Prijsverhoging

Rob

De brieven voor de jaarlijkse prijsverhoging zijn ook weer de deur uit.

Ex-XS4ALL abonnees betalen nu 55.00 ipv 53.50 euro, terwijl de KPN
abonnees voor 49.00 klaar zijn.

Je zou denken die Jörg is wel zo slim om de XS4ALL klanten niet nog
verder te irriteren na het weghalen van allerlei diensten uit dit
premium pakket terwijl er "niets zou veranderen", maar niet kennelijk.

Gewoon weer 1.50 meer laten betalen voor allerlei imaginaire investeringen
en verbeteringen. Degenen die nu nog zijn blijven hangen die zullen
daar vast geen probleem mee hebben.

Bath

On 2022-07-20, Rob <nom...@example.com> wrote:
> De brieven voor de jaarlijkse prijsverhoging zijn ook weer de deur uit.

[snip]

> Gewoon weer 1.50 meer laten betalen voor allerlei imaginaire investeringen
> en verbeteringen. Degenen die nu nog zijn blijven hangen die zullen
> daar vast geen probleem mee hebben.

Is er toch nog iets bij het oude gebleven :-)

Joe

On Wed, 20 Jul 2022 14:05:15 +0200, Rob <nom...@example.com> wrote:

> Degenen die nu nog zijn blijven hangen die zullen
>daar vast geen probleem mee hebben.

Tja, ik wacht op glas voor een goeie aanbiediing of overstap. Maar hoewel de kabel inmiddels tegen de gevel ligt is er weer uitstel
want oorlog, chips tekort, stroomnet zit vol en dus geen aansluiting, vergunningen, personeel.

Volgens de voorlopige prijzen staat Tweak dan bovenaan. Van de extras vervalt voor mij alleen de homepage, jammer maar te
overkomen. Terwijl ik dat tiep: Misschien tijd om die ook vast over te hevelen en voorlopig alleen een doorverwijzing op te nemen,
even kijken hoeveel ruimte er elders nog is....