Verwijderen homepage

Joe

Ze worden een beetje pushy daar bij KPN4all...

Voor de 2e keer vragen. Bij actief bevestigen dat je je homepage nog wilt? En dan als reactie "we zullen uw homepage NU (nadruk
van mij) niet verwijderen.".

What is the world coming to....

Dirk T. Verbeek

Op 08-12-2022 om 17:02 schreef Joe:
Joh, zoals ze schrijven is het om het milieu te redden!

Alex Plantema

Op do 08-12-2022 om 17:02 schreef Joe:
Ja, die mail kreeg ik ook. Die paar kB van mij zullen de wereld niet redden.
Maar inloggen op webdisk.xs4all.nl lukt niet...

--
Alex.

Joe

Mijn page hoeft niet aangepast te worden, is vooral archief maar wel met links van en naar extern. Komend jaar eens "elders" gaan
dupliceren.

Peter

Op 8-12-2022 om 17:56 schreef Alex Plantema:
dat zou tot 17 december moeten werken, net gekeken en ik kan er nog via
webdav lukt nog gewoon.

mvg

Peter

jaouad zarrabi

Find investors or invest your funds
Hello, If you are entrepreneurs and are looking for investors to finance your projects or If you are an investor and are looking to monetize your funds in profitable projects with serious companies and people, we offer this service to cover almost the entire planet:
Europe
Asia and Oceania
North America
South America
Africa
middle East
You need to register on our platform and start working.
https://www.angelesinversionistas.es/network?ref=COS4146UX0EN

Mark Huizer

The wise jaouad zarrabi enlightened me with:

> Find investors or invest your funds

Yep, verworden tot een spamdumpgroep. De volgende fase.

Mark

Dirk T. Verbeek

Op 08-01-2023 om 11:18 schreef Mark Huizer:
Niet op de "news.xs4all" server...