Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

Fritzfon en box en adressenboek

30 vues

Frank Lekens

non lue,
17 juin 2022, 03:28:4317/06/2022
Je kunt de Fritzbox koppelen aan google contacten, en dat wordt dan
automatisch het telefoonboek van je telefoon als je een Fritzfon hebt.
Maar als ik de laatste tijd mijn telefoon pak en daarin iets wil
opzoeken, begint hij altijd eerst met 'telefoonboek synchroniseren' en
zit ik eerst een of twee minuten te wachten tot ik iets kan doen.
Weet iemand of je ergens kunt instellen (op de telefoon of de fritzbox)
dat dat niet automatisch gebeurd maar manueel -- bijvoorbeeld?
--
Frank Lekens

http://fmlekens.home.xs4all.nl/
https://franklekens.blogspot.nl/

Erik

non lue,
17 juin 2022, 10:55:3017/06/2022
Op 17-6-2022 om 9:28 schreef Frank Lekens:
> [...]
> Weet iemand of je ergens kunt instellen (op de telefoon of de fritzbox)
> dat dat niet automatisch gebeurd maar manueel -- bijvoorbeeld?

Ik zie wel, dat er reparaties zijn in de 7.39 bèta.
Dat is de versie die 7.40 moet worden.
In die versie zitten wel nieuwe problemen.

Frank Lekens

non lue,
20 juin 2022, 16:24:2820/06/2022
Op 17-6-2022 om 16:55 schreef Erik:
Gelukkig. Waar zouden we zijn zonder problemen.
0 nouveau message