Neden Wing Tsun istenilen noktaya ilerleyemedi?
Bu konuda fikirlerinizi yapıcı anlamda ortaya koymak istermisiniz?
Dış ülkelerden gelen hocalar elerindeki imkanları
kullanabildilermi?
Yöneticiler yeterli kapasite ile yetiştirilebildimi?
Bir müsabaka sporu olmayan Wing Tsun yeterli tanıtılabildimi?
Tüm il ve ilçelerde çalışmaların yaygınlaştırılabilmesi için
neler yapılabilir?
Neden farklı organizasyonlar ortaya çıkmakta ve bu durumun
ilerlemedeki etkisi ne olur?
Türkiye'de hoca varken, niye yurtdışından hoca arama gayreti
hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yakın olandan istifade edemezken, uzaktakinden ne fayda umuluyor
olabilir?
Amaç diploma almak mı, bilgi almak mı?
Hoca olmadan, kendine hoca görüntüsü vererek havaya girmenin ne
getirisi olabilir?