[SPAM] Het laatste nieuws - KPN Zakelijk

Jan Ehrhardt

Gevonden in de spambox van mijn nog steeds bestaande XS4ALL mailbox.
Tja, wat zal ik zeggen.
--
Jan

Izak van Langevelde

On 03/11/2022 19:56, Jan Ehrhardt wrote:
> Gevonden in de spambox van mijn nog steeds bestaande XS4ALL mailbox.
> Tja, wat zal ik zeggen.

Ik hoop dat dit een retorische vraag is?

--
Grinnikend door het leven...

Joe

On Thu, 03 Nov 2022 19:56:52 +0100, Jan Ehrhardt <mon...@idem.invalid> wrote:

>Gevonden in de spambox van mijn nog steeds bestaande XS4ALL mailbox.
>Tja, wat zal ik zeggen.

Ik ben deze week begonnen alle mail die naar xs4all (KPN) werd geforward naar elders te sturen. De "is geen spam" knop staat niet
langer in de webmail, facturen en andere mails komen zomaar in de spambox. Dat ben ik zat. Daarnaast krijg ik het gevoel dat mail
niet altijd wordt afgeleverd. Wat heb je aan 5x xxGB mailboxen als de mail er niet in terechtkomt?

Baas over eigen mail is niet meer lijkt het. Aan het einde van de contractstermijn nog eens goed kijken naar de dan beschikbare
alternatieven. Het liefst een datatransporteur tegen een goed tarief.

richard lucassen

On Sat, 05 Nov 2022 09:58:23 +0000
Joe <no...@nowhere.whereo> wrote:

> [...]
> contractstermijn nog eens goed kijken naar de dan beschikbare
> alternatieven. Het liefst een datatransporteur tegen een goed tarief.

Neem een mail-only abonnement bij Freedom voor 60 euro per jaar. Werkt
prima, je kunt er ook je eigen domein aanknopen, een nl-domein krijg je
erbij.

--
richard lucassen
https://contact.xaq.nl/

A. Dumas

richard lucassen <mailin...@lucassen.org> wrote:
> Neem een mail-only abonnement bij Freedom voor 60 euro per jaar. Werkt
> prima, je kunt er ook je eigen domein aanknopen, een nl-domein krijg je
> erbij.

Die doen dat niet eens zelf. Ga dan meteen naar een gerenommeerde partij
zoals protonmail.

richard lucassen

Nee, maar Freedom ondersteunen is ook wat waard.

Mark Huizer

The wise A Dumas enlightened me with:
Nee joh, geen optie. De enige oplossing voor alles is Freedom :)

Mark

Izak van Langevelde

We hebben je wel herkend hoor, William Wallace!

Adri Verhoef

Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl>:
Jij bent ook niet de echte Izak van Langevelde, want die heeft slechts één
regeltje als .sig, zonder twee lege regels.

Peter X1

Naar wat ik ooit begrepen heb , biedt Proton geen directe
imap/smtp/calender en vereist daarvoor een te installeren
bridgeprogramma dat je dan ergens actief op een eigen PC moet draaien.

Wat ik zelf verder vervelend vind, is dat Proton een eigen
source/ontwikkeling (en daarmee functioneel Hotel California) is.

Bij Freedom en o.a. Soverin, kan je rechtstreeks (offline) mail doen (en
bij Soverin ook nog's een cal&cardav functie).

Izak van Langevelde

Klopt, die is 28 jaar geleden onder een Amsterdamse tram gelopen...

richard lucassen

On Sun, 6 Nov 2022 17:00:52 +0100
Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl> wrote:

> Klopt, die is 28 jaar geleden onder een Amsterdamse tram gelopen...

Dat kan niet, dat is veel te laag.