microsoft.com niet te bereiken op ipv6?

Arian van der Pijl

Jan 24, 2024, 6:24:42 AMJan 24
Het lijkt dat vandaag? Microsoft.com en bing.com niet te bereiken zijn via
ipv6. Het lukt mij wel via ipv4. iemand dezelfde 'klachten'?
Vr. groeten,
Arian! :)

Harmen van der Wal

Jan 24, 2024, 7:20:55 AMJan 24
Arian van der Pijl <gri...@xs4all.nl> writes:

> Het lijkt dat vandaag? Microsoft.com en bing.com niet te bereiken zijn via
> ipv6. Het lukt mij wel via ipv4. iemand dezelfde 'klachten'?

Bij mij werkt het wel gewoon.

Arian van der Pijl

Jan 24, 2024, 8:20:57 AMJan 24
Dank voor de reactie.

microsoft.com (indien IPv6 actief:)

'Thank you for your patience
We are currently experiencing high demand. Please wait and try again later.'

Als ik even met grof geschut IPv6 van mijn (Windows PC) uitschakel dan kom ik op beide sites.

Ik wacht het af :)