Νομίζω ότι θα ήταν αναγκαίο σε αυτή την συνάντηση κάποιος να αναλάβει
να συντονίσει την συζήτηση. Τα θέματα που ίσως υπάρχουν θα είναι
πολλά. Ας γράψουμε αυτά που θέλουμε σε ένα χαρτί να μαζευτούν τα
θέματα και να γίνει μια συντονισμένη συζήτηση.
Να θυμίσω ότι το θέμα που είναι σημαντικό για την λειτουργία του
ξεμπλογκαρίσματος είναι:
- Ποιές είναι οι αρμοδιότητες και ποιοι τις αναλαμβάνουν.
Επίσης:
- Θέματα που αφορούν την οργάνωση του επόμενου bazaar/party.
χαιρετώ...