Maximale lengte password

Paul Hoving

Weet iemand wat de maximale lengte van een password is dat je bij xs4all in
kunt stellen?

Paul.

The3ofU5

Yep... 8 tekens!!

Greet5,
The3ofU5

On Tue, 5 Jan 1999 17:33:09 +0100, "Paul Hoving" <hov...@hotmail.com>

Maurice Janssen

On Tue, 5 Jan 1999 17:33:09 +0100, Paul Hoving wrote:

>Weet iemand wat de maximale lengte van een password is dat je bij xs4all in
>kunt stellen?

Zo lang je wilt, maar alleen de eerste 8 characters worden gebruikt.

Maurice
--
Maurice Janssen | The best way to accelerate
maur...@xs4all.nl | is at 9.8 m/s^2

ben...@xs4all.nl

Paul Hoving <hov...@hotmail.com> wrote:
> Weet iemand wat de maximale lengte van een password is dat je bij xs4all in
> kunt stellen?

net zo lang als je zelf wil ongeveer. alleen worden de eerste 8 maar
gebruikt.

--
Grobbebol's Home | Don't give in to spammers. -o)
http://www.xs4all.nl/~bengel | Use your real e-mail address /\

Paul Hoving

Bedankt Maurice, The3ofU5 en Bengel voor de info.
Ik dacht al een fout te pakken te hebben. Ik had een wachtwoord van 8
posities ingesteld, maar kwam erachter dat ik dus met de eerste 8 via telnet
in kon loggen.

Is dit een Unix maximum of is dat gewoon zo geconfigureerd?

Paul.

Paul Hoving heeft geschreven in bericht <76terq$kuf$1...@news2.xs4all.nl>...