Wie heeft al opzegging?

Edward Tie

Sinds gisteren heb ik xs4all-account echt kwijtgeraakt... KPN-account
heb ik geen behoefte meer. dus opzegging is al verstuurd.... ik was al
sinds 1996 onder mijn oud loginaam edwtie, later famtie. ...tot 2022
...is er mijn account sterk afgebouwd..... een steentje xs4all is dus
gebroken....dan zijn we klaar met sloophamer.

Edward Tie

Roger

Deze tevreden XS4ALL-klant sinds 1999 verkast komende vrijdag naar Freedom
Internet. Aan alle dingen komt een einde, helaas ook aan de goede.

Ik kreeg ca. 1 week na de opzegging bij XS4ALL een brief van XS4ALL dat ik
tussen half april en half juni word omgezet naar de techniek van KPN. Over
mijn opzegging geen woord. Zou het nou zo moeilijk zijn om zo'n brief niet
te sturen naar klanten die hebben opgezegd? Of proberen ze je op die manier
over te halen om alsnog te blijven? De timing lijkt in elk geval iets te
toevallig (al wist ik uiteraard wel dat zo'n brief er aan zat te komen).

Groeten,
-Roger

Edward Tie

ik ook maar computer doet alles ...automatisch en verstuurt brieven met
een knop van machtige kpn-topman.

op 25 maart is er afgelopen met mijn xs4all-account. Vanaf moment betaal
ik niet meer voor kpn..

met groeten,

Edward