Storing

boebels

Was de storing (van net) landelijk of alleen in Groningen?

Peter

Op 17-12-2022 om 10:02 schreef boebels:
> Was de storing (van net) landelijk of alleen in Groningen?

hier net geen storing ( ook niet eerder vandaag)

mvg

Peter

Joe

On Sat, 17 Dec 2022 10:02:31 +0100, boebels <boe...@xs4all.nl> wrote:

>Was de storing (van net) landelijk of alleen in Groningen?

Niets van gemerkt, ik zit buiten Groningen.

Rink

Op 17-12-2022 om 10:02 schreef boebels:
> Was de storing (van net) landelijk of alleen in Groningen?

Wat voor een storing?

Op welk net?

hier is alleen xs4all on topic, en volgens mij bestaat dat niet meer.

jaouad zarrabi

Zet uw facturen om in geld Of Koop nu - betaal 120 dagen later!
Met ons kantoor Geregistreerd BTW-nummer: GB301 5476 35 / Bedrijfsnummer: 9488169 En Gevestigd in Londres - UK kan bieden:
1- Handelsfinanciering voor IMPORTEURS
Koop nu - betaal 120 dagen later!
Factuurfinanciering voor uw aankopen - kredietlimieten tot $ 10 miljoen (USD) binnen 48 uur.
2- Als uw bedrijf contant geld nodig heeft...Zet uw facturen om in contant geld bij een toonaangevende online geldschieter. ( Hoge limiet Tot $ 10 miljoen (USD) - Hoge snelheid 48 uur - Handig
Slechts 2 documenten)
Ons kantoor is het grootste en snelst groeiende online platform voor het financieren van kleine en middelgrote ondernemingen die zich bezighouden met internationale handel. Stenn is gevestigd in Londen, biedt financieringsdiensten in 74 landen en wordt ondersteund door financiële reuzen zoals HSBC, Barclays, Natixis en vele anderen. Voor 2022 staan we gerangschikt in de Financial Times-lijst van 1000 Europa's snelst groeiende bedrijven.
Ons kantoor verbindt internationale MKB-bedrijven met het wereldwijde financiële systeem. Onze klanten zijn kleine en middelgrote bedrijven die handel drijven tussen het ene land en het andere, bijvoorbeeld tussen China en de Verenigde Staten of tussen Vietnam en Duitsland. Op ons kantoor kunt u binnen 48 uur financiering en handelskredietbescherming aanvragen van $ 10.000 tot $ 10 miljoen (USD).
https://app.stenn.com/referral-space/personal-sales-page/ES04699

Joe

O? Ik dacht dat hier veel meer on-topic was. Zeker nu XS4all alleen nog maar als label bestaat. Je kunt nog steeds onder die naam
verlengen bij een bepaalde groene toko.

Rink

Op 18-12-2022 om 13:29 schreef Joe:
Misschien vergis ik me daar dan in. Excuses.
Maar ik heb nog steeds niet door wat de vraag was.
"storing (van net)" begrijp ik niet.

Rink

boebels

De verbinding was dus even weg: