BASIN AÇIKLAMASINA ÇAĞRIMIZDIR!
ANKARA’NIN ULAŞIM SORUNU MELİH GÖKÇEK ve AKP İKTİDARIYLA BERABER İYİCE ÇIKMAZA SÜRÜKLENİYOR.
Ankara'da süregelen ulaşım sorununa ve bu sorunun çözümüne dair atıldığı söylenen adımların yalanlarını açığa çıkartmak ve 12 Şubat 2014'te yapılan Metro açılışının tam bir fiyaskoya dönmesi ile Batıkent-Kızılay
Metrosunun getirildiği durum üzerine bir basın açıklaması yapacağız.
Tüm halkımızı ve basın emekçilerini Ankara'daki bu ve kentimizle ilgili diğer bütün sorunların çözülebilmesi için hem basın açıklamamıza destek vermeye hem de bizlerle birlikte halk komitelerinde örgütlenerek mücadele etmeye çağırıyoruz.
BASIN AÇIKLAMASI
YER: BATIKENT Metro Çıkışı / GİMSA Önü
TARİH: 20 ŞUBAT 2014 Perşembe
SAAT: 19.30
HALKIN MÜHENDİS MİMARLARI & BATIKENT HALK KOMİTESİ