Prijsverhoging, maar weer eens

A. Dumas

Beste XS4ALL-klant,
Wijziging in uw internetabonnement
Per 1 september 2022 verhogen wij de prijs van uw abonnement XS4ALL
Internet Compact. Zo kunnen we blijven investeren in de kwaliteit en
veiligheid van onze producten en netwerken.
Wat betekent dit voor u?
De prijs van uw abonnement XS4ALL Internet Compact wordt met € 1,50
verhoogd. Per 1 september betaalt u € 49,50 in plaats van € 48,- per
maand. Vanaf die datum ziet u dit terug op uw factuur.

Joe

Tja, zodra de oranje kabel van de gevel naar binnen is gebracht maar eens heroverwegen. Het houdt niet op, minder in het pakket
maar wel de prijs omhoog......

Dirk T. Verbeek

Op 20-06-2022 om 13:22 schreef A. Dumas:
Wat me opviel is dat deze brief van Xs4all kwam en ondertekend is door
Jörg Kramer, ik dacht dat die club opgeheven was?

Stef

Waarschijnlijk vergeten de automatische jaarlijkse prijsverhoging mailer
uit te zetten. Draait er toch nog 1 xs4all service. ;-)

--
Stef

Klingon phaser attack from front!!!!!
100% Damage to life support!!!!

Rob

A. Dumas <alex...@dumas.fr.invalid> wrote:
> [...]
> Internet Compact. Zo kunnen we blijven investeren in de kwaliteit en
> veiligheid van onze producten en netwerken.

Alle faciliteiten afbreken, wat denk je wel niet dat dat kost?
Dat moet wel betaald worden, en nog door steeds minder klanten ook...

Kees Nuyt

xs4all is weliswaar de facto opgeheven, maar men heeft
"ingezien" dat het merk xs4all waarde heeft (*).
De naam wordt dus gehandhaafd, maar dan heb je wel een manager
nodig om the bewijzen dat het echt een apart merk is.
Die manager blijkt EUR 1,50 per maand per abonnee te kosten.
Zoiets zal het wel zijn :D

(*) in de huidige stand is dat uiteraard een misvatting

--
Grtz,
Kees Nuyt

Henk de Jong

Afbreken?
Ze blijven investeren in producten en netwerken, schrijven ze...

--
Met vriendelijke groet,
Henk de Jong

Dock B

Ach, de energie dewelke de modem per maand verstookt stijgt
waarschijnlijk nog meer in prijs.
--
Dick.

Rob

Ja dat schrijven ze al 20 jaar. Wat nooit echt duidelijk is geworden
is waarom het steeds maar nodig is om meer en meer te investeren.
Je zou denken dan komt er ook meer functionaliteit.

Izak van Langevelde

Deze kreet zit onder de return toets van de editor die telecom bedrijven
gebruiken...

--
Grinnikend door het leven...

Rob

Ja Ziggo schrijft dat ook steeds. Wat ik als buitenstaander observeer
is dat de spulletjes die ze moeten inkopen steeds goedkoper worden.

Izak van Langevelde

Hetzelfde geldt voor de medewerkers...

richard lucassen

Ik denk dat het een foutje van de secretaresse is, het is ter
verbetering van de aandeelhouders:

<quote>

KPN heeft in het eerste kwartaal van 2022 meer winst geboekt dan
verwacht en handhaafde de outlook voor heel het jaar. Dit bleek vrijdag
uit de cijfers die het telecombedrijf voorbeurs publiceerde.

"We zijn het jaar sterk begonnen en we liggen op koers om onze
strategische en financiële ambities waar te maken", aldus CEO Joost
Farwerck. "Onze omzet uit diensten op de massamarkt laat elk kwartaal
groei zien. Hierdoor wordt de omzetgroei van KPN als geheel
ondersteund", aldus de topman.

</quote>

https://www.deaandeelhouder.nl/nieuws/2022/04/29/winst-kpn-hoger-dan-verwacht-2/

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/

Rob

Ja, bovendien als je bedrijven samenvoegt kun je het weer met minder
medewerkers doen.
Dus waarom het nou duurder moet worden dat weet ik niet.

Bij Freedom Internet wordt het trouwens ook niet duurder...

Izak van Langevelde

Het bedrijf doet minder met hetzelfde geld, dat moet beloond worden, en
die beloning moet betaald worden...