Zet uw facturen om in geld Of Koop nu - betaal 120 dagen later!

jaouad zarrabi

Zet uw facturen om in geld Of Koop nu - betaal 120 dagen later!
Met ons kantoor Geregistreerd BTW-nummer: GB301 5476 35 / Bedrijfsnummer: 9488169 En Gevestigd in Londres - UK kan bieden:
1- Handelsfinanciering voor IMPORTEURS
Koop nu - betaal 120 dagen later!
Factuurfinanciering voor uw aankopen - kredietlimieten tot $ 10 miljoen (USD) binnen 48 uur.
2- Als uw bedrijf contant geld nodig heeft...Zet uw facturen om in contant geld bij een toonaangevende online geldschieter. ( Hoge limiet Tot $ 10 miljoen (USD) - Hoge snelheid 48 uur - Handig
Slechts 2 documenten)
Ons kantoor is het grootste en snelst groeiende online platform voor het financieren van kleine en middelgrote ondernemingen die zich bezighouden met internationale handel. Stenn is gevestigd in Londen, biedt financieringsdiensten in 74 landen en wordt ondersteund door financiële reuzen zoals HSBC, Barclays, Natixis en vele anderen. Voor 2022 staan we gerangschikt in de Financial Times-lijst van 1000 Europa's snelst groeiende bedrijven.
Ons kantoor verbindt internationale MKB-bedrijven met het wereldwijde financiële systeem. Onze klanten zijn kleine en middelgrote bedrijven die handel drijven tussen het ene land en het andere, bijvoorbeeld tussen China en de Verenigde Staten of tussen Vietnam en Duitsland. Op ons kantoor kunt u binnen 48 uur financiering en handelskredietbescherming aanvragen van $ 10.000 tot $ 10 miljoen (USD).
https://app.stenn.com/referral-space/personal-sales-page/ES04699

Dirk T. Verbeek

Op 17-12-2022 om 22:28 schreef jaouad zarrabi:
> Gevestigd in Londres - UK

Hihihi :)
Fucking foreigners, can't even spell a name.

A. Dumas

Dat is correct in zijn eigen taal, Spaans. (Het kwam van een Spaans
IP-adres.)

nb

Ik wil iedereen alvast een goed uiteinde wensen en goed en gezond 2023!

Nu Xs4all alleen nog op papier bestaat wil alle medewerkers en
oud-medewerkers bedanken voor alle support en het puike werk wat zij
door de vele jaren hebben geboden aan de klanten van Xs4all en soms
zelfs aan niet klanten.

Ook wil ik diegenen hier, klant of geen klant meer van Xs4all voor het
helpen van elkaar complimenteren ook voor het delen van informatie in
deze nieuwsgroep(en) zodat dingen die niet goed gingen konden worden
opgelost of er omheen gewerkt kon worden.

Xs4all zal altijd een warm gevoel blijven geven aan velen, waaronder
mijzelf.

Paul Slootman

Helemaal mee eens!

Paul

Joe

Ik sluit me hier van harte bij aan! Ook al klaagden we wel eens, het lag nooit aan de inzet van de mensen.

Izak van Langevelde

Althans, het lag niet aan de inzet van de deskundigen...

--
Grinnikend door het leven...

Den Voldere

Hey,

> [...]
> van elkaar complimenteren ook voor het delen van informatie in deze
> nieuwsgroep(en) zodat dingen die niet goed gingen konden worden opgelost of

+1

P.Markesteijn

nb explained :
Helemaal mee eens, niet vaak zichtbaar maar al vanaf hccnet lid.

Dirk T. Verbeek

Op 29-12-2022 om 09:55 schreef nb:
Absoluut!

wim