aioe.org down

Richard Lucassen

Newsserver news.aioe.org plus de website is al een paar dagen down,
iemand die iets meer weet?

R.

--
Richard Lucassen <mailin...@xaq.nl>

Jan van den Broek

Fri, 27 Jan 2023 17:20:18 +0100
Richard Lucassen <mailin...@xaq.nl> schrieb:
>Newsserver news.aioe.org plus de website is al een paar dagen down,
>iemand die iets meer weet?

Ik las ergens, ik kan zo snel niet terugvinden waar, dat er een
raidcontroller gestruikeld zou zijn.
--
Jan van den Broek balg...@xs4all.nl

Entertaining Quakers since 2005

Richard Lucassen

On Sat, 28 Jan 2023 10:27:00 CET
Jan van den Broek <fort...@xs4all.nl> wrote:

> Ik las ergens, ik kan zo snel niet terugvinden waar, dat er een
> raidcontroller gestruikeld zou zijn.

Ok, dank. Voorlopig maar even via eternal september dan maar

--
Richard Lucassen <mailin...@xaq.nl>

Jan van den Broek

Op zaterdag 28 januari 2023 om 09:26:01 UTC schreef Jan van den Broek:
> Ik las ergens, ik kan zo snel niet terugvinden waar, dat er een
> raidcontroller gestruikeld zou zijn.

Het wordt in deze thread gemeld:
https://groups.google.com/g/uk.d-i-y/c/B924zEcnbN8?pli=1

Richard Lucassen

Ik had die thread een paar dagen terug ook gevonden, maar nu staat het
er inderdaad bij.

--
Richard Lucassen <mailin...@xaq.nl>