Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

webmail: account toevoegen

瀏覽次數:20 次
跳到第一則未讀訊息

Frank Lekens

未讀,
2022年6月13日 上午10:16:582022/6/13
收件者:
Oké, iets positiefs: ik zie in de webmail ineens een optie 'account
toevoegen'.
Als ik het goed begrijp, kun je daarmee binnen één pagina meerdere
pop-boxen bekijken. Dat vind ik in principe wel handig. En dat zat in de
xs4all-interface toch (nog) niet, of heb ik daar toen gewoon overheen
gekeken?

En kun je er ook andere dan kpn-accounts aan toevoegen?

Hm, en waar wordt wachtwoord dan opgeslagen? Want als ik uitlog en
opnieuw inlog, zijn de inlogs van die 'toegevoegde' accounts gewoon
bewaard, dwz die zijn nog/weer ingelogd. Is dat wel veilig?

En kun je zo'n toegevoegde account ook weer verwijderen? Ik zal er wel
overheen kijken, maar ik zie het zo gauw niet.
--
Frank Lekens

http://fmlekens.home.xs4all.nl/
https://franklekens.blogspot.nl/

Frank Lekens

未讀,
2022年6月14日 下午2:00:572022/6/14
收件者:
Op 13-6-2022 om 16:16 schreef Frank Lekens:
> [...]
>
> En kun je zo'n toegevoegde account ook weer verwijderen? Ik zal er wel
> overheen kijken, maar ik zie het zo gauw niet.

O, dat laatste kan via instellingen>accounts.
En verder
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm
0 則新訊息