İNTERNETTE DOLAŞAN DÖNEK NUMAN GEYİKLERİ:)))

Muhammet DAYI

İNTERNETTE DOLAŞAN DÖNEK NUMAN GEYİKLERİ!!!

İFTARDA TUZLUK FIRLATMA GEYİĞİ (MÜFTERİ NUMANCILAR TARAFINDAN MİLLİ GÖRÜŞÇÜLERE YIKILMAK İSTENMİŞTİ)

adnan

13 Temmuz 2012 - 14:06

şimdi soruyorum has partili olarak iftarda tuzluğu fırlantanlar saadetpartisimi,ak partili olup has paritiyi kuranlarmı,yoksa bu olayların hepsi birbütün olarak saadet ak parti ve hasparti içindeki siyonizmin uşaklaığını yapıp müslümanları
birbirine düşüren kim numan bey demişti ya bu iş kime yararsa onların tezgahıdır. iftar olayından sonraki saadetten bölünme hızı arttı ve has parti kuruldu ve şimdi ak paritiye devrediliyor soruyorum bu iş kime yaradı ve o olaydaki gizli aktörler kimdi……..?????????

__________________________________________________________________________________________

Ali Hasır

13 Temmuz 2012 - 19:59

O tuzlukları ilk atanlar Kurtulmuş’un yanındakilerdi aslında. Orada bulunan biri olarak söylüyorum. Mevzu şimdi anlaşılıyor… Çok yazık… Ben bir Has Partili olarak yuvama dönme yollarını araştırıyorum. Herkesi beklerim…

HAS Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Bekaroğlu'nun açıklamalarını nasıl değerlendirdiği yönündeki soru üzerine de Kurtulmuş, “Ben söyleyeceğimi söyledim, o da söyleyeceğini söyledi” dedi. NUMANIN BU AÇIKLAMASINA YAPILAN GEYİK:))

13/07/2012 - 17:12
Böylece Sn.Numan Kurtulmuş ne söyleyeceğini söylediğini, Sn.Mehmet Bekaroğlu'nun da ne söyleyeceğini söylediğini öğrenmiş olduk !

13/07/2012 - 17:13
ARTIK MECLİSE GİRMESİ GARANTİ OLDU.. DURUM ONU GÖSTERİYOR... BEKAROĞLU EPEY BİR SORU SORDU AMA KURTULMUŞTAN CEVAP YOK.. İLGİNÇ.. HASI KURARAKEN EPEY BİR PARTİYLE İLGİLİ KONULAR ALTI ÇİZİLEREK KONUŞULMUŞ.. BEKAROĞLU İŞTE BUNLARI SORUYOR.. KONUŞTUKLARIMIZ NE OLDU DİYOR?..

13/07/2012 - 15:51
Bir vatandaş,bir yurt sever olarak;sayın BEKAROĞLU'nu yürekten kutluyorum.!Her çağrılan sofraya oturulmaz.!

EN İSABETLİ GEYİK:
07/13/2012 13:43
NUMAN KURTULMUŞ EMPERYALIZMIN SATIN ALDIĞI BİRİ OLDU BANA GÖRE:

07/13/2012 13:12
akp ye tam boyle biri yakisir, 2 gun once dedigini simdi inkar eden birisi. buyutmeye degmez, onemsiz seyler.

07/13/2012 13:08
Sayın bekaroğlu ortak nokta şudur,Abd önünde diz çökmemiş Rahmetli Erbakana sırtını dönenler olmasıdır!gayet açık değilmi?

07/13/2012 11:53
Sayın Bekaroğlu haklı.Allah Sayın Kurtulmuşa akıl-fikir versin.Daha önce AKP'yi sert dille eleştiriyordu.Ne oldu birden döndü.Sn.Kurtulmuş HAS Partiyi kapatıp ekibiyle AKP'ye geçerse,HAS Parti seçmeni affetmez ve AKP'de bu işten zararlı çıkar.Umarım böyle olur.

07/13/2012 11:50
Milli Görüşe ihanet edenlerin toplanma merkezi AKP.

07/13/2012 12:10
cipe binmeye karar vermiştir

07/13/2012 12:23
rahmetli erbakan kovdu.hemen bir parti kurdu.seçimlerde binde 1 oy aldı.şimdi milletvekilliği garanti oldu.kısa yolda köşe dönmek budur işte.

07/13/2012 12:45
eh parti kurmak senin neyine bari haziri kacirma ne bulursan kÂrdir numan bey

mehmet

12 Temmuz 2012 - 09:26

lafı eğip büğmeye gerek yok numan kurtulmuş numan satılmış a terfi etti. bizede yuvaya (SAADET PARTİSİNE) dönmek düştü.

BUDA SAPLA SAMANI BİRBİRİNE KARIŞTIRAN GEYİK:

niyazi

13 Temmuz 2012 - 11:03

Bir genel baskan düsününü, ardinda gidiyorsunuz. Saniyorsunuz ki; iktidarin yanlislarini kendi güzel üslubu ile elestiriyor. Oysa o genel baskanin inkar ettiginin aksine iki ajandasi varmis. Birinde alti aydir AKP ile görüstügü yaziliymis. Ne düsünürsünüz bu durumda. Eylem yapiyorsun, afis asiyorsun. Ne icin “hak” bildigin sesi daha yüksege tasimak icin. Oysa genel baskanin gözünde hak olan senin partin degil IKTIDAR partisi imis. Bu durumu sen degerlendir simdi HAS Milli Görüscü kardesim.

niyazi

13 Temmuz 2012 - 11:05

Bisey daha sorayim, N Kurtulmus AK Partiye katilmasaydi, sen yine de katilirmiydin? Yani AKP’nin programi tüzügü, yaptiklari senin fikirlerine uyuyor mu? (eger öyleyse neden bugünü bekledin?) benim canim HAS Milli görüscü kardeim

EN GÜZEL GEYİK::))

erol kafkas

12 Temmuz 2012 - 13:26

numan başkan serseri mayın gibi nereye giderse patlatıyor inşaalhah akp yi yok eder iyi bir iş yapar :)))

 HAS Milli Görüşçü
13 Temmuz 2012 - 00:30

Anlaşılan seni de patlatmış serseri kardeşim, sana Bay Bekaroğlu ile bol eylemli sosyal günler dileriz…

BUDA HAYAL KIRIĞI YAŞAYAN GEYİK:

yok

13 Temmuz 2012 - 09:04

Has Parti ilçe teşkilatında görevli biri olarak bu geçiş hiç içime sinmiyor. Emeklerimiz bir çırpıda çöpe atılıyor. Biz bilmiyormuyduk AKP de daha önce görev almayı yada Numan Kurtulmuş adı yokken AKP ye oy vermeyi ama vermedik. Muhsin Yazıcıoğluna da defalarca teklif götürüldü ama o davamı satmam cevabı verdi. Numan Başkan niye davamı satmam cevabı veremiyor? İnsanlar bişeylerden arttırarak aidatlarını ödediler. Hala birçok ilçe borç içinde yüzüyor. Ama sanki bunların, emeğin hiç önemi yokmuş gibi geçelim diye tartışabiliyorlar. Ben şuanki durumda (Beni ikna edici bir neden söylerlerse bilemem) ama hakkımı helal etmiyorum. 27 yaşında ilk siyasi deneyiminde hayal kırıklığı yaşadım. Bugünden sonra niye siyasete girmiyorsun diyemezler hiç yoktan… Selametle… He son olarak Numan Kurtulmuş’un RTE gibi gömleği çıkarıp çıkarmadığını da açıklaması gerekiyor…