URGENT erg vreemd gedrag google bij zoeken op illuminati

Frank Gillebaard

Hallo een ieder,

ik ben momenteel bezig met het bestuderen wat er zoals is te vinden over
bergippen als de new world orde, illuminati, skulls and bones etc. hierbij
heb ik verschillende films bekeken via google. zojuist was ik aan het zoeken
naar films over illuminati. in eerste instantie kreeg ik tientalle hits voor
films. na het bekijken van de eerste werkte google op eens niet meer in die
zin dat alle andere links naar films of een lege pagina tonen of melden dat
de film niet meer bestaat. na een reload van het zoek argument kreeg ik
opeens het verbluffende resultaat dat er helemaal geen films zijn. de
inderstaande url INCLUSIEF DE + AAN HET EINDE was dus eerst een url met
tientallen hits en nu geen enkele.

vraag is nu. kunnen andere eens deszelfde url gebruiken om te zien of jullie
wel nogsteeds de lijst van films te zien krijgen. dus nogmaals onderstaande
url INCLUSIEF de +

http://video.google.com/videosearch?q=ILLUMINATI+

gr Frank Gillebaard

Frank Gillebaard

in aanvulling op vorige bericht. zonder de plus zie ik wel resultaten maar
geen enkele film werkt alles geeft hier een leeg vervolg scherm. graag hoor
ik of het bij jullie wel werkt en of je de films kunt zien.

Johannes

Frank Gillebaard schreef:

> in aanvulling op vorige bericht. zonder de plus zie ik wel resultaten
> maar geen enkele film werkt alles geeft hier een leeg vervolg scherm.
> graag hoor ik of het bij jullie wel werkt en of je de films kunt zien.

Zonder de plus zie ik de resultaten en ook de films doen het.
Last van een lokale illuminati ? :-)

Johan

ReneO

"Frank Gillebaard" <gri...@xs4all.nl> wrote in message

De eerste twee hits naar die ik krijg op bovenstaande zoekopdracht spelen
zonder problemen de video af. De andere hebikn iet geprobeert.

Rene

Bozweb

Geen problemen hier.
Toch geen last van paranoia?
--
http://www.bozweb.net/

Frank Gillebaard

Bedankt voor het controleren. hier werkt het nu ook weer. en voor bozweb
geen paranoia maar wel naarmate ik meer lees en zie meer en meer
verbijstering vwb het onderwerp.

gr frank

Henk.Vlietstra

On Fri, 2 Nov 2007 20:21:20 +0100, Frank Gillebaard wrote
(in article <472b78ce$0$240$e4fe...@news.xs4all.nl>):

Je moet ook niet alles geloven wat je leest/ziet op Internet. De grootst
mogelijke onzin is er te vinden.

Bozweb

On Fri, 2 Nov 2007 20:21:20 +0100, "Frank Gillebaard"
<gri...@xs4all.nl> wrote:

Yep, veel fuck amerika in die filmkes. en logo's die in staat zijn om
de USA lam te leggen.
--
http://www.bozweb.net/

Rotterdamse Aad

"Frank Gillebaard" <gri...@xs4all.nl> heeft een probleem:

> vraag is nu. kunnen andere eens deszelfde url gebruiken om te zien of
> jullie wel nogsteeds de lijst van films te zien krijgen. dus nogmaals
> [...]

Wellicht stoppen de Canadese autoriteiten deze schemerige wereld.
In Nederland laat men alles toe, maar is dat ook het geval in jouw
uitverkozen Canada?

--
Rotterdamse Aad
http://dit.is/rotjeknor

Rudolpho

Bozweb schreef:

Je kent FG toch nog wel uit het verleden? :-)
--

Rudolpho

Frank Gillebaard

"Bozweb" <boz...@bozweb.net> wrote in message

wat mij het meest verbijsterd is dat tussen alle meuk die ik de laatste
dagen heb langs zien komen er ook een aantal bizarre zaken worden genoemd
die werkelijk vragen om verder uit te zoeken.

dit laatste onderwerp (iluminati) levert miz alleen junk op. immers als een
groep geheim is hoe kun je er dan zoveel over vertellen. welke insider heeft
alle info over deze iluminati groep gegeven.

daar staat tegenover dat ik iluminati ben gaan bekijken omdat er een filmpje
is wat laat zien wat ze aan rituelen doen in Bohemian Grove. dat is gewoon
oculte hekserij eerste klas. op zich is dat tot daar aan toe maar het
verbijsterende is dat de gehele familie bush, kerry, bill clinton en nog
veel meer figuren, incusief blair en een duitse kanselier daarbij aanwezig
zijn geweest. wat moeten al die wereldleiders bij een oculte nachtelijke
rituele verbranding van een menselijke pop?

maar dan zie ik weer bergen onzin voorbij komen over 911. er zouden wapens
zitten onder de vliegtuigen die de toren binnen vliegen, etc.

en dan toch weer een vraag die niet te beantwoorden blijkt te zijn. behalve
wtc toren 1 en 2 is ook toren 7 op video zichtbaar ineengestort. een gebouw
van 42 verdiepingen en zo'n 150 meter breed. alle videos tonen aan dat er
geen brokken van torens 1 en 2 op dat gebouw zijn terecht gekomen en dat er
werkelijk alleen enkele kleine branden waren. en toch is op video te zien
dat het hele gebouw in 4 seconden met de grond gelijk wordt gemaakt.

er is een video van nbc waar de eigenaar zegt dat hij opdracht heeft gegeven
om het gebouw op te blazen. maar elk onderzoek waarbij aan bedrijven wordt
gevraagt hoeveel tijd het kost om een gebouw voor te breiden om te
vernietigen dat 42 verdiepingen hoog is en 150 meter breed geeft aan dat
daar op zijn minst 2 weken voor nodig is om alleen al de explosieven te
plaatsen. en toch kan binnen vijf uur nadat het eerste vliegtuig de eerste
toren raakt op tv zichtbaar dit gebouw vernietigd worden.

de voor de hand liggende vraag is. hoe kon in 5 uur, terwijl aan de andere
kant van de straat torens 1 en 2 worden aangevallen, het werk worden
verricht dat minimaal 2 weken duurt nog zonder het uitrekenen etc dat niet
is meegenomen in die twee weken tijd.

kortom het is een (voor mij) ontdekkingstoch op internet waar enerzijds een
enorme berg meuk voorbij komt. maar waar tevens een aantal aantoonbare
onverklaarbare feiten boven tafel komen die als je ze probeert te verklaren
eigenlijk allemaal wijzen naar een wel heel onaangename conclusie die ik
voorlopig dan ook niet bereid ben te trekken.

fg

Dirk T. Verbeek

Ik heb het probleem Frank, zie de laatste twee regels!

From: "Frank Gillebaard" <gri...@xs4all.nl>
Newsgroups: xs4all.adsl,xs4all.freedom,xs4all.general
Subject: URGENT erg vreemd gedrag google bij zoeken op illuminati
Date: Fri, 2 Nov 2007 19:30:34 +0100

Martin P. Hellwig

Frank Gillebaard wrote:
<knip>

In de weken vooraf gaande van de instorting waren er vrij veel shifts in
het beveiligings personneel van de gebouwen, soms waren gehele
verdiepingen uren zonder beveiligingspersoneel. Ook was er verbazend
veel herstel werkzaamheden aan de core van het gebouw in precies
diezelfde periode.

Het is in de geschiedenis van de mensheid nog nooit eerder gebeurt dat
vliegtuigen na een crash volledig desintregeren en hoogbouw volledig
instorten door brand. Behalve op die dag natuurlijk, 2 vliegtuigen die
neerstoren en waar vrijwel niets van terug te vinden is en 3 gebouwen
ingestort.

Uiteraard is alles in de fik gevlogen behalve een paspoort van een van
die hijacker, die achteraf in leven blijkt te zijn ...

Echt heel subtiel allemaal, je zou zeggen dat als je zo een budget hebt
dat je het iets geloofwaardiger maakt, dan was het tenminste nog een
sport geweest om het te bewijzen. Echt heel sloppy prutswerk. Op het
instorten van die gebouwen na dan, die zijn echt heel mooi recht naar
beneden gegaan met alleen een stuk of tien misfire's.

--
mph

Julius Thyssen

With more on that story, here's correspondent Martin P. Hellwig:

> [...]
> instorten van die gebouwen na dan, die zijn echt heel mooi recht naar
> beneden gegaan met alleen een stuk of tien misfire's.

Wat ik zo flauw vind is dat ze zowel in de VS als toen in London
op die 'terrorist attack' dagen, ochtenden zelfs, oefeningen
deden die wel heel direct verband hielden met die aanslagen.
If you can't convince them, confuse them. Dat lijkt het
achterliggende idee te zijn geweest.

Wim J

Marc Amsterdam wrote:
> tering zeg die was ik toch bijna vergeten.
>
> meteen maar weer de bittenbak in

Straks komt Foetsi aka exit4all aka zozijnonzemanieren ook
weer terug :).

Wim

BammelBatterij

"Henk.Vlietstra" <henk.vl...@hot.mail> schreef in bericht

En in ons eigen leven en via de media is ons ook de grootst
mogelijke info gegeven, dus waar ligt het verschil?

Rob van der Putten

Moguh

Dirk T. Verbeek wrote:

There's your problem!

Video.google.com werruk gewoon.

Vr.Gr,
Rob
--
Lifestyle sux

Rotterdamse Aad

"Rob van der Putten" <r...@sput.nl> heeft ook problemen met het schrijven van
de Nederlandse taal:
> Video.google.com werruk gewoon.

Rob, het is 3e persoon enkelvoud en daarom had je werrukd moeten schreiven.

Rob van der Putten

Moguh

Julius Thyssen wrote:

> Wat ik zo flauw vind is dat ze zowel in de VS als toen in London
> op die 'terrorist attack' dagen, ochtenden zelfs, oefeningen
> deden die wel heel direct verband hielden met die aanslagen.

En Madrid.
En overal identieke scenario's.
In London zelfs exact de zelfde stations.
Duid op false flag.

> If you can't convince them, confuse them. Dat lijkt het
> achterliggende idee te zijn geweest.

Er zijn plenty mooie video's. Zo heb ik er een gezien waar de WTC
restjes toch wel erg schuin waren afgesneden; Zoiets doe je niet bij
puinruimen, wel bij demolition.

Overigens heb ik eea enkele weken van te voren op Discovery gezien. In
een aflevering over sky scrapers en waar ze allemaal tegen moeten
kunnen. Mooie draadmodellen van deze torens. En het exacte flightpath
van het tweede vliegtuig.
Werd gepresenteerd als scenario dat in NY veiligheidskringen circuleerde.

In complotten geloof ik niet zo. Eerder in 'de weg naar de hel is
geplaveid met goede bedoelingen'.
En daarnaast; De zelfde dag dat er in die torens 3000 mensen omkwamen,
kwamen er 24000 om van de honger. Zoals er al tig jaar elke dag 24000
mensen omkomen van de honger.
Als de overheden van deze planeet cynisch genoeg zijn om dit te laten
gebeuren, zijn ze zeker cynisch genoeg voor de torens.
Business as usual dus.

Rob van der Putten

Moguh

Rotterdamse Aad wrote:

> Rob, het is 3e persoon enkelvoud en daarom had je werrukd moeten schreiven.

In Rotjeknor wellicht.
In Leie zeker niet.

Martin P. Hellwig

Rob van der Putten wrote:
<knip>

> In complotten geloof ik niet zo. Eerder in 'de weg naar de hel is
> geplaveid met goede bedoelingen'.
<knip>
Na en zelfs de goede bedoelingen. Het hangt er misschien van af wie de
goede bedoeling doet. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat als het de
bedoeling was om met de hele wereld in harmonie te leven, dat wij
voldoende mogelijkheden hebben om dat ook te doen. Maar blijkbaar is het
niet de bedoeling.

Over de hele wereld zie je hetzelfde, op de een of andere manier willen
degene die daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben niet dat wij:
- Gezond zijn
- Ons ontwikkelen
- Onafhankelijk zijn

Waarom dat zo is mag iedereen zelf bedenken en zelfs als je het niet met
mij eens bent moet je het zelf weten.
Zelfs als je denkt dat ik maar uit mijn nek loop te kletsen kunnen we
minimaal dezelfde conclusie, namelijk dat degene die ons leiden absoluut
geen enkel interesse hebben in het welzijn van degene die ze leiden.

--
mph

Dirk T. Verbeek

Wel ja, wrijf het er bij Frank & soortgenoten nog eens extra in :)

Rob van der Putten

Moguh

Martin P. Hellwig wrote:

> [...]
> bedoeling was om met de hele wereld in harmonie te leven, dat wij
> voldoende mogelijkheden hebben om dat ook te doen. Maar blijkbaar is het

Technisch is het allemaal geen probleem.

> [...]
> minimaal dezelfde conclusie, namelijk dat degene die ons leiden absoluut
> geen enkel interesse hebben in het welzijn van degene die ze leiden.

Ik denk dat men de rede niet als uitgangspunt neemt danwel de rede ziet
als doel ipv als middel.
Eigenlijk word er gewoon te weinig nagedacht.

Richard Bos

Rudolpho <a...@b.invalid> wrote:

Frankie is niet helemaal fnord lekker. Hij moet eerst eens even de fnord
praktijken van onze eigen regering fnord Balkenende fnord fnord fnord
controleren.

Richard

Rudolpho

Wim J schreef:

> [...]

<gegillebaard geknipt>

> Straks komt Foetsi aka exit4all aka zozijnonzemanieren ook
> weer terug :).

Die noemt zich tegenwoordig De Duivelsadvocaat. Hij is dus nog niet weg :-(
--

Rudolpho

Frank Gillebaard

weet iemand een werkende url van de film
Secrets of the Matrix 3 of 3

gr frank

Bozweb

BammelBatterij

"Frank Gillebaard" <gri...@xs4all.nl> schreef in bericht

> [...]
>
> vraag is nu. kunnen andere eens deszelfde url gebruiken om te zien of
> jullie wel nogsteeds de lijst van films te zien krijgen. dus nogmaals

wat wil je weten over de illuminati?

Rudolpho

http://www.bol.com :-)
--