Kabine'de Engelli Bakan Olmalı

saliharikan2

Kabine’de Engelli Bakan Olmalı

Türkiye Beyazay Derneği Ege Bölge Başkanı Ali Rıza Soyaslan, Engelliler haftası nedeniyle bir kutlama mesajı yayınladı.Soyaslan açıklamasında;’ 10-16 MayısEngelliler Haftası’nı kutluyorum. Tüm engelli vatandaşlarımızı, ailelerini sevgiyle ve kardeşlik duygularıyla kucaklıyorum.Hükümetin Türkiye’de engelli çalışmaları takdire şayandır.Türkiye’de engelliler her kategoride başarılarıyla kendilerini hissettirmektedirler.Engelliler başarılarıyla Kabinede bakanlar kurulunda temsil yerini almalı düşüncesindeyiz.Engelli bir bakanının olması Dünya ülkelerine de örnek oluşturacaktır. Engellilerin Sorunları, Kabine'de bir Engelli Bakan bulunduğunda, daha farklı boyut alacağı kanaati içerisindeyiz. Engelliler siyaset alanında daha cesaretli olmalı ve kendilerini de geliştirmelidirler.Hatta ve hatta engelliler siyaset akademilerinin de kurulmaları engelliler açısından faydalı olacaktır.’dedi.

Faaliyet video linglerimiz

msn: beyazayizmir@hotmail.com
iletişim: 0232 483 10 44
gsm: 0506 514 96 93