Rustig hier.

wim

Het is erg rustig hier.
Ik neem aan dat alle, of in ieder geval bijna alle voormalig xs4all klanten
zijn omgezet.
Jammer, maar het is niet anders.

Ik hoop dat alle xs4all medewerkers goed terecht zijn gekomen.

Wim

Joe

Omgezet wel maar nog steeds een (glas)abbo. Dit najaar opnieuw bekijken.

Erik

Inderdaad ook omgezet, maar ga niet weg ivm tv perikelen bij de andere
partijen.

Groet,
Erik

wim

Ik neem aan dat je bedoelt geen glas abbo?
Ik heb al maanden een oranje spriet tegen de gevel die wacht
om naar binnen te mogen.

Wim

kees6238

On 3/5/23 09:35, wim wrote:
> Het is erg rustig hier.

Ik lees mee horrrr.

Joe

Jawel hoor, ik had het wat ongelukkig getypt. AON-PON, Fritzbox 5590 (eigen aankoop) met SFP rechtstreeks aangesloten. 1000-1000,
NZBget haalt 110MB/s.. Dit najaar kijken of het voordeliger kan, er is enige keuze:
https://www.digitale-stad.nl/regio/rivierenland/glasvezel/#providers

kees6238

On 3/6/23 16:10, Erik wrote:

> Inderdaad ook omgezet, maar ga niet weg ivm tv perikelen bij de andere
> partijen.

Nu tv van kpn dus ?
Is het elders slechter dus, denk je ?
Ik ben erg blij met een lokale aanbieder die DVB-C levert

Erik

Wat ik zo hoor en zie wel ja. ;) DVB-C is hier al een decennium niet
meer aan de orde, dus mis het niet.
Ooit hadden we een koppeling met de directe feed van de mediastream uit
Hilversum, daar kon niets aan tippen (16 Mbit/s). Helaas is die er niet
meer en hebben we te maken met de gecomprimeerde datastromen.

Groet,
Erik

Roger

Ik ben een jaar geleden overgestapt naar Freedom Internet (bevalt prima), maar
voor TV ben ik bij Ziggo gebleven. Niet alleen om de perikelen met CD die her
en der breed zijn uitgemeten, maar vooral omdat ik met mijn Humax elk programma
op kan nemen en bewaren zo lang ik wil.

Maar ook dat duurt niet eeuwig. Niet alleen gaat die Humax (al eens gerepareerd)
vroeg of laat definitief stuk, maar vooral omdat DVB-C bij Ziggo zijn langste
tijd gehad. Met de Mediabox Next heeft ook Ziggo de weg ingeslagen naar IP-TV.

Groeten,
-Roger

nb

Op 13-3-2023 om 07:59 schreef Roger:
Ik zou alvast via Marktplaats een reserve 5200c aanschaffen.

Paul Slootman

nb <n...@invalid-xs4all.nl> wrote:

>Ik zou alvast via Marktplaats een reserve 5200c aanschaffen.

Ik heb al jaren een Mutant HD2400, primair voor satelliet ontvangst
(alle free to air britse zenders vooral), maar ook met een 2e DVB-C
tuner om de kabel TV te bekijken en op te nemen. Het is een Enigma2 doos
(denk aan Dreambox).

Nu heb ik het geluk dat Caiway de basispakket onversleuteld aanbiedt, in
principe kan er een CAM in voor de smartcard maar geen ervaring mee.

De HD2400 is niet meer leverbaar maar zoiets kan ook:
https://www.asat.nl/Mutant-HD66-SE-UHD-2160p-E2-Linux-Receiver-mit-1x-DVB-S2-1x-DVB-C/T2-Tuner,-PVR,-WIFI

Paul

Rink

Op 14-3-2023 om 13:46 schreef nb:
Bij de kringloopwinkel waar ik werk komen ze haast wekelijks binnen.
5200 en 5300.
De meeste zijn goed en gaan dan de winkel in.
Soms nog met opgenomen programma's.

Rink