Nieuwe Fritz!OS 07.21 voor 7490

Tim

AVM heeft een nieuwe firmware release uitgebracht voor de Fritz!Box 7490.
Het betreft versie 07.21.
Zijn er hier al users die deze nieuwe firmware hebben ingeladen? Zo ja,
wat is de ervaring tot nu toe?

Maarten Carels

Nog geen. We kijken ernaar, en als het OK is (ik verwacht geen
problemen) gaan we hem pushen.

In principe is deze niet erg afwijkend van de 07.20 voor 7590 etc.

--maarten

Joe

Gaat er een 7.20 komen voor de 7583? Voor de 7581 zal wel niet.....

Roger

Er zullen t.o.v. 7.20 voor de 7590 vooral bugfixes in zitten. Zeker
niks schokkends. Voor de 7590 is 7.21 (of wellicht al 7.22) ook in
aantocht. De eerste interne bèta is al gesignaleerd. De exacte versie
zal afhangen van hoe lang het gaat duren. Eigenlijk had die update er
al moeten zijn.

Groeten,
-Roger

Roger

On 2020/09/24 09:30, Joe wrote:
> Gaat er een 7.20 komen voor de 7583?

Ja. Er is al een beta (7.19-81541). Die staat alleen niet op de
Lab(or) pagina van de AVM website.

> Voor de 7581 zal wel niet.....

Helaas niet. AVM heeft de 7581 gedumpt toen de 7583 eraan kwam.

Groeten,
-Roger

Joe

On Thu, 24 Sep 2020 10:50:33 +0200, Roger <nosuc...@example.com> wrote:

>Ja. Er is al een beta (7.19-81541). Die staat alleen niet op de
>Lab(or) pagina van de AVM website.

Toppie!

Daniel Dent

Op 23-9-2020 om 16:01 schreef Tim:
48 uur geleden de update gedaan. Dat ging snel en foutloos, met behoud
van alle instellingen.
Kleine verschillen in de user interface zichtbaar.
Verder geen bijzonderheden, de FB werkt naar behoren.