KÜTAHYA KURAN KURSU DUYURUSU

salih arıkan

KÜTAHYA KURAN KURSU DUYURUSU

ÜCRETSİZ HİZMET-YATILI

Gönülden Gören Gözlere Kuran Kursu

'Gönülden Gören Gözlere Kuran Kursu Projesi'  başladı. 7 ay sürecek projenin ilk etabında 11 görme engelli kadın Kur’an eğitimi alacak.

Rahmet Vakfı ve Tavşanlı Müftülüğü öncülüğünde Tavşanlı Ticaret Odası ve Türkiye Beyazay Derneği Tavşanlı Şubesi  işbirliğinde görme engelli kadınlara yönelik başlatılan proje, fiziksel yetersizlikler ya da Braille alfabesi bilmemeleri nedeniyle camiye gidemeyen görme engelli kadınların ibadetlerini yerine getirirken yaşadıkları bir takım sıkıntılara çözüm bulmayı amaçlıyor.

Başta Kütahya ve ilçelerinde olmak üzere 16 yaş ve üzeri, en az okur yazar ve en az yüzde 10 oranında görme engeli bulunan tüm kadınların  Tavşanlı Fevziye Hanım Kuran Kursuna başvurmaları gerekiyor.

Proje kapsamında gerçekleştirilecek faaliyetler şöyle:

Kuran eğitimi

Engelli ailelerine ve çocuklarına psikolojik destek toplantıları,

Fevziye Hanım Kız Kuran Kursu’nda eğitim alan engelsiz öğrenciler ile kaynaşmalarının sağlanması,

Sesli ilmihal eğitim setlerinden faydalanma, toplum ile bütünleşme eğitimleri

İslami kısa – uzun film gösterimleri, önemli noktalarda slayt gösterimi,

Hayatlarını fiziksel anlamda güçleştiren sorunların çözülmesi

İLETİŞİM;    TAVŞANLI FEVZİYE HANIM KIZ KURAN KURSU – 0 536 275 42 91

                    TÜRKİYE BEYAZAY DERNEĞİ TAVŞANLI ŞUBESİ – 0 544 457 50 75

E-mail      ; soyasl...@hotmail.com

--
msn: beyazayizmir@hotmail.com
iletişim: 0232 483 10 44