7η εκστρατεία

2 views
Skip to first unread message

Δέσποινα

unread,
Oct 15, 2009, 6:38:45 AM10/15/09
to Ξεblogάρισμα
Τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για αυτή την 7η εκστρατεία τις
πέρνουμε από την ανάρτηση της φίλης trip: http://xeblogarisma.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

Νομίζω ότι θα ήταν αναγκαίο σε αυτή την συνάντηση κάποιος να αναλάβει
να συντονίσει την συζήτηση. Τα θέματα που ίσως υπάρχουν θα είναι
πολλά. Ας γράψουμε αυτά που θέλουμε σε ένα χαρτί να μαζευτούν τα
θέματα και να γίνει μια συντονισμένη συζήτηση.

Να θυμίσω ότι το θέμα που είναι σημαντικό για την λειτουργία του
ξεμπλογκαρίσματος είναι:
- Ποιές είναι οι αρμοδιότητες και ποιοι τις αναλαμβάνουν.

Επίσης:
- Θέματα που αφορούν την οργάνωση του επόμενου bazaar/party.

χαιρετώ...

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages