkadaşlarla beraber bu toplantıya beraber gidelim...
Yapıcılar da sinemadan anlarlar efendim, Kieslovski'yi hepimiz severek izliyoruz di mi :))
Görüşmek Üzere...

---------- Forwarded message ----------
From: ahmet saritas <ahmost__...@hotmail.com>
Date: 2010/3/18
Subject: [odtu-sinemasi] Önemli TOplanti hatası... ( önemli )
To: odtusi...@googlegroups.com



Önemli konuya gelirsek, haftaya perşembe günü , yani 25 mart günü . fizik p1 amfisinde bir toplanti yapalim diyoruz. kordinasyon icin, bu sefer yalniz aylik gösterimlerin tamami belirlenmiş bir şekilde gelinmeli, yoksa dilekce işi ile ilgilenirken sorunlar cikiyor... bunlarin yaninda ,gelen topluluklardan önemli bir katilim bekliyoruz, cünkü bu şekillendirme icin önemli olacak, gecen dönemin başinda (ulus bakeri ilk kurdugumuz zamanda ) oldugu gibi , geniş bir katilim ve herkese duyurusu yapilip afişler asılacak. ne kadar duyurusuna yardim ederseniz güzel olur. 


bir kac madde konusulup , bu işi tamamen organize hale getirmemiz lazim. 
şimdiden tşeekkür ederim.
ahmet
si-top
iyi seyirler...


Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg güncellemelerinizi öğrenirler.



--
Sevgiyle, Dostlukla...
    Murat Özcan
 www.yapitoplulugu.org
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages