Prettig 2024

wim

Prettig 2024.
Het is een beetje stilletjes allemaal. Ik zit nog steeds bij xs4all (via
KPN natuurlijk), maar inmiddels wel glasvezel
Zijn er nog mensen die deze groep lezen?

Wim

Erik

Insgelijks!

Jazeker, er zijn nog steeds mensen die deze groep lezen.

Groet,
Erik

Henk de Jong

On 25-12-2023 22:52, wim wrote:
Alleen als er iets te lezen valt ;-)
Ik zit al sinds juli 2020 bij Freedom, nu ook via glas (van KPN).

--
Met vriendelijke groet,
Henk

7 Sisters Restaurant
https://www.7sistersrestaurant.com

-eggie-

Op dinsdag 26 december 2023 om 00:19:57 UTC+1 schreef Henk de Jong:
Ook ik heb nog steeds een (dun) XS4ALL glasvezel lijntje met- of via KPN. Technisch loop het 100/100 lijntje overigens perfect even als de tv en andere zaken. Het klopt inderdaad, hier valt de laatste tijd weinig meer te lezen en na 22 februari '24 helemaal niet meer.
Een goed en gezond 2024 (en meer!) toegewenst.
Hg. Egbert.

Martin Nevels

Ja hoor ;-)
Tot het bittere eind.

P.Markesteijn

wim explained on 25-12-2023 :
Ja, insgelijks.
Stugge volhouder, als is er weinig beweging hier.

wim

Die mis ik even. Verdwijnt de nieuwsserver dan? Of verdwijn jij?

Wim

TR

"wim" <w...@news.local> schreef in bericht

> Die mis ik even. Verdwijnt de nieuwsserver dan? Of verdwijn jij?
>
> Wim

Als je even naar het message-id kijkt van het bericht van eggie, dan zie je
welke aanbieder eggie gebruikt.
Die aanbieder zal vanaf 22-02-2024 geen berichten meer accepteren, en dat
geldt zowel _naar_ als _van_ alle nieuwsgroepservers.

Groet en beste wensen voor 2024 voor iedereen,

TR

wim

Mijn reader op de iPad ondersteunt dit niet.

Wim

TR

> Mijn reader op de iPad ondersteunt dit niet.
>
> Wim

Neem even een kijkje op:

https://support.google.com/groups/answer/11036538

of

https://support.google.com/groups/answer/11036538?hl=nl

Groet,

TR

wim

Dank je. Ik vrees dat het een kwestie van tijd is voordat de xs4all
newsserver gestopt wordt.
Jammer, weer een stukje nostalgie verdwenen.

Wim

Joe

Lezen zeker, posten minder.

Wel XS4all glas inmiddels de deur uit en voor nu KPN glas als opvolger, dat scheelt momenteel 20 euro/maand en Spotify was nog de
enige echte extra. XS4all nieuwsserver werkt overigens nog steeds maar ik heb ook eternal-september en eweka in de server lijst
staan.

Ook de datakaartjes van xs4all de deur uit, omdat het abbo was opgezegd verviel de combi-korting. Nu voor t zelfde geld als vroeger
meer data bij een andere provider. Soms moet je wat rationaliseren.

Dirk T. Verbeek

Op Mon, 25 Dec 2023 22:52:43 +0100, schreef wim:
Hartelijk dank, ook de beste wensen aan jou en de andere lezers!

Ja ik kijk hier nog elke dag even of er wat is.
En zit voor het internet nog steeds bij KPN, mijn mail handel ik nu steeds
meer af via freedom met m'n 'eigen' domeinnaam.

Er moeten nog steeds wat bedrijven en mensen geïnformeerd worden dat ik
een nieuw adres heb...

Dirk T. Verbeek

Op Sat, 30 Dec 2023 10:34:13 +0100, schreef Dirk T. Verbeek:
Een PS, recent heeft KPN de snelheid van m'n 100 Mb glasvezel verdubbeld
naar 200 Mb.
Vooral met gebruik van de VPN in de Fritzbox geeft dat een merkbare
verbetering.

wim

Ja, ik wacht nog steeds op de brief of ik dit ook krijg.

Wim