Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

news.xs4all.nl problemen?

已查看 0 次
跳至第一个未读帖子

Bellende Belhamel

未读,
2011年10月16日 10:35:382011/10/16
收件人
Ik krijg wel nieuwe berichten (headers) binnen maar de tekst komt maar niet.
En als ik newszilla even probeer met dezelfde groepen dan komt de header en
tekst direkt binnen???

Wouter Smaal

未读,
2011年10月16日 11:52:402011/10/16
收件人
On Sun, 16 Oct 2011 16:35:38 +0200, Bellende Belhamel <bellen...@m.el>
wrote:

> Ik krijg wel nieuwe berichten (headers) binnen maar de tekst komt maar
> niet.

Inderdaad....

Arlé Mooldijk

未读,
2011年10月16日 11:57:442011/10/16
收件人
"Wouter Smaal" <nos...@devnull.invalid> schreef in bericht

> Inderdaad....

Kan iemand bij Xs4All de server een 'schop' geven? Dit is wel vervelend.

--
Mvg,
Arlé

Arlé Mooldijk

未读,
2011年10月16日 12:00:342011/10/16
收件人
"Arlé Mooldijk" <re...@to.newsgroup.please> schreef in bericht
Hmm, net via newszilla in xs4all.announce gekeken en staat een melding in
dat het bekend is en al van 12:30 aan de gang. Dus het zal wel meer zijn dan
een 'schop'... :-(

--
Mvg,
Arlé

Bellende Belhamel

未读,
2011年10月16日 12:07:232011/10/16
收件人
Vanaf 12:30 al? hadden ze niet eens wat eerder kunne berichten dan?
Ik had namelijk gekekjen eerder en toen stond er niets vanaf hoe laat is dat
dan
die melding?

Arlé Mooldijk

未读,
2011年10月16日 12:19:262011/10/16
收件人
"Bellende Belhamel" <bellen...@m.el> schreef in bericht
Van 13:48, maar via news.xs4all.nl zie ik 'm niet eens.

--
Mvg,
Arlé

Wouter Smaal

未读,
2011年10月16日 12:32:572011/10/16
收件人
On Sun, 16 Oct 2011 18:07:23 +0200, Bellende Belhamel <bellen...@m.el>
http://tinyurl.com/4xonqbv

Sylvester

未读,
2011年10月16日 14:35:532011/10/16
收件人
Op 16-10-11 18:19, Arlé Mooldijk schreef:
Dat kan kloppen :)

Rudolpho

未读,
2011年10月16日 14:52:032011/10/16
收件人
Op 16-10-2011 16:35, Bellende Belhamel schreef:
> Ik krijg wel nieuwe berichten (headers) binnen maar de tekst komt maar niet.
> En als ik newszilla even probeer met dezelfde groepen dan komt de header en
> tekst direkt binnen???

newszilla voelt zich ook al niet lekker. Nieuwe berichten worden even
getoond en verdwijnen meteen met de vautmelding dat het artikel mogelijk
verlopen is.
--

Met de vriendelijke groeten van
Rudolpho

Bellende Belhamel

未读,
2011年10月17日 01:45:232011/10/17
收件人
Rudolpho wrote:

> newszilla voelt zich ook al niet lekker. Nieuwe berichten worden even
> getoond en verdwijnen meteen met de vautmelding dat het artikel mogelijk
> verlopen is.

Tja, ik denk dat ie nu dus dubbel moet werken en het ook niet aankan?

Bellende Belhamel

未读,
2011年10月17日 02:10:402011/10/17
收件人
Net egge gekeken, nogsteeds niets die newsserver van xs4all.
Gelukkig hebben ze nog de experimentele binairies server als
backup.

Bellende Belhamel

未读,
2011年10月17日 02:11:382011/10/17
收件人
Eerst BlackBerrie, nu wij weer, zit er niets achter?

Rudolpho

未读,
2011年10月17日 04:31:212011/10/17
收件人
Op 17-10-2011 8:11, Bellende Belhamel schreef:
Daar zit vast een hersenloze organisatie achter :-)
--

Groetjes,
Rudolpho

Dirk T. Verbeek

未读,
2011年10月17日 05:34:302011/10/17
收件人
Op 17-10-11 08:11 schreef Bellende Belhamel:

> Eerst BlackBerrie, nu wij weer, zit er niets achter?

Brein.

Siert Wolters

未读,
2011年10月17日 05:43:462011/10/17
收件人
Op 16-10-11 20:35 uur, Sylvester schreef:
Vervelend zoiets: daar zaten jullie niet echt op te wachten denk ik ...
Veel suc6 met de reparatie (en neem afentoe een pauze).

Operator

未读,
2011年10月17日 17:12:572011/10/17
收件人
In article <4e9bf6a6$0$4474$e4fe...@dreader18.news.xs4all.nl>,
LOL :-)

Bellende Belhamel

未读,
2011年10月18日 05:13:502011/10/18
收件人
Nee ik denk dat die de binairies zou hebben lamgelegd, maar
ja, misschien hebben ze wel de verkeerde server getarged, kan zomaar. ;o)

0 个新帖子