Fwd: עטרת אמי: אסופת גנזים מראשונים וקדמונים בענייני אירוסין ונישואין

1 view

צבי שביט

Jun 24, 2024, 9:04:51 AMJun 24
to קבוצת יהדות

---------- Forwarded message ---------
מאת: יעקב ישראל סטל <alfab...@gmail.com>
‪Date: יום א׳, 23 ביוני 2024 ב-16:45‬
‪Subject: עטרת אמי: אסופת גנזים מראשונים וקדמונים בענייני אירוסין ונישואין‬

שלום וברכה,

מצורפת חוברת קטנה בשם 'עטרת אמי', ובה אסופת גנזים מתורתם של ראשונים וקדמונים בענייני אירוסין ונישואין, היוצאים לאור לראשונה מכתבי-יד.
אסופה זו כוללת ארבעה פרקים:
א. פירוש רבינו אפרים מבונא לארבעה פיוטי נישואין
ב. רמזים ופרפראות לנישואין
ג. סדר של חתונה
ד. עניין 'חופה' מ'ספר גימטריאות' לחכם איטלקי לא נודע.

הערות והארות, גדולות וקטנות, יתקבלו בתודה מרובה.

את החוברת הוצאתי לאור לפני כמחצית השנה, לכבוד נישואי בת אחד מידידיי, והיא הופצה רק בקרב משתתפי שמחת הנישואין. וכעת הגיעה השעה להפיצה במהדורה דיגיטלית.
לעת עתה אין לי עותקים נדפסים.
בשבוע שעבר העליתי את החוברת לעמוד שלי באקדמיה, אך התברר לי שהרבה מהנמענים הקבועים לא נודע להם הדבר, לכן החלטתי לשלוח לכל רשימת התפוצה.

בברכה רבה
יעקב ישראל סטל

--
צבי שביט (שטרן)