GRUP YORUM 4. BAĞIMSIZ TÜRKİYE KONSERİNE GİDİYORUZ

7 views
Skip to first unread message

mustafa kizil

unread,
Apr 9, 2014, 10:53:40 AM4/9/14
to Yapı Toplulugu, yapı topluluğu, yapito...@googlegroups.com, mühendislik günleri, odtü mezun, i...@imo.org.tr, genç imo, gencim...@yahoogroups.com, gencimok...@yahoogroups.com, gencdemokra...@googlegroups.com

GRUP YORUM 4. TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE KONSERİNE GİDİYORUZ

Haziranda yükselen direniş alevini yükseltmek , Haziran şehitlerinin bıraktığı bayrağı zafere taşımak için, Berkinlerin, Hasan Feritlerin mirasını sahiplenmek için 4. TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE Bakırköy konserine bizler de Halkın Mühendis Mimarları olarak gidiyoruz ve tüm dostlarımızı bekliyoruz. 

ANKARA'da ; Otobüsler 12 NİSAN CUMARTESİ KURTULUŞ PARKI VEDAT DALOKAY NİKAH SALONU ( ÇANKAYA /ANKARA) önünden saat 24.00'da (buluşma saati 23.00) kaldırılacaktır

Bizimle gelmek isteyen dostlarımız bize şu adreslerden ulaşabilirler:

mail: ivmed...@gmail.com
facebook: https://www.facebook.com/ivmedergisi
twitter: https://twitter.com/ivmedergisi
10154096_741419229222701_9038753426365582392_n.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages