ανάγκη για μπουφάν

αρχισυντάκτης

to Ξεblogάρισμα

Οι κοπέλες στις φυλακές Ελεώνα Θήβας κρυώνουν !

Για τον λόγο αυτό, την Κυριακή 26/1 απο τις 16.00 - 20.00 στον χώρο της Σχεδίας, Κολοκοτρώνη 56 και Νικίου 2, θα συλλέγουμε γυναικεία ζεστά μπουφάν, χοντρές ζακέτες και αθλητικά παπούτσια.

Πληροφορίες xeblog...@gmail.com

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
.

Maria Tzomopoyloy

to xeblog...@googlegroups.com
Καλησπέρα
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να έλθει από την Φιλόθεη που μένω να δώσω αθλητικά παπούτσια κι ότι άλλο βρω σε ζακέτα γιατί δυστυχώς δεν μπορώ να κατέβω εκεί
Ευχαριστώ πολύ

Στάλθηκε από το iPhone μου

21 Ιαν 2020, 10:15 πμ, ο χρήστης «αρχισυντάκτης <xeblog...@gmail.com>» έγραψε:

--
Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα "Ξεblogάρισμα" των Ομάδων Google.
Για να απεγγραφείτε απ' αυτή την ομάδα και να σταματήσετε να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απ' αυτή, στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση xeblogarisma...@googlegroups.com.

Αρχισυντάκτης

to xeblogarisma
Καλησπέρα σας ! αθλητικά παπουτσια χρειαζόμαστε μόνο σε γυναικεία νουμερα και σε άριστη κατάσταση και φυσικά χοντρες ζακέτες. Στείλτε μας τα στοιχεία σας , ένα τηλέφωνο δλδ μήπως κάποιος εθελοντής μπορέσει να περάσει. Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας..

για το ξεμπλογκάρισμα
Δέσποινα Χατζηπαυλίδου

Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/xeblogarisma/76DABD52-875F-4039-B132-872CC634F7A2%40yahoo.com.

Μαρία Τζιμοπόυλου

to xeblog...@googlegroups.com
Μπορείτε να μου στείλετε το τηλεφωνο σας να επικοινωνήσω εγω αυριο το πρωι?
Ευχαριστωωω

Στάλθηκε από το iPad μου
Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/xeblogarisma/CAF-ugAQFjBfGayhRB7NcHwzYAeCDciNCZBTW%3DN7nksErHrtGJw%40mail.gmail.com.

maria nikol liakopoulou

to xeblog...@googlegroups.com
εχω και ένα καλοριφέρ λαδιού για τις φυλακές
.κ Τζιμοπούλου επικοινωνήστε μαζί μου να έρθω εγώ τηλ. 6932278108
Μαρία Λιακοπούλου

Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/xeblogarisma/A33311B5-455E-409F-AE13-8C9C6D0FB868%40yahoo.com.

Amanda Taksiarchou

to xeblog...@googlegroups.com
Καλησπέρα στην Ομάδα!
Καλή χρονιά, καλή 10/ετία με δύναμη, υγεία και δράσεις!
Μάζεψα μερικά πράγματα από τη δουλειά
αλλά επειδή είμαστε όλοι συναχωμένοι στο σπίτι
δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να έρθω την Κυριακή,
ή να στείλω τον άντρα μου έστω..
Αν δεν τα καταφέρω, θα επικοινωνήσει κάποιος παρακαλώ μαζί μου ή στο μέιλ
ή στο τηλέφωνο 6973887136.
Επίσης, αν θέλετε στείλτε μου κάποιο κινητό σας, είναι αρκετές φορές
που θέλω να ρωτήσω κάτι και δεν έχω..

Επίσης: Υπόγραψε και συ!
Η υγεία είναι βασικό και αδιαραπραγμάτευτο αγαθό - δικαίωμα!
https://www.amnesty.gr/action/petitions/22900/epeigoysa-drasi-na-horigithei-iatrofarmakeytiki-perithalpsi-stoys

Σας ευχαριστώ θερμά!

[...]

CHRISTINA XANTHOPOULOU

to xeblog...@googlegroups.com

Αν μπορεί κάποιος να περάσει από Δαρδανελλίων 107, Άνω Νέα Σμύρνη, να του δώσω 2 μπουφάν. Έχω ακόμη αμάνικες ζακέτες, δεν ξέρω εάν εξυπηρετούν

Χριστίνα Ξανθοπούλου

Δαρδανελλίων 107

17124 Άνω Νέα Σμύρνη

κινητό 6944 388 987

σταθερό 210 9325108

florat...@yahoo.gr

to xeblog...@googlegroups.com
Καλο βραδυ .
Εχουμε πεντε μπουφαν παμπερς και καποια καλα ρουχα , κάλτσακια για μωρα .
Να τα παμε στην αποθηκη αυριο και τα παιρνετε απο εκει για τον ελαιωνα ,αν αυτο εξυπηρετει ;
Θα περασουμε αυριο για λιγο απο την σχεδια.
Κωστας

Στάλθηκε από το iPad μου
Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/xeblogarisma/CALh8gotZLKG5fmcHhMaBWRhgNZ0QKE7E%2By-o0i0kxkqMSNp0-Q%40mail.gmail.com.

Αρχισυντάκτης

to xeblogarisma
όχι Κώστα τα συγκεντρώνουμε όλα στη σχεδία και θα φύγουν αποκει. ξημερώματα θα σταλουν . δεν θα πάμε αποθήκη

Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/xeblogarisma/6008F2B1-8EC5-4696-907B-7F4E8A1A9D15%40yahoo.gr.

Theofano Daflou

to xeblog...@googlegroups.com
Καλημέρα σε όλους/ όλες!
Από αύριο το απόγευμα, μπορώ να περάσω από όπου θέλετε για να πάρω μπουφάν και ό,τι άλλο έχει συγκεντρώσει κάποιος για τις κρατούμενες 👕👖👗👞👟
Φιλιά και καλή συνέχεια!!! 🌞☺😗🤗☕

Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/xeblogarisma/CAF-ugARi1tGFhRDgRq5SiTd581c5FOXfsbs%2B6vn3runnj3_%3D%2BA%40mail.gmail.com.

CHRISTINA XANTHOPOULOU

to xeblog...@googlegroups.com

Καλημέρα Θεοφανώ!

Θα βρίσκομαι στο σπίτι μου Δαρδανελλίων 107, ανω νεα σμύρνη, πάρε όποτε θέλεις να σου δώσω ό,τι έχω. Ευχαριστώ πολύ!

Προσπαθούσα να τα καταφέρω στη Σχεδία για σήμερα, αλλά δεν μου βγαίνει

Τα τηλέφωνά μου ακολουθούν:

Χριστίνα Ξανθοπούλου

Δαρδανελλίων 107

17124 Άνω Νέα Σμύρνη

κινητό 6944 388 987

σταθερό 210 9325108

Καλή επιτυχία στην προσπάθειά μας!!!

Για να κάνετε προβολή αυτής της συζήτησης στον ιστό, επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://groups.google.com/d/msgid/xeblogarisma/CAC0WHMJzSxpzTprgZR_CNS-AHXg5ae4G1X%3Dpj6jdeFg1XB--3g%40mail.gmail.com.

Αρχισυντάκτης

to xeblogarisma
Καλημέρα ! Ευχαριστούμε Θεοφανώ !!! όμως τα πράγματα θα φύγουν αύριο ξημερώματα για τις φυλακές και οσα μαζεψουμε στην αποθήκη δεν θα φτάσουν έγκαιρα..  γι αυτό παρακαλώ να συγκεντρωθούμε στην σημερινή μέρα , όσο το δυνατόν, για την συλλογή.