VDSL bonding nog leverbaar?

Arnold

Ha,

zit hier tot enige tevredenheid op VDSL pairbonding (zou liever glas
hebben). Adviseerde dit ook aan een buurman in verband met het vele
thuiswerken, maar het lijkt wel alsof pb niet meer leverbaar is?

Thanks,
Arnold

Maarten Carels

Mogelijk geen vrij aderpaar beschikbaar? Voor upgrade van een enkele lijn naar
Bonding gaan de groene mannen niet graven...

--maarten

Arnold

Op 09-04-2021 om 16:42 schreef Maarten Carels:
dank Maarten... dat zal het dan wel zijn, als het nog wel in de systemen
zit. Herinner me de mooie implementatie in OMS nog :-)

Arnold.

Coen

On 9-4-2021 17:38, Arnold wrote:

> dank Maarten... dat zal het dan wel zijn, als het nog wel in de systemen
> zit. Herinner me de mooie implementatie in OMS nog :-)

Via https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search kan je zien of
er bonding op het adres beschikbaar is.

Voor single line zie ik hier trouwens 147Mbit staan voor mijn adres. Dat
is meer dan er met klassiek VDSL mogelijk is. Misschien dan nu toch
eindelijk ook hier super vectoring mogelijk.

Bonded staat dan wel weer op 211, want gewoon is voor 2x VDSL.