1111 XE KUT KANKER KPN MOET OPROTTEN

konstant

Vandaag kaartje in de bus: "de monteur was aan uw deur volgens afspraak"
Welke afspraak? "Wilt u 0800-0407 bellen voor een nieuwe afspraak." Ik dat
nummer bellen: "Nee hoor, bij ons is nix bekend van een monteur die bij u
langskwam. U moet maar naar ADSL bellen." Ik servicedesk opgebeld: Ik mag u
niet te woord staan. Daarna helpdesk: wij weten van nix.
Ik had eerder vorige week een storing gemeld en men zou het een en ander
doormeten. Men zou laten weten welke strategie men zou volgen.

Echt, kanker kut KPN de tering kunnen jullie krijgen!!!!!!!!!!

Ondertussen werkt mn Mxstream nogsteeds niet.. Wegvallen verbinding tijdens
upload; en zo om de 5 a 6 uur spontaan. Verder nog packetloss.. noem het
maar op...

een nog bozere
Konstant

John Dejevij

1111AB

Ik had een afspraak voor een bezoek nam vrij van m'n werk en werd
uiteindelijk afgescheept met een telefoontje en jij maakt weer het
omgekeerde mee.

Zouden ze ons door elkaar gehaald hebben?

John

"konstant" <kgi...@xs4all.nl> wrote in message

jorgen

"konstant" <kgi...@xs4all.nl> schreef in bericht

Best begrip voor dat je boos bent maar vind de woorden keus die je hier en
daar gebruikt niet echt leuk :(
Misschien volgende keer ff wat anders voor neer zetten?

Mzzl; Jorgen

FasTlaNE

Dat je boos wordt op de Kpn kan ik me best voorstellen
maar jou grove woorden daar hebben wij hier niets aan
iets wat ik en waarschijnlijk ook anderen in usnet
niet op prijs stellen
Ga je eens versiepen in de net etiquette voor je in
een neiuwsgroep post
Bij herhaling zal ik een abuse mail sturen naar je
provider

Marius(G)
(you have been warned!)

On Tue, 7 Nov 2000 19:44:20 +0100, "konstant" <kgi...@xs4all.nl>

konstant

doe maar.. laat ze me maar afsluiten..

Misschien zijn mn woorden vrij krachtig, maar ze omschrijven mn wanhoop
uitstekend.
175 betalen per maand en al bijna 3 maanden niet goed kunnen internetten
terwijl ik dat in maart uitstekend kon.

Denk daar eens over na

Konstant

konstant

Excuses ik zal er opletten..
Voor mensen die zich aan mijn gebruik van woorden ergeren. Excuses

Konstant

rogier

Ik erger mee godverde, godverdomme nergens aan. Laat je frustratie horen zo
goed en zo hard mogelijk als je kan. Het zijn gewoon vieze vuile achterbakse
tyfus honden van de KPN. 'Ga jij maar naar je provider, jochie en val ons
niet lastig met je verhaaltjes. KPN is, wat je ook zegt, niet schuldig aan
jou problemen'. Dat is wat je kan krijgen. In mijn geval willen ze me wijs
maken dat er zo'n monteurtje bezig is in de centrale om mijn verbinding in
order te maken. Ha, die is goed. Die centrale staat naast mijn deur en ik
kan zien dat er niemand aanwezig is. Na een belletje met KPN werd me
duidelijk dat die achtelijke kut mongolen een monteur langs mij moesten
sturen, want ze weten eigenlijk niet waar het probleem zit. Maar ze kunnen
niet zeggen wanneer op welke datum deze monteur langs komt. Kortom, hij komt
niet... of wel, maar wanneer... in jou geval kwam hij zonder dat jij het
wist. Da's leuk. Die vuile stinkende rottende tering tyfus... en weet ik nog
wat... KPN-maffiosi.

Passage voor netiqette-freaks

Netiquette. Welke idioot denkt in godsnaam aan netiquette met zulke
problemen. Kan je niet tegen het woord kanker, tyfus, tering, pest, aids...
verschikkelijke ziektes, dat wel, maar lees het bericht dan niet. Deze
woorden maken deel uit van onze nederlandse taal en worden dagelijks
gebruikt om frustraties te uiten. Zeker als je de ernst van de situatie
begrijpt van de ADSL-service van KPN. De bericht die hier in 24 uur geplaats
worden zijn toch te absurd voor woorden. Wij hoeven geen moeder overste te
hebben die ons wijst op ons taal gebruik. Daarvoor zet hij dit bericht niet
neer. Ga klagen bij de KPN. Als hij geen problemen had, had hij ook nooit
dit bericht hoeven posten en hadden jou gevoelige oogjes nooit deze woorden
gelezen. Pijpbek.

You have been WHAT? get a live, nerd! Burp!

Revolution en Anarchy.
Destroy that low live clan
called KPN.

"konstant" <kgi...@xs4all.nl> wrote in message

Joris

Deze reactie is gewoon zielig.
Konstant heeft in ieder geval begrepen dat je met bepaald taalgebruik
sommige medenieuwsgroeplezers kunt kwetsen. Doe gewoon en gebruik geen
schuttingwoorden en/of ernstige ziektes om je ongenoegen over KPN te uiten.

Joris

"rogier" <rog...@walas.com> schreef in bericht

Bob

"John Dejevij" <jdej...@xs4all.nl> wrote in message

> 1111AB
>
> Ik had een afspraak voor een bezoek nam vrij van m'n werk en werd
> uiteindelijk afgescheept met een telefoontje en jij maakt weer het
> omgekeerde mee.

Daar is KPN sowieso goed in: toen ze mijn ISDN kwamen aanleggen moest ik een
hele dag beschikbaar zijn (ook doordeweeks uiteraard) en er kwam niemand
opdagen en nog geeneens een telefoontje!

Dit om ook iets waardevols aan deze thread toe te voegen ;-)

Bob

FasTlaNE

Abuse mail verzonden

marius(G)
(you have been warned!)

On Wed, 8 Nov 2000 13:11:33 +0100, "Joris" <Sqw...@hotmail.com>

Johannes

> [...]
> woorden maken deel uit van onze nederlandse taal en worden dagelijks
> gebruikt om frustraties te uiten. Zeker als je de ernst van de situatie

De netiquette is er niet voor niets.Natuurlijk , de woorden die jij aanhaalt
maken deel uit van onze taal
, dat is het probleem niet , alleen , de netiquette is een bundel afspraken
om ervoor te zorgen ( oa ) dat mensen niet ongevraagd met bepaalde termen
uit onze taal geconfronteerd worden , omdat ze in het algemeen als kwetsend
ervaren worden .
Overigens vind ik het gescheld , van Konstant , en van jou , een uiting van
machteloosheid . Als het je niet meer lukt je kinderen in de puberteit tot
de orde ( althans jouw orde ) te roepen , ga je ze maar verrotschelden , en
een fase later in mekaar rammen , en als dat niet helpt kan je ze altijd nog
overhoop schieten .Sjors Dabbel Joe Boesjh zorgt er dan wel voor dat jij aan
de guns kan komen om dat te doen . Zo'n soort reaktie is het .

Zo begint alle ellende , met gebrek aan respekt voor elkaar , het begint met
schelden , het eindigt met Joes Kloppenburg of zo .. Ik dacht dat we dat in
een ' beschaafd ' land als Nederland niet willen . Voor zover je nog van
beschaving kunt spreken , natuurlijk . Je kunt best kwaad worden over het
een of ander , met name over het arrogante wangedrag van een GrootMogool als
KPN , zonder te vervallen in dat soort liederlijk taalgebruik .Als je je dan
persé wil uitleven , doe dat dan bij KPN , val anderen er niet mee lastig ,
ik vind dit gewoon honds .

Konstant komt tenminste nog tot inkeer , en biedt zijn excuses aan ,
waarvoor waardering , omdat hij inziet dat hij anderen gekwetst zou kunnen
hebben , ook al heeft hij dit niet zo bedoeld . Jij gaat daar vervolgens
weer tegenin en maakt mensen die aan de netiquette appelleren uit voor
idioot , en permitteert je de ' ernst van de situatie....van de ADSL-service
van KPN ' te vergelijken met de situatie van mensen die lijden aan of zijn
overleden aan ernstige ziektes , zoals bovengenoemd . Ik kan je verzekeren ,
knullie , je weet niet waar je het over hebt ! Ik ga het lijden en sterven
van mijn moeder aan alvleesklierkanker hier niet uitgebreid zitten
beschrijven , maar een toontje lager en een beetje meer gebruik van die 1½
hersencel die per ongeluk tussen jouw oren verdwaald is , zou me niet
onwelgevallig zijn .

Donder anders alsjeblieft op en begin zelf een nieuwsgroep voor
adsl-gefrustreerde Neanderthalers of zo , of pas je anders aan aan een
minimaal beschavingsniveau .

Johannes

Bob

"Johannes" <j...@xs4all.nl> wrote in message news:8uc6he$d55
<KNIP>

> Zo begint alle ellende , met gebrek aan respekt voor elkaar , het begint
met
> schelden , het eindigt met Joes Kloppenburg of zo .. Ik dacht dat we dat
in

Joes Kloppenburg? Je hebt wel gelijk hoor, maar ik geloof dat een beetje
ordinair schelden op de peeteetee in deze ng nou niet echt daar uit komt
hoor!

Bob

Philip Rodrigues

Tsja.

Als je dan toch wil schelden, codeer je rant dan met ROT-13
(Verkrijgbaar met iedere goede mail-lezer <g> ) dan kan iedereen zelf
beslissen of hij/zij je levensvreugde wilt lezen.

Cheers PhiRo

konstant

hehe.
is goed ;)

konstant

Lekker boeiend.
Zullen ze bij xs4all van wakker liggen.

dennisb...@hotmail.nl

Why this is marked as abuse? It has been marked as abuse.
Report not abuse
Sinds ik 6 ben heb ik kut internet nu ben ik 14 het is nog nooit veranderd.
Terwijl wij 40 MB internet hebben

Dirk T. Verbeek

Op 30-07-13 19:44 schreef dennisb...@hotmail.nl:
> Sinds ik 6 ben heb ik kut internet nu ben ik 14 het is nog nooit veranderd.
> Terwijl wij 40 MB internet hebben

Goh...
14 en nu al dom.

Ernie

"Dirk T. Verbeek" <dver...@xs4all.nl> wrote in message
Dom geboren. Gaat niet over. Ik ben Dennis en ik wil graag spam in mijn
mailbox, daarom zet ik mijn mailadres op het internet.

Dirk T. Verbeek

Op 31-07-13 11:03 schreef Ernie:
Dat doe ik ook al bijna 20 jaar en de hoeveelheid spam *die ik zie* valt
eenorm mee, minder dan 10 per jaar.

Unknown

Op 31-7-2013 12:03, Ernie schreef:
Maar niet meer op reageren mensen, dat lijkt mij het beste.

Palmisano

On Tue, 30 Jul 2013 11:44:51 -0700 (PDT), dennisb...@hotmail.nl
wrote:

>Sinds ik 6 ben heb ik kut internet nu ben ik 14 het is nog nooit veranderd.
>Terwijl wij 40 MB internet hebben
Google op de naam maakt veel duidelijk.

kaas...@gmail.com

Op dinsdag 7 november 2000 19:44:20 UTC+1 schreef konstant:
kankerboefje

robert

kaas...@gmail.com <kaas...@gmail.com>:
> Op dinsdag 7 november 2000 19:44:20 UTC+1 schreef konstant:
> kankerboefje

15 jaar geleden...

--
robert

JT

Hopelijk is 'ie d'r inmiddels een beetje overheen ;-)

--
Greets, JT

Dirk T. Verbeek

Op 11-12-15 om 12:05 schreef kaas...@gmail.com:
> Op dinsdag 7 november 2000 19:44:20 UTC+1 schreef konstant:

Ja een typische google gebruiker, 15 jaar te laat :)

Theo

Op 11-12-2015 om 12:11 schreef JT:
Blijkbaar, ze hebben hem na 15 jaar losgelaten uit de inrichting...

Theo

karamb...@gmail.com

Die kanker kpn mag doodvallen vieze kanker honden nu weer een kanker storing kanker lijers

jan slonsz

karamb...@gmail.com wrote:

iets onleesbaars.

Doe het maar over, zonder komma's is het niet te begrijpen.

Rob

En ik had op XS4ALL internet geen last dus het zat ofwel niet in het
DSL netwerk ofwel niet in deze regio.

Me

Hiero ook geen problemo.

MM

On Sat, 3 Sep 2016 03:16:22 -0700 (PDT), karamb...@gmail.com
wrote:
> Die kanker kpn mag doodvallen vieze kanker honden nu weer een
kanker storing kanker lijers

Moet de postcode niet 1111 KK zijn?

Anonymous

<karamb...@gmail.com> wrote:
> Die kanker kpn mag doodvallen vieze kanker honden nu weer een kanker storing kanker lijers

Erg lastig te lezen en ik snap het punt niet zo erg hier in een xs4all
groep. Vo zover ik weet is er gisteren geen storing geweest op het xs4all
netwerk. En daarnaast een storing kan altijd gebeuren, een foutloos
werkende internet dienst is on betaalbaar voor de meeste consumenten.

Udo

On 04-09-16 21:41, Anonymous wrote:
> [...]

Hier geen enkele last (vdsl van xs4all).
Gezien het tijdstip van de posting was de behoefte aan interpret niet
echt groot want volgens KPN was het eerder opgelost...

Udo

Paul Slootman

Het is natuurljk wel lastig om online een posting te plaatsen als je
offline ben...

Paul

Udo

On 06-09-16 08:42, Paul Slootman wrote:

> Het is natuurljk wel lastig om online een posting te plaatsen als je
> offline ben...

Nuja, gezien de opwinding die meen te zien, denk ik dat de plaatser van
het originele bericht zich bij de computer zat te verbijten.
En dat terwijl men langere tijd offline was. (ja dat kan gebeuren en is
voor sommigen mensen lastig te verduren)
Rond 15:30 (volgens kpn) was de storing voorbij.
Dus als men dan pas uren later een bericht plaatst is er iets mis:
Of KPN juichte te vroeg of de berichtplaatser was niet zo serieus met
het probleem bezig.

Mark Huizer

The wise Udo enlightened me with:
Of de berichtplaatser was 's ochtends flink afhankelijk van internet,
de urgentie viel weg, hij heeft het op een zuipen gezet en moest nog
even wat negatieve energie kwijt. Wellicht was hij een van de vele
betatesters van het Eventim platform dat zaterdagochtend, dat piepend en
krakend instortte, net als KPN.

Mark

kev_...@hotmail.com

Deze kanker homos die zitten te huilen over hoe je niet zo moet schelden begrijpen deze stress niet. KPN poept letterlijk kanker op hun gezicht. En deze kanker homos likken het schoon als kanker honden. Daarnaast likken ze ook de kanker anus van KPN schoon.

In andere woorden, zelfs als je shit krijgt vinden ze dat je rustig als een kleine bitch met respect naar KPN moet praten, terwijl je geld stopt in shit kwaliteit. Ik heb nu al JAREN het zelfde probleem en met elke jaar wordt het slechter. En de advies die ze me geven: "Druk op "Start" links onderin op uw scherm en vervolgens drukt u op Herstarten om het probleem te verhelpen."

... HEBBEN ZE KANKER IN HUN OREN?! mijn laptop werkt goed.
Verhelp het probleem, verbeter je router, en hou ze niet in een stoffige warenhuis waar ze het apparaat als poep behandelen. We leven nu 10 jaar verder en jullie lopen met het zelfe kanker rond. Maar ze geven geen fuck om de klantenservice omdat mensen zoals deze kanker homos niet durven te klagen en hun penis hebben doorgeslikt bij het ontbijt toen ze KPN droog hebben gelikt.

ik weet dat mijn zinnen een kanker grammatica hebben, maar fuck dat, deze stress moest er uit. succes met huilen over wat ik heb gepost, vieze homos

Flibsy

kev_sche...@hotmail.com <kev_...@hotmail.com> wrote:
> Deze kanker homos [..]

Ik ook van jou.

--
Flibsy

BUSSIE

Neem even een pilletje of wat.. en houd voorlopig stil

Verder alles goed in de bovenkamer?

Groet,

BUSSIE

AK Specials

Op zondag 18 december 2016 om 07:08:52 UTC-6 schreef kev_...@hotmail.com:
KPN IS KANKER INTERNET EN DAT IS HET PUNT IK BEN VAN ZIGGO NAAR KPN GEGAAN EN IK BETAAL WEL 2X ZO VEEL VOOR DIE "super internet " BU BU BLA BLA BLA WEET IK VEEL HOE "goeddd" DAT ZE HET NOEMEN EN IK HEB NOG NOOIT ZOVEEL PING GEHAD IK SPEEL MINECRAFT MET MEER DAN 800 PING HET IS TOCH NIET TE GELOVEN ALTIJD EEN FUCKING CRASH MET DIT WAARDELOZE KUT INTERNET IK BEN HET ZEKER EENS EN ALS ZE ZEGGEN "even je pc opschonen oh pc fout!!" DDAN KUNNEN ZZE MN REED LIKKEN WANT IK HEB EEN RTX 3080 I9 12900K EN 64GB VAN DR5 RAM 5600MHZ EN DIE IDIOOTEN DENKEN AT HET AAN MN PC LICHT EN MIJN SSDS ZIJN HEEL SCHOON DDEZE IDIOOTEN SNAPPEN HET NIET.

AK Specials

Op zaterdag 2 april 2022 om 11:13:41 UTC-5 schreef AK Specials:
nu zou je me vragen "waarom speel je minecraft? dat is voor kinderen" UH UH UH DAT IS OMDAT ALLE ANDERE SPELLEN GEWOON ME ER UIT GOOIEEN MET DIE KANKER PING BEN HET ZAT MET DIE KPN HEB HET NOG MAAR VOOR 5 DAGEN