Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Geadresseerde reclame "afzeggen"

30 views
Skip to first unread message

Wim Joppe

unread,
Jun 8, 1996, 3:00:00 AM6/8/96
to

Weet iemand het exacte adres waar ik heen moet schrijven
om geen geadresseerde reclame meer te zeggen.
Ik had geschreven naar
DMSA
Antwoordnummer 666
Amsterdam
maar dit kwam terug als onbestelbaar (Onbekend,
onvolledig adres). Of is de PTT echt
zo flauw hem terug te sturen als er geen postcode
opstaat?


--
| Wim Joppe | One day I sat thinking, almost in despair; a hand fell
| jo...@xs4all.nl| fell on my shouder and voice said reassuringly:
| | "Cheer up, things could get worse." So I cheered up and
| | sure enough, things got worse. <James Hagerty>

Vijay Rao

unread,
Jun 8, 1996, 3:00:00 AM6/8/96
to

Ben C. O. Grimm - Libertatis Praesidium NL - (BenG...@xs4all.nl) wrote:
: In article <4pcgfv$3...@news.xs4all.nl>,
: written on 8 Jun 1996 18:23:59 GMT,
: jo...@xs4all.nl (Wim Joppe) stated:

: > Weet iemand het exacte adres waar ik heen moet schrijven


: > om geen geadresseerde reclame meer te zeggen.
: > Ik had geschreven naar
: > DMSA
: > Antwoordnummer 666
: > Amsterdam
: > maar dit kwam terug als onbestelbaar (Onbekend,
: > onvolledig adres). Of is de PTT echt
: > zo flauw hem terug te sturen als er geen postcode
: > opstaat?

: Weet je zeker dat het een antwoordnummer is? Ik heb ooit ook een

Lijkt een beetje op de Postbus van de duivel :)

vijay
---------------------------------------------------------------------------
Vijay Rao
vi...@euronet.nl

Ben C. O. Grimm - Libertatis Praesidium NL -

unread,
Jun 8, 1996, 3:00:00 AM6/8/96
to

In article <4pcgfv$3...@news.xs4all.nl>,
written on 8 Jun 1996 18:23:59 GMT,
jo...@xs4all.nl (Wim Joppe) stated:

> Weet iemand het exacte adres waar ik heen moet schrijven
> om geen geadresseerde reclame meer te zeggen.
> Ik had geschreven naar
> DMSA
> Antwoordnummer 666
> Amsterdam
> maar dit kwam terug als onbestelbaar (Onbekend,
> onvolledig adres). Of is de PTT echt
> zo flauw hem terug te sturen als er geen postcode
> opstaat?

Weet je zeker dat het een antwoordnummer is? Ik heb ooit ook een

briefje gestuurd naar "iets met nummer 666" (en ja, inclusief de
postcode) en kreeg toen inderdaad geen geadresseerde reclame meer.

------------- Ben C. O. Grimm - Libertatis Praesidium NL - ------------
The truth doesn't hurt unless it ought to.
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
BenG...@xs4all.nl -- http://www.xs4all.nl/~bengrimm -- BenG...@dds.nl

Ruud Hoekzema

unread,
Jun 9, 1996, 3:00:00 AM6/9/96
to

op 08-Jun-96 schreef Wim Joppe (jo...@xs4all.nl):

>Weet iemand het exacte adres waar ik heen moet schrijven
>om geen geadresseerde reclame meer te zeggen.
>Ik had geschreven naar
>DMSA
>Antwoordnummer 666
>Amsterdam
>maar dit kwam terug als onbestelbaar (Onbekend,
>onvolledig adres).

Ik heb zo'n briefje ongeveer anderhalf jaar geleden opgestuurd naar DMIN,
zelfde adres, ook zonder postcode. Die werd normaal verwerkt, dus ik
snap niet zo goed waarom jouw briefje onbestelbaar zou zijn. Het adres,
Antwoordnummer 666 in Amsterdam klopt (klopte????) in elk geval.

Ruud


Arnoud W. Morsink

unread,
Jun 9, 1996, 3:00:00 AM6/9/96
to

Wim Joppe (jo...@xs4all.nl) wrote:
: maar dit kwam terug als onbestelbaar

Kan een foutje geweest zijn. Since het een antwoordnummer is,
zou ik zeggen: nog eens proberen.

: Of is de PTT echt zo flauw hem terug te sturen als er geen
: postcode opstaat?

Het zal over het algemeen wat langer duren, maar post zonder
postcode hoort gewoon verwerkt te worden.

--
Arnoud W. Morsink // "It's the little things that kill
arno...@xs4all.nl \X/ Tearing at my brains again"

Ko Nagelkerke

unread,
Jun 9, 1996, 3:00:00 AM6/9/96
to

jo...@xs4all.nl wrote in a previous message:

jx> Weet iemand het exacte adres waar ik heen moet schrijven
jx> om geen geadresseerde reclame meer te zeggen.

Je kunt ook bellen naar DMIN: 06-0224666
Mazzel,

]<()

...Nobody can be exactly like me.
Even I have trouble doing it (Tallulah Bankhead)


bar...@xs4all.nl

unread,
Jun 14, 1996, 3:00:00 AM6/14/96
to

jo...@xs4all.nl (Wim Joppe) wrote:

>Weet iemand het exacte adres waar ik heen moet schrijven

>om geen geadresseerde reclame meer te zeggen.

DMIN (niet: dmas)
Antwoordnummer 666
Amsterdam

--
Interesting site http://www.xs4all.nl/~barkeep/balkon.html


Suzanne

unread,
Jun 15, 1996, 3:00:00 AM6/15/96
to

On 8 Jun 1996 18:23:59 GMT, jo...@xs4all.nl (Wim Joppe) wrote:

>Weet iemand het exacte adres waar ik heen moet schrijven
>om geen geadresseerde reclame meer te zeggen.

En is er een email adres waarnaar ik kan mailen om geen ongewenste
email meer te krijgen?
;-)

Suzanne
speeltje aan een ketting

Abigail

unread,
Jun 15, 1996, 3:00:00 AM6/15/96
to

Suzanne wrote:
>
> En is er een email adres waarnaar ik kan mailen om geen ongewenste
> email meer te krijgen?
> ;-)

Niet een email adres, maar als je nu iedere dag een grote
binary [*] post in iedere newsgroup, dan krijg je eerst
een hele hoop mail (die je gewoon forward naar /dev/null)
en dan vanzelf helemaal geen mail meer.

[*] Voor een snellere afhandeling, neem kinderporno.

Abigail (is er altijd voor raad)

Johan Wevers

unread,
Jun 15, 1996, 3:00:00 AM6/15/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

>En is er een email adres waarnaar ik kan mailen om geen ongewenste
>email meer te krijgen?

Postm...@machine.van.de.reclame.zender. En dan moet je woorden als
mailbomb, proxy caches, core dumps en cat /alt/binaries | rmail slachtoffer
e.d. gebruiken.

--
ir. J.C.A. Wevers (*) For Physics and science fiction information:
joh...@vulcan.xs4all.nl (*) http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html
Finger joh...@xs4all.nl for my PGP public key. PGP-KeyID: 0xD42F80B1

icul...@xs4all.nl

unread,
Jun 15, 1996, 3:00:00 AM6/15/96
to

In article <31c33884.5...@vulcan.xs4all.nl>, Johan Wevers
wrote:

>Postm...@machine.van.de.reclame.zender. En dan moet je woorden als
>mailbomb, proxy caches, core dumps en cat /alt/binaries | rmail slachtoffer
>e.d. gebruiken.

Lijkt me geen fris plan, JW.

--Icu

--
icul...@xs4all.nl - http://www.xs4all.nl/~iculater/

Christian Tan

unread,
Jun 15, 1996, 3:00:00 AM6/15/96
to

In article <31c2bf14...@news.xs4all.nl>,

tat...@xs4all.nl (Suzanne) wrote:
>En is er een email adres waarnaar ik kan mailen om geen ongewenste
>email meer te krijgen?
>;-)

Gewoon, het email adres van degene die jou ongewenste email heeft
gestuurd. Daar moet je je boze email, eventueel in grote aantallen
heensturen.

--
------------------------------------------------------------------------------
Christian Tan, E-mail:pig...@xs4all.nl, WWW: http://www.xs4all.nl/~pigeon

Johan Wevers

unread,
Jun 16, 1996, 3:00:00 AM6/16/96
to

icul...@xs4all.nl <icul...@xs4all.nl> wrote:

>>Postm...@machine.van.de.reclame.zender. En dan moet je woorden als
>>mailbomb, proxy caches, core dumps en cat /alt/binaries | rmail slachtoffer
>>e.d. gebruiken.

>Lijkt me geen fris plan, JW.

Frisser dan al die reclame mail. Je moet alleen oppassen met fake
afzend adressen, anders krijg je je reacties terug.

J$

unread,
Jun 16, 1996, 3:00:00 AM6/16/96
to

icul...@xs4all.nl <icul...@xs4all.nl> wrote:

> In article <31c33884.5...@vulcan.xs4all.nl>, Johan Wevers

> wrote:
>
> >Postm...@machine.van.de.reclame.zender. En dan moet je woorden als
> >mailbomb, proxy caches, core dumps en cat /alt/binaries | rmail slachtoffer
> >e.d. gebruiken.
>
> Lijkt me geen fris plan, JW.

Beter lezen, I(u. Er staat `woorden als [..]' gebruiken, niet: `[..]
gebruiken'.

Trouwens, een core dump kun je niet gebruiken -- doet niet veel, een
proxy cache _is_, en `cat' op een directory levert niet bar veel op,
vrees ik.


-- J$ ( find /net/news -name '*' -type 'f' \
-exec "mail -s spam++ sp...@cs.purdue.edu < {}" \; )?

ps;
don't try this at home
pps;
zelfs al werkt 't ook al niet

Suzanne

unread,
Jun 16, 1996, 3:00:00 AM6/16/96
to

On Sat, 15 Jun 1996 21:35:35 +0200, Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl>
wrote:

>Suzanne wrote:
>>
>> En is er een email adres waarnaar ik kan mailen om geen ongewenste
>> email meer te krijgen?
>> ;-)
>

>Niet een email adres, maar als je nu iedere dag een grote
>binary [*] post in iedere newsgroup, dan krijg je eerst
>een hele hoop mail (die je gewoon forward naar /dev/null)
>en dan vanzelf helemaal geen mail meer.

Da's een stap teveel. Als ik gelijk mijn inkomende post naar /dev/null
forward (of waarnaartoe dan ook) zie ik helemaal geen inkomende mail
meer. Maar hoe moet het dan met de gewenste email?

>[*] Voor een snellere afhandeling, neem kinderporno.
>

Heb jij die nog in voorraad?

Suzanne

Suzanne

unread,
Jun 16, 1996, 3:00:00 AM6/16/96
to

On Sat, 15 Jun 1996 21:26:12 -0100, joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan
Wevers) wrote:

>Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:
>
>>En is er een email adres waarnaar ik kan mailen om geen ongewenste
>>email meer te krijgen?
>

>Postm...@machine.van.de.reclame.zender. En dan moet je woorden als
>mailbomb, proxy caches, core dumps en cat /alt/binaries | rmail slachtoffer
>e.d. gebruiken.

Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont
dat automagisch de afzender van die ongewenste emailtjes voorgoed van
het net verwijdert. Kan iemand dat maken?

Suzanne


Johan Wevers

unread,
Jun 16, 1996, 3:00:00 AM6/16/96
to

J$ <j...@cs.vu.nl> wrote:

>Trouwens, een core dump kun je niet gebruiken -- doet niet veel,

Sommige mail systemen gaan over hun nek van ongeuuencode binaries.

>en `cat' op een directory levert niet bar veel op, vrees ik.

cat /var/spool/news/alt/binaries/* | rmail slachtoffer@machine
zal het wel beter doen. Maar dat kan een systeembeheerder die zo'n
mededeling krijgt er vast zelf ook wel uit destileren.

J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

> Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
> bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont
> dat automagisch de afzender van die ongewenste emailtjes voorgoed van
> het net verwijdert. Kan iemand dat maken?

Hm. Als nou iedereen bofhd(8) zou draaien, dan kon dat. Echter, niet
iedereen draait bofhd.

Ik mag dat wel, `de afzender van het net verwijderen'. Zonder meer; niet
controleren ook. Op een dag doe je open. Voor je staat een man die niets
draagt dan een grijns en een loden pijp. "Goedendag mevrouw,", zegt hij,
"ik kom u van het 'net verwijderen."

En dan wordt het plots donker.

-- J$

Chris Verhoef

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>Da's een stap teveel. Als ik gelijk mijn inkomende post naar /dev/null
>forward (of waarnaartoe dan ook) zie ik helemaal geen inkomende mail
>meer. Maar hoe moet het dan met de gewenste email?

elemetair .. doe het eens met een if then else construct.

--XX

} else { # a useless else part.. it just
open(SHREDMAIL,">/dev/null"); # feels sooo good to physically
print SHREDMAIL "shred",@mail,":-)"; # shred the mail by throwing it
} # in the unix dust bin. --6YX

Chris Verhoef

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
>bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont

das makkluk:

in je home directoire een .forwad file aanmaken met daarin 6...@xs4all.nl
dan ben je ook van alles af.

--XX

X10 + X = X Elf !!!

Alex Priem

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

j...@cs.vu.nl (J$) writes:
|
|Hm. Als nou iedereen bofhd(8) zou draaien, dan kon dat. Echter, niet
|iedereen draait bofhd.
|
|Ik mag dat wel, `de afzender van het net verwijderen'. Zonder meer; niet
|controleren ook. Op een dag doe je open. Voor je staat een man die niets
|draagt dan een grijns en een loden pijp. "Goedendag mevrouw,", zegt hij,
|"ik kom u van het 'net verwijderen."


Volgens mij geef je nu een beschrijving van lartd(8). Ook erg nuttig,
vooral in combinatie met piped(8), zoals hierboven.


Groetjes, Alex (bezig om /dev/null schoon te krijgen)


J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:

> tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:
>
> >Da's een stap teveel. Als ik gelijk mijn inkomende post naar /dev/null
> >forward (of waarnaartoe dan ook) zie ik helemaal geen inkomende mail
> >meer. Maar hoe moet het dan met de gewenste email?
>
> elemetair .. doe het eens met een if then else construct.

Welnee... linx matchende, rechts vurende regels, waarvan sommigen
delivery termineren, en anderen niet. Liefst in een cryptische syntax.

Zelf zou ik een immens fan van procmail zijn, ware het niet dat dat te
eenvoudig op te zetten is -- hadden ze maar sendmailish rewriting
gebruikt, verzucht mijn Inner Geek dan diep, zo kunnen Moronen het ook
na een week of wat studeren, een dag of wat hard vloeken (en vervolgen
jarenlang mail kwijtrakend, natuurlijk, HA!).

-- J$
--
What plus why equals who.
-- Robert R. Kessler, "Whoever fights monsters"

Johan Wevers

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

>Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
>bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont

>dat automagisch de afzender van die ongewenste emailtjes voorgoed van
>het net verwijdert. Kan iemand dat maken?

Als ze bij xs4all eindelijk eens cron toestaan op de xs1 en xs2 wel.

Suzanne

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

On Mon, 17 Jun 1996 15:35:48 -0100, joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan
Wevers) wrote:

>Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:
>
>>>Da's een stap teveel. Als ik gelijk mijn inkomende post naar /dev/null
>>>forward (of waarnaartoe dan ook) zie ik helemaal geen inkomende mail
>>>meer. Maar hoe moet het dan met de gewenste email?
>
>>elemetair .. doe het eens met een if then else construct.
>

>Als jij een goede, werkende, IF-conditie kunt opschrijven wordt je beroemd
>(en rijk als je het goed aanpakt...:-).

IF mail-type = 'ongewenst'
THEN discard
ELSE
put in mailbox

Suzanne

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

On Mon, 17 Jun 1996 00:12:14 +0200, j...@cs.vu.nl (J$) wrote:

>Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:
>
>> Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
>> bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont
>> dat automagisch de afzender van die ongewenste emailtjes voorgoed van
>> het net verwijdert. Kan iemand dat maken?
>

>Hm. Als nou iedereen bofhd(8) zou draaien, dan kon dat. Echter, niet
>iedereen draait bofhd.

wat is bofhd?

>Ik mag dat wel, `de afzender van het net verwijderen'. Zonder meer; niet
>controleren ook. Op een dag doe je open. Voor je staat een man die niets

Nee, natuurlijk hoef je niet te controleren, hadden ze maar geen
ongewenste email moeten sturen. Vervalste email? Ja, hoor 's, je kan
niet met alles rekening houden.

>draagt dan een grijns en een loden pijp. "Goedendag mevrouw,", zegt hij,
>"ik kom u van het 'net verwijderen."

>En dan wordt het plots donker.

hihihi,
Ik ben een net-persoon en als je mijn email adres verwijdert dan hou
ik inderdaad zo ongeveer op te bestaan. heb je geen loden pijp voor
nodig hoor.

dag
Suzanne

Stefan Linnemann

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:
}On Mon, 17 Jun 1996 00:12:14 +0200, j...@cs.vu.nl (J$) wrote:
}>Hm. Als nou iedereen bofhd(8) zou draaien, dan kon dat. Echter, niet
}>iedereen draait bofhd.

}wat is bofhd?

Ah, tijd voor wat leesvoer reklame: the Bastard Operator From Hell
collection. Er staat een link vanaf mijn homepage (zie rechtsonder).

Veel leesplezier! :-)

Knuffel,
Stefan.
--
Stefan M. Linnemann URL: http://mazur.leidenuniv.nl/
System programmer Unix Email: S.M.Li...@cri.LeidenUniv.nl
CRI, Leiden University, NL. IRC nick: Mazur

Suzanne

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

On Mon, 17 Jun 1996 13:51:34 +0200, j...@cs.vu.nl (J$) wrote:

>Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:


>
>> tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:
>>
>> >Da's een stap teveel. Als ik gelijk mijn inkomende post naar /dev/null
>> >forward (of waarnaartoe dan ook) zie ik helemaal geen inkomende mail
>> >meer. Maar hoe moet het dan met de gewenste email?
>>
>> elemetair .. doe het eens met een if then else construct.
>

>Welnee... linx matchende, rechts vurende regels, waarvan sommigen
>delivery termineren, en anderen niet. Liefst in een cryptische syntax.
>

Ach, een artificieel intelligent programma? Stop er dan ook nog wat
demons in en noem het een 'intelligent agent'. Bedank Pattie Maes in
het voorwoord en je ontvangt zeker en vast een beurs voor MIT.

Suzanne


ace

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Johan Wevers wrote:
>
> Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:
>
> >in je home directoire een .forwad file aanmaken met daarin 6...@xs4all.nl
> ^^^
> Ik denk dat je .forward bedoeld.

Ik denk dat jij .forwart bedoelt.

> Nope, dat adres bestaat niet. Dan krijg je het terug, gaat het weer de
> forward in. etc. Om dit soort oneindige lussen te voorkoemn houdt dat
> geloof ik na 17 keer op, maar als je dat met alle mail doet zul je na
> een tijdje wel vragen van je systeembeheerder gaan krijgen.

Im gegenteil: het gaat terug naar de afzender --voor zover die
bestaat--, met het bericht dat 6...@xs4all.nl niet bestaat.

Nou niet allemaal opeens deze truuk gaan toepassen, want stel je voor
dat iemand het in zijn arme onwetende hoofd krijgt om dat account te
nemen, oef...

ace
--
=^^=
( )~ __________________________________________________ a...@xs4all.nl

Every Horse has an Infinite Number of Legs (proof by intimidation):

Horses have an even number of legs. Behind they have two legs, and in
front they have fore-legs. This makes six legs, which is certainly an
odd number of legs for a horse. But the only number that is both even
and odd is infinity. Therefore, horses have an infinite number of
legs. Now to show this for the general case, suppose that somewhere,
there is a horse that has a finite number of legs. But that is a horse
of another color, and by the [above] lemma ["All horses are the same
color"], that does not exist.

Philip Menke

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan Wevers) writes:

>>Trouwens, een core dump kun je niet gebruiken -- doet niet veel,

>Sommige mail systemen gaan over hun nek van ongeuuencode binaries.

Is het sturen van ANSI codes, bijvoorbeeld in Subject: regels, niet een
leuke manier om postmasters te attenderen op het wangedrag van hun
klantjes? Valt meestal wel op, en sommige mailreaders worden er naar
verluidt ook een beetje misselijk van...

--
.d8 d8 7P 7P 7P 7P 788e 78888P 788b.
.dP8bdP8 dP dP dP dP dP 7b d8__ dP Y8
.dP'Y8P 88 dP dP dP dP d8ee8P' dP""" dP .dP
dP' " Y8 dP d8888P d8888P dP dP d8888P d888P'

ace

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

J$ wrote:
>
> Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:
>
> > Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
> > bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont
> > dat automagisch de afzender van die ongewenste emailtjes voorgoed
> > van het net verwijdert. Kan iemand dat maken?
>
> Hm. Als nou iedereen bofhd(8) zou draaien, dan kon dat. Echter, niet
> iedereen draait bofhd.
>
> Ik mag dat wel, `de afzender van het net verwijderen'. Zonder meer;
> niet controleren ook. Op een dag doe je open. Voor je staat een man
> die niets draagt dan een grijns en een loden pijp. "Goedendag
> mevrouw,", zegt hij, "ik kom u van het 'net verwijderen."
>
> En dan wordt het plots donker.

Uhm, de _mailtjes_, J$, niet de mailertjes. He. Don't get carried away!

ace (die uit pure huiver de follow-ups maar naar nl.misc zet...)

--
=^^=
( )~ __________________________________________________ a...@xs4all.nl

If God had meant for us to be naked, we would have been born that way.

Abigail

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Kom maar een fotosessie op Abigail en Patricia's kinderboerderij maken.

Abigail

Johan Wevers

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:

>>Da's een stap teveel. Als ik gelijk mijn inkomende post naar /dev/null
>>forward (of waarnaartoe dan ook) zie ik helemaal geen inkomende mail
>>meer. Maar hoe moet het dan met de gewenste email?

>elemetair .. doe het eens met een if then else construct.

Als jij een goede, werkende, IF-conditie kunt opschrijven wordt je beroemd


(en rijk als je het goed aanpakt...:-).

--

Johan Wevers

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:

>in je home directoire een .forwad file aanmaken met daarin 6...@xs4all.nl
^^^
Ik denk dat je .forward bedoeld.

>dan ben je ook van alles af.

Nope, dat adres bestaat niet. Dan krijg je het terug, gaat het weer de


forward in. etc. Om dit soort oneindige lussen te voorkoemn houdt dat
geloof ik na 17 keer op, maar als je dat met alle mail doet zul je na een
tijdje wel vragen van je systeembeheerder gaan krijgen.

--

Abigail

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Suzanne wrote:
>

> Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
> bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont
> dat automagisch de afzender van die ongewenste emailtjes voorgoed van
> het net verwijdert. Kan iemand dat maken?

Ja hoor. Gewoon procmail onder euid == 0 draaien, en die doet een
rm -rf 'bad_person' en een grep -v "^bad_person" /etc/password > /etc/password.
Heel simple.

Abigail -- blij zonder xs4all account.

Chris Verhoef

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

j...@cs.vu.nl (J$) writes:

>Welnee... linx matchende, rechts vurende regels, waarvan sommigen
>delivery termineren, en anderen niet. Liefst in een cryptische syntax.

ga tog weg poesje.. s_@ wilde iets simpels.. als een zweepje.. een
duidelijk zignaal.. geen cryptologie.. tog ben je wel een sgatje hoor.

>na een week of wat studeren, een dag of wat hard vloeken (en vervolgen
>jarenlang mail kwijtrakend, natuurlijk, HA!).

ik dagt dat bmf daar lekker in de buurt kwam.. alleen dat werkt egt heel
aardig!

--XX

ps, nog iets naders leuX is dat je ook in de smail box allerlei fyns krijgt
dat tegenwoordig ook een email address uitbraakt.. das handig.. daar kun je
dan de PS files van je eigenste laatste reklamefolders voor de niwste
stellingen en teknonurdishe troep naar toe sturen.. zullen ze vast net zo
leuk vinden als wij het vinden om te weten wat zij allemaal in de
aanbieding hebben!

Paul Wezenberg

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

ace <a...@xs4all.nl> wrote:

+Johan Wevers wrote:
+>
+> Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:
+>
+> >in je home directoire een .forwad file aanmaken met daarin 6...@xs4all.nl
+> ^^^
+> Ik denk dat je .forward bedoeld.

+Ik denk dat jij .forwart bedoelt.

En ik denk dat jij fart war bedoeldt.

Groetjes, Paul.


Chris Verhoef

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>wat is bofhd?

dat is de bastard operator from hell daemon..

>Nee, natuurlijk hoef je niet te controleren, hadden ze maar geen
>ongewenste email moeten sturen. Vervalste email? Ja, hoor 's, je kan
>niet met alles rekening houden.

ag ja.. zo is tat! oeh!

>Ik ben een net-persoon en als je mijn email adres verwijdert dan hou
>ik inderdaad zo ongeveer op te bestaan. heb je geen loden pijp voor
>nodig hoor.

tog zegt het asciiwoord: Apply lead pipe here.. kweetut.. het is een
confusing world..

--XX

maar wel leuX

J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

ace <a...@xs4all.nl> wrote:

[...]

> Nou niet allemaal opeens deze truuk gaan toepassen, want stel je voor
> dat iemand het in zijn arme onwetende hoofd krijgt om dat account te
> nemen, oef...

Dat kan niet -- althans niet als account, meen ik me te herinneren.
[a-z][alphachar]{,7}, als ik het wel heb. Een alias, ja, maar dat moet
de potsmaster dan doen. Zouden ze...

Je kunt trouwens ook simpel laten bouncen... Ommmm... procmail,
procmail, procmail, ommmmm....

-- J$
--
Voorbeeld .procmailrc:

:0
* ^From: spammer@spamsite\.spam
{
EXITCODE=69

:0
/dev/null
}

J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl> wrote:

[...]

> Ja hoor. Gewoon procmail onder euid == 0 draaien, en die doet een rm -rf
> 'bad_person' en een grep -v "^bad_person" /etc/password > /etc/password.
> Heel simple.

Gaaf! _Dat_ ruimt het 'net pas op... grondiger dan bofhd!


-- J$ (martian-fan)

Dik T. Winter

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

In article <1996061620...@js.home.phil.ruu.nl> j...@cs.vu.nl (J$) writes:
> -- J$ ( find /net/news -name '*' -type 'f' \
> -exec "mail -s spam++ sp...@cs.purdue.edu < {}" \; )?

En de load maar stijgen.
--
dik t. winter, cwi, kruislaan 413, 1098 sj amsterdam, nederland, +31205924098
home: bovenover 215, 1025 jn amsterdam, nederland; http://www.cwi.nl/~dik/

Jaap Verhoeven

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

J$:

> Johan Wevers <joh...@vulcan.xs4all.nl> wrote:
>
> > Als jij een goede, werkende, IF-conditie kunt opschrijven wordt je
> > beroemd (en rijk als je het goed aanpakt...:-).
>
> main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL){return t};return f}?

^^^^^^^^

Moet dit niet 0xDEADBEEF zijn? En die 'L' mag je gerust weglaten, Jay, want
het is mij persoonlijk nog nooit gelukt om zo'n lange constructie in een
word te proppen, om over een byte nog maar te zwijgen!

> O nee, dat bedoel je niet. Easy, hoor. Men neme een RFC sender, neme
> daarvan alleen het RFC address part, escape de regexp specials en neme deze
> expressie als een match op de "^From: |^Sender: |^Reply-To: " header.
> Devnullulere vervolgens bij een match. Word ik nu rijk? Ik dacht van niet.
> Zou oud als de killfile zelve -- '82?

Misschien als we het concept wat anders uitwerken? Als we nu via onze
connecties binnen de 'netwereld dit verdacht sujet opsporen, om hem na een
jacht van twee volle dagen lang (bloedhonden verliezen nooit het spoor) in
de kraag te vatten, om hem daarna een weldadig voetenbad in cement (*) aan
te bieden. Dit om daarna een excursie naar de bodem van de oosterschelde
aan te kunnen bieden, die, naar mij is verteld, een weelderige flora &
fauna bezit die kan wedijveren met het Barrier Reef.

Of delegeren we het, en sturen we er eens stel joegoslaven op af?

Jack

(*) komt mijn oude vakgebied toch nog van pas!

J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Jaap Verhoeven <ja...@gonzo.xs4all.nl> wrote:

> J$:

> > main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL){return t};return f}?
>
> ^^^^^^^^
>
> Moet dit niet 0xDEADBEEF zijn? En die 'L' mag je gerust weglaten, Jay, want
> het is mij persoonlijk nog nooit gelukt om zo'n lange constructie in een
> word te proppen, om over een byte nog maar te zwijgen!

O, da's waar ook, zo'n Amiga heeft kleine chars. Nee, op mijn toaster is
een short char gewoon 37 bits, zoals ghodd gewild heeft. Een double long
ook, da's wel zo handig. En registeroptimaal, nota bene.

> > O nee, dat bedoel je niet. Easy, hoor. Men neme een RFC sender, neme
> > daarvan alleen het RFC address part, escape de regexp specials en neme deze
> > expressie als een match op de "^From: |^Sender: |^Reply-To: " header.
> > Devnullulere vervolgens bij een match. Word ik nu rijk? Ik dacht van niet.
> > Zou oud als de killfile zelve -- '82?

> Misschien als we het concept wat anders uitwerken? Als we nu via onze
> connecties binnen de 'netwereld dit verdacht sujet opsporen, om hem na een
> jacht van twee volle dagen lang (bloedhonden verliezen nooit het spoor) in
> de kraag te vatten, om hem daarna een weldadig voetenbad in cement (*) aan
> te bieden. Dit om daarna een excursie naar de bodem van de oosterschelde
> aan te kunnen bieden, die, naar mij is verteld, een weelderige flora &
> fauna bezit die kan wedijveren met het Barrier Reef.

Barrier Beef? Van Aerle, de Helmondse Terrier? Nee, dat bedoel je niet.
Wat ben je toch een _lieve_ jongen, Jack. Makes me puke.

> Of delegeren we het, en sturen we er eens stel joegoslaven op af?

Ex-? Dewelke, de servobosniers, kroamontenegrijnen, de bosnokroaten, de
montenobosniers, servogrijnen, de servokroaten, de montenegsniers? Of de
_echt_ enge lui?

icul...@xs4all.nl

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

In article <31c57314...@news.xs4all.nl>, Suzanne wrote:

>wat is bofhd?

Da's een bastardoperatorfromhelldaemon.

--Icu

=^^=
( )~ __________________________________________________
icul...@xs4all.nl

J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Johan Wevers <joh...@vulcan.xs4all.nl> wrote:

> Als jij een goede, werkende, IF-conditie kunt opschrijven wordt je beroemd
> (en rijk als je het goed aanpakt...:-).

main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL){return t};return f}?

O nee, dat bedoel je niet. Easy, hoor. Men neme een RFC sender, neme


daarvan alleen het RFC address part, escape de regexp specials en neme
deze expressie als een match op de "^From: |^Sender: |^Reply-To: "
header. Devnullulere vervolgens bij een match. Word ik nu rijk? Ik dacht
van niet. Zou oud als de killfile zelve -- '82?


-- J$

J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

> wat is bofhd?

bofhd(1) -- This daemon allows other site's sysadmins to delete
arbitraty non-sysadmin users. Run it on port 26.


-- J$

J$

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

> Ach, een artificieel intelligent programma? Stop er dan ook nog wat
> demons in en noem het een 'intelligent agent'. Bedank Pattie Maes in
> het voorwoord en je ontvangt zeker en vast een beurs voor MIT.

BT,DT. GTT-S.

Waarom wil iedereen me toch de hele tijd over intelligent agents horen
ver3! Ik ken helemaal geen intelligent agents. Ben daar ook niet voor,
want voor je het weet krijg je die hele business over redeneren met
onzekerheid, correctheid van combinatieregels enz. om je oren. Of
mompelt er iemand iets over neural networks trainen.

Alhoewel, ik zie het al voor me.

_Voorwoord_: Bedankt, Patty Maes.

Inleiding: Ik wil een rule based mailfiltering met L-R parsing van
context-based matchende firing rulesets in OPS5-style.

Inhoud: Idem, maar dan met vieze symbooltjes erin. En wat code.

Ja. Nee. Toch maar niet.


-- J$

Johan Wevers

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

>>Als jij een goede, werkende, IF-conditie kunt opschrijven wordt je beroemd
>>(en rijk als je het goed aanpakt...:-).

>IF mail-type = 'ongewenst'


> THEN discard
>ELSE
> put in mailbox

Dat is natuurlijk maar een herformulering van het probleem: nu gaat het om
die nadere invulling van "ongewenst".

Chris Verhoef

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>IF mail-type = 'ongewenst'
> THEN discard
>ELSE
> put in mailbox

juustem.. en xag eens dat er op xs4all filter draait.. das precies wat
joe zoekt..veel suseX daarmee.. en aanngders meel joe me tog even voor een
13 regelig script dat dat ook regelt?

>Suzanne
>speeltje aan een ketting

<gnuifselsmimp>

--XX

ps, de susa...@dds.nl had tenminste egt een stukje ketting en dan een
bal.. susanne_@ dat dds.nl was zekr de sm kelder?

radio = sex. Bij Veronica hebben ze daar heus waar een SM-kelder voor.
-- Joyrizz

Chris Verhoef

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan Wevers) writes:

>Als jij een goede, werkende, IF-conditie kunt opschrijven wordt je beroemd
>(en rijk als je het goed aanpakt...:-).

de conditie? ja die verzin je zelf.. ik weet tog niet welke meel joe wel
en niet wil ontvangen? een conservatieve keus laat alleen dingen door die
een incantatie wel bevatten en een liberale booleaan laat aaleen dingen
niet door die je niet wilt zien.. de rest is pindas.. en al gemaakt.. en ik
ben nog steeds niet rijk! willik ook niet.. ik wil alleen geen last van
ongewenste meel.. en dat heb ik dus ook niet.

--XX


Chris Verhoef

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan Wevers) writes:

>Ik denk dat je .forward bedoeld.

goed gedagt!

>Nope, dat adres bestaat niet. Dan krijg je het terug, gaat het weer de
>forward in. etc. Om dit soort oneindige lussen te voorkoemn houdt dat

ja das simepl: neem met een aantal gewoon zoon address.. en dan lukt het
wel.. das alleen maar het aanmaken van een acct.. een quaestie van newuser
incanteeruleren..

>geloof ik na 17 keer op, maar als je dat met alle mail doet zul je na een
>tijdje wel vragen van je systeembeheerder gaan krijgen.

of naar een bestaand address sturen.. kan altijd ook nog.. nob...@xs4all.nl
bestaat die? er is vast wel een H.Acker acct voor dat soort leukigs..

--XX

Johan Wevers

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

Philip Menke <mill...@xs4all.nl> wrote:

>Is het sturen van ANSI codes, bijvoorbeeld in Subject: regels, niet een
>leuke manier om postmasters te attenderen op het wangedrag van hun
>klantjes?

Iemand heeft op sci.physics eens zo'n bericht gepost, en dat gaf inderdaad
wel aardige reacties. Vooral omdat sommige systemen ze in de follow-ups
verminkten. En ik dacht nog wel dat ik m'n termcap file goed ingesteld
had...

>Valt meestal wel op, en sommige mailreaders worden er naar
>verluidt ook een beetje misselijk van...

Zoiets is op andere systemen dan PC's in textmode met een ANSI driver
geladen natuurlijk vragen om problemen. Hoewel, ik herinner me nu een
artikel in een oude Hacktic waarin iemand een trojan rapporteerde waarin
door ANSI codes de spatiebalk ineens "del *.*" als uitvoer genereerde...
Misschien dat er mailreaders zijn die daar ook instinken?

Johan Wevers

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

J$ <j...@cs.vu.nl> wrote:

>main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL){return t};return f}?

En wat mag dit precies doen? Mijn ervaring met C is nu ook weer niet zo
groot (vrij klein eigenlijk).

>O nee, dat bedoel je niet. Easy, hoor. Men neme een RFC sender, neme
>daarvan alleen het RFC address part, escape de regexp specials en neme
>deze expressie als een match op de "^From: |^Sender: |^Reply-To: "
>header. Devnullulere vervolgens bij een match. Word ik nu rijk? Ik dacht
>van niet. Zou oud als de killfile zelve -- '82?

Maar hoe stel je nu die eisen op waaraam je trefzeker een ongewenste
posting herkent? Vroeger was dat simpel: je kilde alles met in het subject
"make money fast", case-insensitive. Maar nu zijn ze helaas creatiever
geworden. :-(

Fidelio

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan Wevers) writes:

>icul...@xs4all.nl <icul...@xs4all.nl> wrote:

->>Postm...@machine.van.de.reclame.zender. En dan moet je woorden als
->>mailbomb, proxy caches, core dumps en cat /alt/binaries | rmail slachtoffer
->>e.d. gebruiken.

->Lijkt me geen fris plan, JW.

>Frisser dan al die reclame mail. Je moet alleen oppassen met fake
>afzend adressen, anders krijg je je reacties terug.

Hmm Johan, je verwart de nieuwe gebruikers. Even een samenvatting:
* Stel, je krijgt rommel van 'ped...@aol.com'. Analyseer het adres.
- Stuur nette klachten naar postm...@aol.com (postmaster@<de host waar
het vandaan kwam>). De postmaster is een verstandig mens, en die moet
je niet straffen met mailbombs, anders helpt ie je vast niet.
- De gebruiker zelf kan je eventueel een hoop rommel sturen. Pas wel op,
als het adres er overduidelijk vals uitziet kan je dat problemen geven.

Rob

PS. rmail is alleen voor het ontvangen van mail die lokaal bezorgd moet
worden, het is geen mailer voor a@b adressen. Gebruik daarvoor mail,
Mail, mailx of sendmail -t.

Rob
--
-=*=- |
Rob J. Nauta | It is better to keep your mouth shut and let people think
r...@pobox.com | you are a fool than to open your mouth and remove all doubt
-=*=- | -- Mark Twain

Fidelio

unread,
Jun 17, 1996, 3:00:00 AM6/17/96
to

tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>>Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:
>>
>>>En is er een email adres waarnaar ik kan mailen om geen ongewenste
>>>email meer te krijgen?

>Ik hoopte dat ik ongewenste email zou kunnen forwarden naar
>bijvoorbeeld 6...@xs4all.nl en dat daar dan een programmaatje woont
>dat automagisch de afzender van die ongewenste emailtjes voorgoed van
>het net verwijdert. Kan iemand dat maken?

Het kan, indirect. Als je een sticker op je brievenbus doet, kan de
postbode een intelligente gok maken en je geen (ongeaddresseerd!)
drukwerk geven. Maar, een brief in een envelop met je adres erop die
dichtgeplakt zit, zal hij altijd bezorgen, ongeacht antwoordnummer 666.
En email is altijd een dichte envelop, met je naam erop. Ongeaddresseerde
email bestaat niet echt, dat is meer te vergelijken met usenet news.

De oplossing: laat je post eerst door iemand lezen, die dan de gewenste
post aan je doorstuurt. Je begrijpt vast wel dat XS4all die service niet
kan/wil geven...

J$

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Dik T. Winter <d...@cwi.nl> wrote:

> In article <1996061620...@js.home.phil.ruu.nl> j...@cs.vu.nl (J$)
> writes:
> > -- J$ ( find /net/news -name '*' -type 'f' \
> > -exec "mail -s spam++ sp...@cs.purdue.edu < {}" \; )?
>
> En de load maar stijgen.

Je hebt gelijk, Dik... ik zweef heen en weer tussen absolute gierigheid,
en overdadige kwistigheid in 't verspillen van cpu cycles.


-- J$ (en wat zou spaff ervan zeggen... foei toch.)

Suzanne

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

On Mon, 17 Jun 1996 18:57:10 -0100, joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan
Wevers) wrote:

>Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:
>
>>>Als jij een goede, werkende, IF-conditie kunt opschrijven wordt je beroemd
>>>(en rijk als je het goed aanpakt...:-).
>

>>IF mail-type = 'ongewenst'
>> THEN discard
>>ELSE
>> put in mailbox
>

>Dat is natuurlijk maar een herformulering van het probleem: nu gaat het om
>die nadere invulling van "ongewenst".

ach, je meent het.....

Suzanne

Suzanne

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

On Mon, 17 Jun 1996 20:16:24 +0200, Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl>
wrote:

>Suzanne wrote:
>>
>> On Sat, 15 Jun 1996 21:35:35 +0200, Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl>
>> wrote:
>
>> >[*] Voor een snellere afhandeling, neem kinderporno.
>
>> Heb jij die nog in voorraad?
>
>Kom maar een fotosessie op Abigail en Patricia's kinderboerderij maken.
>
hoe zat dat ook weer met het meldpunt kinderporno?

Suzanne


Suzanne

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

On 17 Jun 1996 23:17:04 +0200, ch...@fwi.uva.nl (Chris Verhoef) wrote:
>
>tog zegt het asciiwoord: Apply lead pipe here.. kweetut.. het is een
>confusing world..
>
Heb jij een loden pijp? wow!

Suzanne

J$

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Adrie Kooijman <A.Koo...@IO.TUDelft.NL> wrote:

> wie heeft die verhaaltjes ?

alt.sysadmin.recovery is waar de actie is, klikte hij, en keek even op
of niemand 't gehoord had.


-- J$ (maar er is een bofh mailing list)
--
My fav Asterix character? Bofhix, definitely!

Chris Verhoef

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

ace <a...@xs4all.nl> writes:

>Ik denk dat jij .forwart bedoelt.

:) nee in did geval dedoelde ik dad nied!

>Im gegenteil: het gaat terug naar de afzender --voor zover die
>bestaat--, met het bericht dat 6...@xs4all.nl niet bestaat.

ja maar.. je neemt dan tog gewoon zoon acct? speciaal daarvoor? als je
dat nu wilt.. dan moet je ook de gevolgen ervan nemen.

>Nou niet allemaal opeens deze truuk gaan toepassen, want stel je voor
>dat iemand het in zijn arme onwetende hoofd krijgt om dat account te
>nemen, oef...

pruhzies! doen! meteen.. en al je meel ernaar forwarduleren!

--XX

Unfortunately, this is more like a dead vampire than a dead horse.

Adrie Kooijman

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

icul...@xs4all.nl wrote:
>
> In article <31c57314...@news.xs4all.nl>, Suzanne wrote:
>
> >wat is bofhd?
>
> Da's een bastardoperatorfromhelldaemon.
Ja leuk,

"you want more diskquota for account smith ???"
"There is no account smith !!!"

wie heeft die verhaaltjes ?

Ik kreeg ze ooit van een mailinglijst als ik m niet vergis, maar
ik heb geen idee meer waar.

--
Adrie Kooijman
Delft University of Technology,
The Faculty of Industrial Design Engineering,
mailto:A.Koo...@IO.TUDelft.NL

J$

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

Nee, X niet. X is een heel lieve jongen.


-- J$ ((Lenore))
--
Rule #1 of Government: It is impossible to outlaw assholes.
Rule #2 (proposed): It is, however, always possible to bludgeon them
to death with a lead pipe.

Abigail

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Suzanne wrote:
>
> On Mon, 17 Jun 1996 20:16:24 +0200, Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl>
> wrote:

[ Suzanne wil kinderporno ]

> >Kom maar een fotosessie op Abigail en Patricia's kinderboerderij maken.
> >
> hoe zat dat ook weer met het meldpunt kinderporno?

Meldpunt Kinderporno
t.a.v. Mme Text
Abigail en Patricia's Kinderboerderij
P. O. Box 12
NL-9700 AP GRONINGEN

Abigail

Andre van Kooij

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Adrie Kooijman <A.Koo...@IO.TUDelft.NL> wrote:

[bofhd]

> wie heeft die verhaaltjes ?
> Ik kreeg ze ooit van een mailinglijst als ik m niet vergis, maar
> ik heb geen idee meer waar.

Als je bereid bent 't Wowiweb te surfuleren, zou je 'ns naar
<http://prime-mover.cc.waikato.ac.nz/Bastard.html>
kunnen kijken.

--'avank (hoezo, to the point?)

Suzanne

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

On Tue, 18 Jun 1996 11:12:35 +0200, Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl>
wrote:

>Suzanne wrote:
>>
>> On Mon, 17 Jun 1996 20:16:24 +0200, Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl>
>> wrote:
>
>[ Suzanne wil kinderporno ]
>
>> >Kom maar een fotosessie op Abigail en Patricia's kinderboerderij maken.
>> >
>> hoe zat dat ook weer met het meldpunt kinderporno?
>
>Meldpunt Kinderporno
>t.a.v. Mme Text
>Abigail en Patricia's Kinderboerderij
>P. O. Box 12
>NL-9700 AP GRONINGEN
>

Mme txt zit helemaal niet in het meldpunt. Oplichtster!

Suzanne

Suzanne

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

On 18 Jun 1996 10:27:38 +0200, ch...@fwi.uva.nl (Chris Verhoef) wrote:

>>Nou niet allemaal opeens deze truuk gaan toepassen, want stel je voor
>>dat iemand het in zijn arme onwetende hoofd krijgt om dat account te
>>nemen, oef...
>
>pruhzies! doen! meteen.. en al je meel ernaar forwarduleren!
>

doen!
en gelijk al die roze telefoongidsen erbij sturen, als je die niet
opstuurt naar
PTT Teledom
postbus 30150
2500 GD Den Haag.

Suzanne

a...@xs4all.nl

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Chris Verhoef wrote:
>
> ace <a...@xs4all.nl> writes:
>
> >Ik denk dat jij .forwart bedoelt.
>
> :) nee in did geval dedoelde ik dad nied!

Flauw. Ook niet een beetje? Diep in je hart? Als je heel eerlijk bent?
Of misschien juist als je een beetje liegt? Ahh?

> >Im gegenteil: het gaat terug naar de afzender --voor zover die
> >bestaat--, met het bericht dat 6...@xs4all.nl niet bestaat.
>
> ja maar.. je neemt dan tog gewoon zoon acct? speciaal daarvoor? als
> je dat nu wilt.. dan moet je ook de gevolgen ervan nemen.

Maar wat is het verschil? 6...@xs4all.nl bestaat niet, en kan niet
bestaan want een accountnaam bij xs4all mag niet beginnen met een
cijfertje, zoals J$ al enigszins kr1pt33z meldde. De Boosdoener(tm)
stuurt zijn Rotzooi, jij kaatst de bal door naar een niet-bestaande
account, en voila, de Rotzooi komt, met de nodige onderweg verzamelde
Rotzooi, weer Returned To Sender. Of de boel heeft geen sender, of
slechts een geforguleerde sender, en het gaat allemaal gezellig een
beetje rondzingen. ("I'm si-i-i-inging all in vain...")

x...@xs4all.nl bestaat niet, trouwens, wist je dat?

--
=^^=
( )~ __________________________________________________ a...@xs4all.nl

Festivity Level 1: Your guests are chatting amiably with each
other, admiring your Christmas-tree ornaments, singing carols around
the upright piano, sipping at their drinks and nibbling hors
d'oeuvres.
Festivity Level 2: Your guests are talking loudly -- sometimes
to each other, and sometimes to nobody at all, rearranging your
Christmas-tree ornaments, singing "I Gotta Be Me" around the upright
piano, gulping their drinks and wolfing down hors d'oeuvres.
Festivity Level 3: Your guests are arguing violently with
inanimate objects, singing "I can't get no satisfaction," gulping down
other peoples' drinks, wolfing down Christmas tree ornaments and
placing hors d'oeuvres in the upright piano to see what happens when
the little hammers strike.
Festivity Level 4: Your guests, hors d'oeuvres smeared all over
their naked bodies are performing a ritual dance around the burning
Christmas tree. The piano is missing.

You want to keep your party somewhere around level 3, unless
you rent your home and own Firearms, in which case you can go to level
4. The best way to get to level 3 is egg-nog.

Abigail

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

<VOICE TYPE = "sweet">
O Nee, Suzanne?
Weet je dat heel zeker?
Heb je er enig idee van wat otaku! doet met mensen die directieleden
van Abigail en Patricia's Kinderboerderij uitmaken voor oplichtster?

Je kunt mij maar beter geloven.
</VOICE>


Abigail

X verhoef

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

P.Wez...@inter.nl.net (Paul Wezenberg) writes:

>ace <a...@xs4all.nl> wrote:

>+Johan Wevers wrote:

>+> Chris Verhoef <ch...@fwi.uva.nl> wrote:

>+> >in je home directoire een .forwad file aanmaken met daarin 6...@xs4all.nl

>+> Ik denk dat je .forward bedoeld.

>+Ik denk dat jij .forwart bedoelt.

>En ik denk dat jij fart war bedoeldt.

all of the above is not only nl.beuzel, its a brain fart!!

--XX

You don't sew with a fork, so I see no reason to eat with knitting
needles. -- Miss Piggy, on eating Chinese Food

Chris Verhoef

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan Wevers) writes:

>Dat is natuurlijk maar een herformulering van het probleem: nu gaat het om
>die nadere invulling van "ongewenst".

zoals ik al eerder poguleerde uit te leggen: dat is persoonlijk.
gebruikersafhankelijk..

--XX

KTH/Teleinformatics (Uppsala Univ.): No phone.

X verhoef

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

d...@cwi.nl (Dik T. Winter) writes:

>En de load maar stijgen.

klas lood...

--XX

haai die dikT!

X verhoef

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

j...@cs.vu.nl (J$) writes:

>Nee, X niet. X is een heel lieve jongen.

/* No Comment */

--XX

Ik haat X ook. Ik haat X veel harder dan jij.
-- Jeroen

Johan Wevers

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl> wrote:

><VOICE TYPE = "sweet">

Error, unknown tag. System halted.

J$

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Johan Wevers <joh...@vulcan.xs4all.nl> wrote:

> J$ <j...@cs.vu.nl> wrote:
>
> >main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL){return t};return f}?
>
> En wat mag dit precies doen? Mijn ervaring met C is nu ook weer niet zo
> groot (vrij klein eigenlijk).

Ik heb het niet geprobeerd, eerlijk gezegd -- C is een lullige taal in
sommige opzichten -- er is nogal wat syntactisch correct zonder semantiek
ervoor. Hier niet, trouwens, nu ik erover nadenk. Wat wel gebeurt -- nou
ja, als je de #define's voor t en f ook nog even opneemt -- is een
behoorlijke coredump; maar toch een prima 'if', verder.

> >O nee, dat bedoel je niet. Easy, hoor. Men neme een RFC sender, neme
> >daarvan alleen het RFC address part, escape de regexp specials en neme
> >deze expressie als een match op de "^From: |^Sender: |^Reply-To: "
> >header. Devnullulere vervolgens bij een match. Word ik nu rijk? Ik dacht
> >van niet. Zou oud als de killfile zelve -- '82?
>
> Maar hoe stel je nu die eisen op waaraam je trefzeker een ongewenste
> posting herkent? Vroeger was dat simpel: je kilde alles met in het subject
> "make money fast", case-insensitive. Maar nu zijn ze helaas creatiever
> geworden. :-(

Creatiever? Ja, het komt wel eens voor dat het niet MAKE.MONEY.FAST
is... en steeds minder, ja. Ik zou het ook niet weten, dat wil zeggen,
in zijn algemeenheid kan het niet. Als je op contents gaat filteren,
bijvoorbeeld (hetgeen erg kostbaar is), en b.v. een score-index maakt op
basis van bepaalde begrippen (fuzzy gematcht) in bepaalde combinaties
(fuzzy gematcht -- duur, duur, duur), kun je vast wel vrijwel alles
wegpoetsen dat pyramid schemes, make.money.fast en consorten is, als je
maar rigoreus bent.

Stel je het volgende voor: je wilt kinderporno bannen, en automatisch
verwijderen. Bezie twee postings, de ene beschrijft een fantasie waarin
(...), en een tweede bestrijdt juist postings waarin men vertelt over
(...). Het lijkt me sterk dat automatisch onderscheid te maken is; maar
goed, wellicht wil je _beiden_ niet zien. Een algemener punt tekent zich
wel af: ga filteren op breedschalige wijze, niet op basis van precies
definieerbare criteria, en je zult verlies moeten accepteren.

Het is daarom dat ik bovenstaande procedure opschreef -- mind, ik krijg
nogal wat spam, en met name de laatste tijd schijnen er personen te zijn
die denken mij een plezier te doen door maar zoveel mogelijk driftig via
e-mail wervende instanties mijn mail adres kenbaar te maken (doorgaans
door zich als mij voor te doen, natuurlijk). Het varieert van enige
tientallen tot enige honderden messages per dag, enige tientallen kB tot
luttele MB. Waarom heb ik daar geen last van? Omdat ik steeds alleen de
eerste krijg. Onmiddellijk kwak ik een dergelijk ongewenst bericht door
een filter -- een minimale moeite -- dat een regel aan mijn filters
toevoegt om berichten van die afzender meteen ter eeuwige jachtvelden te
zenden; die honderden msgs, en de grootte, dat zie ik dan ook alleen in
de logs, die ik af en toe voor mijn plezier doorlees. Op soortgelijke
wijze werkt newsfiltering -- zij het dat ik daar synchronisatieperikelen
heb door de veelvuldigheid van tools die ik inzet, maar dat terzijde.

De moraal? Zoek het heil niet altijd in technische oplossingen, zou ik
haast zeggen; jijzelf ziet heel goed welke postings je wel en niet wilt
hebben, en bent derhalve de volmaakte agent om filtering te bepalen; op
detailniveau.


-- J$

Roeland Th. Jansen

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Johan Wevers (joh...@vulcan.xs4all.nl) wrote:
: Zoiets is op andere systemen dan PC's in textmode met een ANSI driver

: geladen natuurlijk vragen om problemen. Hoewel, ik herinner me nu een
: artikel in een oude Hacktic waarin iemand een trojan rapporteerde waarin
: door ANSI codes de spatiebalk ineens "del *.*" als uitvoer genereerde...
: Misschien dat er mailreaders zijn die daar ook instinken?

indertijd met packet radio was het een sport om de remote kant 'stiekem'
twee letters dicht bij elkaar om te draaien. was altijd wel leuk.
--
Truus, the choice of the usenet generation.

Suzanne

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

On Tue, 18 Jun 96 22:13:43 +0100, "Jaap Verhoeven"
<ja...@gonzo.xs4all.nl> wrote:

>Abigail:


>> Suzanne wrote:
>>
>> > Mme txt zit helemaal niet in het meldpunt. Oplichtster!
>>
>> <VOICE TYPE = "sweet"> O Nee, Suzanne? Weet je dat heel zeker? Heb je er
>> enig idee van wat otaku! doet met mensen die directieleden van Abigail en
>> Patricia's Kinderboerderij uitmaken voor oplichtster?
>>
>> Je kunt mij maar beter geloven. </VOICE>
>

>Geloof haar niet, Suzanne! Ze liegt! (Alweer!)

Ik geloof haar niet. Ik maak mme txt ook niet uit voor oplichtster.
Alleen deze Abigail. En ik zit wel in dat meldpunt, dus hoef ik weinig
te doen om die kinderboerderij op te rollen.

>Otaku ligt imniddels bij Mme Txt in de vriezie, voor de binnenkort te
>houden Bar-B-Q op het VTC.

VTC??
Otaku aan het spit?

Suzanne

Dik T. Winter

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

In article <4q6eo2$d...@adam.fwi.uva.nl> ch...@fwi.uva.nl (X verhoef) writes:
> d...@cwi.nl (Dik T. Winter) writes:
>
> >En de load maar stijgen.
>
> klas lood...

Maar dat slaat op die pijpen.
>
> --XX
>
> haai die dikT!

shark that XX.

En ja, ik was even wat minder regelmatig aanwezig en wat regelmatiger
afwezig.
--
dik t. winter, cwi, kruislaan 413, 1098 sj amsterdam, nederland, +31205924098
home: bovenover 215, 1025 jn amsterdam, nederland; http://www.cwi.nl/~dik/

Chris Jacobs

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Abigail (abi...@mars.ic.iaf.nl) wrote:

: <VOICE TYPE = "sweet">


: O Nee, Suzanne?
: Weet je dat heel zeker?
: Heb je er enig idee van wat otaku! doet met mensen die directieleden
: van Abigail en Patricia's Kinderboerderij uitmaken voor oplichtster?

: Je kunt mij maar beter geloven.
: </VOICE>


: Abigail

Wat is de otaku fakulteit?

Chris

Jaap Verhoeven

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

J$:
> Jaap Verhoeven <ja...@gonzo.xs4all.nl> wrote:
>
> O, da's waar ook, zo'n Amiga heeft kleine chars. Nee, op mijn toaster is
> een short char gewoon 37 bits, zoals ghodd gewild heeft. Een double long
> ook, da's wel zo handig. En registeroptimaal, nota bene.

Overbodig bitgebruik. Bah!

[ way off topic, inmiddels ]

> Barrier Beef? Van Aerle, de Helmondse Terrier? Nee, dat bedoel je niet.

Berry! Berry van Aerle!! D'n Berry!!

[ even more off topic ]

> Wat ben je toch een _lieve_ jongen, Jack. Makes me puke.

'Gross' is my middle name, Jay. Hier, een dweil.

[ as off topic as you can get ]

> > Of delegeren we het, en sturen we er eens stel joegoslaven op af?
>
> Ex-? Dewelke, de servobosniers, kroamontenegrijnen, de bosnokroaten, de
> montenobosniers, servogrijnen, de servokroaten, de montenegsniers? Of de
> _echt_ enge lui?

Nou, gewoon, die van voor juli 1992, toen 'joegoslaaf' nog stond voor een
goedkope doch doeltreffende hit-man, en zij aldus een zeer goede naam
opgebouwd hebben in het milieu. (*)

Jack

(*) voor de pc wil ik ook nog wel wat generaliserende opmerkingen over
turken, chinezen en limburgers maken, hoor.

Jaap Verhoeven

unread,
Jun 18, 1996, 3:00:00 AM6/18/96
to

Abigail:
> Suzanne wrote:
>
> > Mme txt zit helemaal niet in het meldpunt. Oplichtster!
>
> <VOICE TYPE = "sweet"> O Nee, Suzanne? Weet je dat heel zeker? Heb je er
> enig idee van wat otaku! doet met mensen die directieleden van Abigail en
> Patricia's Kinderboerderij uitmaken voor oplichtster?
>
> Je kunt mij maar beter geloven. </VOICE>

Geloof haar niet, Suzanne! Ze liegt! (Alweer!)

Otaku ligt imniddels bij Mme Txt in de vriezie, voor de binnenkort te


houden Bar-B-Q op het VTC.

Jack

Abigail

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

Johan Wevers wrote:


> Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl> wrote:

> ><VOICE TYPE = "sweet">

> Error, unknown tag. System halted.

Upgrade.


Abigail

X verhoef

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>en gelijk al die roze telefoongidsen erbij sturen, als je die niet
>opstuurt naar
>PTT Teledom

:)


>postbus 30150
>2500 GD Den Haag.

maar die worden door telemedia in am*dam gemaakt hoor..

--XX

X: client 15 rejected from IP 131.155.70.198 port 1768

X verhoef

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

joh...@vulcan.xs4all.nl (Johan Wevers) writes:

>Maar hoe stel je nu die eisen op waaraam je trefzeker een ongewenste
>posting herkent? Vroeger was dat simpel: je kilde alles met in het subject
>"make money fast", case-insensitive. Maar nu zijn ze helaas creatiever
>geworden. :-(

wat losse gedagtes: of je hebt een liberaal systeem, dat betekent dat elke
mail die iets dat je niet wil zien killuleerd... je kan het omdraaien:
van iedereen waar je wel mail van wilt hebben maak je een lijst en als je
niet in die lijst staat dan word de meel weggegooid. en er zit nog van
alles tussen: meel waarvan je weet dat je hem wilt hebben laat je door.
addresses waar je het nog niet van weet stop je in een junk file, en mail
waarvan je weet dat je het niet wilt hebben gooi je gelijk weg. ik denk
dat je voor een soepele afhandeling de gehele mail moet scannuleren omdat
zoals je al zei, men creatief word met dit soort dingen maar dat kan je
bij het ene meeltje wel en het andere meeltje niet doen, al naar gelang
wat er in de heders staat. je kan het zo verfijnd maken als je wilt.

--XX

//EXEC DD * JCL
if i < 10 then PAS
{ C
while (--i < (int) *++a[--j+xyz->++q]) C
PERFORM ADD_ONE_TO_INPUT_RECORD COB
SAY @40 "ENTER TWO NUMBERS" DB3
DO 10 J = I, 2, 100 FOR
exception when INPUT_ERROR => ADA
perror ("input"); C
end ADA
10 CONTINUE FOR
} C

X verhoef

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

"a...@xs4all.nl" <a...@xs4all.nl> writes:

>Flauw. Ook niet een beetje? Diep in je hart? Als je heel eerlijk bent?
>Of misschien juist als je een beetje liegt? Ahh?

nee. :)

>Maar wat is het verschil? 6...@xs4all.nl bestaat niet, en kan niet
>bestaan want een accountnaam bij xs4all mag niet beginnen met een
>cijfertje, zoals J$ al enigszins kr1pt33z meldde. De Boosdoener(tm)

weet ik tog geXXerd. alleen als iemand suggereert om op die manier meel af
te handelen, wie ben ik dan om daar betweterig over te gaan doen? ik ga
meteen mee in die redenatie en geef Goede Adviezen[tm]. Dat het techinies
niet mogelijk is, is jammer, maar dat neemt niet weg dat het een opsi
blijft.. niet implementeerbaar op dit moment maar je weet maar nooit!

>x...@xs4all.nl bestaat niet, trouwens, wist je dat?

ja dat wist ik. :) 3xxx bestaat wel.. en X...@xs4all.nl bestat ook niet..
maar mag ook vast weer niet enzo.

--XX

>en ik wil meer 6 in de postings!

666 666 666 666 666 666 666 666
666 666 666 666 666 666 666 666
6666666 66666 66666 666 666 666 666
666 666 666 666 666 66666666 666 666
666 666 666 666 666 666 666 666
666666 666 666 666 666 6666666

-- txtje to the rescue

Suzanne

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

On 19 Jun 1996 10:46:46 +0200, ch...@fwi.uva.nl (X verhoef) wrote:

>tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:
>
>>en gelijk al die roze telefoongidsen erbij sturen, als je die niet
>>opstuurt naar
>>PTT Teledom
>:)
>>postbus 30150
>>2500 GD Den Haag.
>
>maar die worden door telemedia in am*dam gemaakt hoor..
>

Die kunnen er ook niets aan doen, die krijgen een opdracht en voeren
die uit en verdienen er geld aan.
De uitgever (volgens de gids zelf) is PTT in Den Haag, dus daar moeten
ze naar toe. Gisteren de mijne opgestuurd, keurig met een postzegel
erop (van 80ct). Afzender er maar niet opgezet, anders weigeren ze het
pakketje wegens onvoldoende frankering. Als iedereen dat nou doet....
dan leren ze het af en krijgen we volgende jaar weer een normale
telefoongids. De gids die ik heb samengesteld uit de twee helften is
werkelijk zeer handzaam ;-)
Ik denk dat ik maar een bedrijfje ga beginnen voor het recyclen van
telefoongidsen. Tegen inlevering van de twee halve gidsen en
bijbetaling van twee gulden krijg je een echte gids retour, en de roze
bladzijden leveren me nog wat op bij het oud papier. Sponsoring door
ITT/Gele gids moet ook mogelijk zijn.

Suzanne

X verhoef

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

d...@cwi.nl (Dik T. Winter) writes:

>Maar dat slaat op die pijpen.

weer pyplugt?

>shark that XX.

:) kan gebeuren..

>En ja, ik was even wat minder regelmatig aanwezig en wat regelmatiger
>afwezig.

als er iemand niet weggaat ben jij het wel.. :)

--XX

HEEEEEELP!!! 3 sharks in my xmeter!!:
begin 644 3sharks.gif
M1TE&.#=AD0!, /$ /___P /\ "P D0!, "_H1OH<OM#Z.<
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?BC6KUJ=N@';]ZC4LV+%BRY(]:S8MVK5JV[(%6P .PDL

end


I-GO

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

J$ (j...@cs.vu.nl) wrote:
: Suzanne <tat...@xs4all.nl> wrote:

: > On 17 Jun 1996 23:17:04 +0200, ch...@fwi.uva.nl (Chris Verhoef) wrote:
: > >
: > >tog zegt het asciiwoord: Apply lead pipe here.. kweetut.. het is een


: > >confusing world..
: > >
: > Heb jij een loden pijp? wow!

: Nee, X niet. X is een heel lieve jongen.

Lieve jongens kunnen ook een loden pijp hebben...

--

I-GO/TBL^RAW staff
- Hiroshima '45, Tsjernobyl '86, Windows '95 -
TBL: http://www.pi.net/~blahh/TBL.html
R.A.W. ON-LINE: http://www.xs4all.nl/~blahh

Arthur van Leeuwen

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

In <31c5712c...@news.xs4all.nl> tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>Suzanne
>speeltje aan een ketting

Hmmmmmmmmmmm... *nudge* *nudge* *wink* *wink*...

Doei, Arthur. (Does she go? Eh? Does she go?)

--
<> <> | Fight Scientology, See URL: http://xenu.xtdsol.nl/ |
<><> <> | It's not like we're on different levels, are we? - Capablanca? |
<><><><> | A friend is someone with whom you can dare to be yourself. |
<> <><>< +-Arthur van Leeuwen, arth...@sci.kun.nl------------------------+

Johan Wevers

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl> wrote:

>>><VOICE TYPE = "sweet">
>>Error, unknown tag. System halted.

>Upgrade.

[upgrade installed]

Error, unknown tag. Killing thread.

Het is er inderdaad een stuk stabieler op geworden, dank je voor de tip.
:-)

X

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

tat...@xs4all.nl (Suzanne) writes:

>Die kunnen er ook niets aan doen, die krijgen een opdracht en voeren
>die uit en verdienen er geld aan.

dat laatste weet ik niet na het probleempje met de foute gidsen..

>De uitgever (volgens de gids zelf) is PTT in Den Haag, dus daar moeten
>ze naar toe. Gisteren de mijne opgestuurd, keurig met een postzegel
>erop (van 80ct). Afzender er maar niet opgezet, anders weigeren ze het

wrom niet niX erop? das tog zonde.. en er is vast wel een antwoord nummer
van de KPN zoadt ze de kosten zowiezo betalen..:)

>telefoongids. De gids die ik heb samengesteld uit de twee helften is
>werkelijk zeer handzaam ;-)

ik heb geen telefoonboek.. eigenlijk..

nu ik erover nadenk.. ik heb webbtell

--XX

Lekker, biscuitdeeg! Nee, dat hoeft inderdaad niet echt aan een spit...
-- ace

Abigail

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

Suzanne wrote:
>
> On Tue, 18 Jun 96 22:13:43 +0100, "Jaap Verhoeven"
> <ja...@gonzo.xs4all.nl> wrote:
>
> >Geloof haar niet, Suzanne! Ze liegt! (Alweer!)
>
> Ik geloof haar niet. Ik maak mme txt ook niet uit voor oplichtster.
> Alleen deze Abigail. En ik zit wel in dat meldpunt, dus hoef ik weinig
> te doen om die kinderboerderij op te rollen.

Alleen "deze Abigail"? Er is maar een Abigail, en dat ben ik. De enige
echte. En ik ben geen oplichtster, ongeacht wat japie kingkorn beweert.

Abigail en Patricia's kinderboerderij heeft een lange historie op het
gebied van kindervlees, -handel, -porno en -slavernij. Wij hebben in
Nederland een groot deel van de markt in handen, en leveren uitsluitend
qualiteit.

Abigail

Jaap Verhoeven

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

Suzanne:

> On Tue, 18 Jun 96 22:13:43 +0100, "Jaap Verhoeven" <ja...@gonzo.xs4all.nl>
>
> Ik geloof haar niet. Ik maak mme txt ook niet uit voor oplichtster. Alleen
> deze Abigail. En ik zit wel in dat meldpunt, dus hoef ik weinig te doen om
> die kinderboerderij op te rollen.

Hebben jullie daar dan zo veel tijd over?

> >Otaku ligt imniddels bij Mme Txt in de vriezie, voor de binnenkort te
> >houden Bar-B-Q op het VTC.
>

> VTC?? Otaku aan het spit?

Het Virtual Therapy Centre o.l.v. Mme Txt heeft al vaker een ongewone
wreedheid laten zien als er aan de trouw van heet medewerkers getwijfeld
wordt. Otaku heeft zich ooit losgebroken van deze tirannieke organisatie,
en heeft hier met een hoge prijs voor moeten betalen: haar leven.

Jack

Eric Veldhuyzen

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

In article <31c5fd8e.5...@vulcan.xs4all.nl>,

Johan Wevers <joh...@vulcan.xs4all.nl> wrote:
> J$ <j...@cs.vu.nl> wrote:
>
> >main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL){return t};return f}?
>
> En wat mag dit precies doen? Mijn ervaring met C is nu ook weer niet zo
> groot (vrij klein eigenlijk).

Om te beginnen gaat je compiler heel erg klagen, en als je het dan
eenmaal van de syntax errors hebt verlost doet het erg weinig anders
dan coredumps genereren. Er zit een pracht van een segmentation fault
in. Verder een prima if lus, dat wel.

Zo doetie het beter:

enum{f,t}main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL)return t;return f;}

of zelfs

enum{f,t}main(){return*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL?t:f;}

--
Eric Veldhuyzen TEAM OS/2
Eric.Ve...@si.hhs.nl CIS: [100010,3051]
Er...@terra.xs4all.nl PGP-KeyID: 0xFB64FCB3
************ FIGHT to keep your right to PRIVACY. Use PGP! ************

Eric Veldhuyzen

unread,
Jun 19, 1996, 3:00:00 AM6/19/96
to

In article <31c70ce0.5...@vulcan.xs4all.nl>,

Johan Wevers <joh...@vulcan.xs4all.nl> wrote:
> Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl> wrote:
>
> ><VOICE TYPE = "sweet">
>
> Error, unknown tag. System halted.

System halted? Sinds waneer draai jij windhoos?

X

unread,
Jun 20, 1996, 3:00:00 AM6/20/96
to

bl...@xs1.xs4all.nl (I-GO) writes:

> Lieve jongens kunnen ook een loden pijp hebben...

weer |lugt

--XX

Arithmetic is being able to count up to twenty without taking off
your shoes. -- Mickey Mouse

Suzanne

unread,
Jun 20, 1996, 3:00:00 AM6/20/96
to

On 19 Jun 1996 16:47:12 +0200, ch...@fwi.uva.nl (X) wrote:

>ik heb geen telefoonboek.. eigenlijk..
>
>nu ik erover nadenk.. ik heb webbtell
>

oh, dan stuur ik ook de twee andere helften terug!

Suzanne

Suzanne

unread,
Jun 20, 1996, 3:00:00 AM6/20/96
to

On Wed, 19 Jun 1996 17:22:26 +0200, Abigail <abi...@mars.ic.iaf.nl>
wrote:

>Abigail en Patricia's kinderboerderij heeft een lange historie op het
>gebied van kindervlees, -handel, -porno en -slavernij. Wij hebben in
>Nederland een groot deel van de markt in handen, en leveren uitsluitend
>qualiteit.

Vind je niet dat je wat ver gaat? Als moeder van twee kinderen kan ik
hier eigenlijk niet zo om lachen.

Suzanne

Abigail

unread,
Jun 20, 1996, 3:00:00 AM6/20/96
to

Ach, een nieuwkomer op nl.misc. Lees alles over de kinderboerderij
op <URL: http://www.xs4all.nl/~txtbreed/apk.htm>.

nl.misc posters krijgen een korting van 5% bij bestelling van
minimaal 2 kg maiskind.

Abigail

Johan Wevers

unread,
Jun 20, 1996, 3:00:00 AM6/20/96
to

Eric Veldhuyzen <er...@terra.xs4all.nl> wrote:

>System halted? Sinds waneer draai jij windhoos?

Ik gebruik momenteel nog 2 prog onder windows. Maar het is dacht ik een
BIOS error want toen ik de parity test aanzette gaf ie parity error -
system halted (ik gebruik ook SIMMen zonder parity), dat was nog voordat
welk OS dan ook geladen was.

Arnoud W. Morsink

unread,
Jun 20, 1996, 3:00:00 AM6/20/96
to

Eric Veldhuyzen (er...@terra.xs4all.nl) wrote:
: Zo doetie het beter:

: enum{f,t}main(){if(*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL)return t;return f;}
:
: of zelfs
: enum{f,t}main(){return*(char *)0=(char)0xBAD1DEADL?t:f;}

Ah die Eric daar valt mee te praten. Altijd de conditional
operator gebruiken als het kan! :)

--
Arnoud W. Morsink // "It's the little things that kill
arno...@xs4all.nl \X/ Tearing at my brains again"

It is loading more messages.
0 new messages