hayırlı uğurlu olsun.

4 views
Skip to first unread message

enes

unread,
Dec 9, 2009, 4:20:33 AM12/9/09
to Odtü Yapı Topluluğu
Googlegroups ayrıcalığıyla iletişim bambaşka.
Dosyalar bölümüne gif ve jpg olarak yüksek çözünürlükte iki logo
yüklendi. İhtiyaç olduğunda kullanılabilinir.
Muhabbet Vesselam.

Murat Özcan

unread,
Dec 9, 2009, 12:14:20 PM12/9/09
to yapito...@googlegroups.com
ellerine sağlık enescim, bugün üye sayımız tamı tamına 44 olmuş. Pek yakında eski grubu kapatıp yenisini kullanırız..
Görüşmek üzere

2009/12/9 enes <enes...@gmail.com>



--
Sevgiyle, Dostlukla...
    Murat Özcan
 www.yapitoplulugu.org

mustafa kizil

unread,
Dec 9, 2009, 4:46:13 PM12/9/09
to yapito...@googlegroups.com
selam genç
eline sağlık logolar çok güzel olmuş. ancak bir nokta kafama takıldı herhalde clup değil de club olacak fazla sıkıntı çıkarmayacaksa değiştirmek yerinde olacaktır diye düşünüyorum...
kolay gele
KIZIL


From: enes <enes...@gmail.com>
To: Odtü Yapı Topluluğu <yapito...@googlegroups.com>
Sent: Wed, December 9, 2009 11:20:33 AM
Subject: hayırlı uğurlu olsun.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages